quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In 2 uur kun je 30 liedjes draaien. Gewoon 30 verschillende genres
Ik zeg uiteraard doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In 2 uur kun je 30 liedjes draaien. Gewoon 30 verschillende genres
Zou wel tof zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan de overgangen zo uiteenlopend mogelijk doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:09 schreef robdriessen het volgende:
OK, nu ben ik meer dit.Lolz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:09 schreef robdriessen het volgende:
OK, nu ben ik meer dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Death metal tot Schlagerquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:09 schreef ValHallen het volgende:
Van Grindcore tot K3
Van Terror tot RnB
Experimentele jazz tot speedcore.quote:
Het lastige is de contrasten vinden, ben nu even aan het puzzelenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
30 genres moeten geen probleem zijn lijkt me. Metal heeft er al zo'n 867532
Een lijst van genresquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
30 genres moeten geen probleem zijn lijkt me. Metal heeft er al zo'n 867532
Eet zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |