Volgens Rowwen Heze praten we ooit met zijn allen Limburgs.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:48 schreef robdriessen het volgende:
Volgens de science fiction serie Firefly praten we over 20 jaar toch alleen nog maar Engels en Chinees als de talen van de twee grootmachten
Sint had de vorige keer dat ie gedraaid werd dit nummer een paar dagen in zn kopquote:
Limburgers zijn dan ook achterlijk, lekker laten denken dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens Rowwen Heze praten we ooit met zijn allen Limburgs.
Hoi samzzquote:
niets tegen Limburgersquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Limburgers zijn dan ook achterlijk, lekker laten denken dus
Nu niet overdrijven hequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
NIEUWE BUREN.![]()
![]()
Ik durf niet te kijken, maar hij is mannelijk en klinkt jong en hees.
Hij is mannelijk, maar het zijn buren?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
NIEUWE BUREN.![]()
![]()
quote:
Avondquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
NIEUWE BUREN.![]()
![]()
Nouja, ze zijn aan het verhuizen nu, dus ik hoor nu meerdere mannen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij is mannelijk, maar het zijn buren?
misschien zijn het wel de mannen van het verhuisbedrijf?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn aan het verhuizen nu, dus ik hoor nu meerdere mannen.
Maar, zijn het buren, of is het 1 buur?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn aan het verhuizen nu, dus ik hoor nu meerdere mannen.
Oh, misschien wil hij wel langskomen zaterdagquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
NIEUWE BUREN.![]()
![]()
Hij staat nu met mijn moeder te praten als "Hai, wij zijn hier nieuw komen wonen"quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien zijn het wel de mannen van het verhuisbedrijf?
Ik moet nog eten en alles. Ik wil zaterdag ofzo wel een keertje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
Myra, kan jij om 19h niet eens een poging doen om te draaien?
Probeer het dan met nicecastquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog eten en alles. Ik wil zaterdag ofzo wel een keertje.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan nog wel even door, maar geen idee of ik tot 8 uur red
Ik heb het programma al hoor, en dat lukt me wel. Alleen ik heb gewoon maar 5 liedjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Probeer het dan met nicecastAls SSB niet te veel bezig is, kan hij je misschien helpen, of Snuf, want die heeft ook mac
Oooh, okquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het programma al hoor, en dat lukt me wel. Alleen ik heb gewoon maar 5 liedjes.
Ik luister dan ook niet. De kans dat ik het goed zou hebben is nihilquote:
Heb je torrents van meteen de hele top 40?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oooh, ok'Gewoon' de Top 40 downloaden ofzo, dat zijn liedjes die je wel kent, gok ik
Jazeker. Heb je inmiddels een torrentprogramma?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je torrents van meteen de hele top 40?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |