misschien zijn het wel de mannen van het verhuisbedrijf?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn aan het verhuizen nu, dus ik hoor nu meerdere mannen.
Maar, zijn het buren, of is het 1 buur?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn aan het verhuizen nu, dus ik hoor nu meerdere mannen.
Oh, misschien wil hij wel langskomen zaterdagquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
NIEUWE BUREN.![]()
![]()
Ik durf niet te kijken, maar hij is mannelijk en klinkt jong en hees.
Hij staat nu met mijn moeder te praten als "Hai, wij zijn hier nieuw komen wonen"quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien zijn het wel de mannen van het verhuisbedrijf?
Ik moet nog eten en alles. Ik wil zaterdag ofzo wel een keertje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
Myra, kan jij om 19h niet eens een poging doen om te draaien?
Probeer het dan met nicecastquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog eten en alles. Ik wil zaterdag ofzo wel een keertje.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan nog wel even door, maar geen idee of ik tot 8 uur red
Ik heb het programma al hoor, en dat lukt me wel. Alleen ik heb gewoon maar 5 liedjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Probeer het dan met nicecastAls SSB niet te veel bezig is, kan hij je misschien helpen, of Snuf, want die heeft ook mac
Oooh, okquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het programma al hoor, en dat lukt me wel. Alleen ik heb gewoon maar 5 liedjes.
Ik luister dan ook niet. De kans dat ik het goed zou hebben is nihilquote:
Heb je torrents van meteen de hele top 40?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oooh, ok'Gewoon' de Top 40 downloaden ofzo, dat zijn liedjes die je wel kent, gok ik
Jazeker. Heb je inmiddels een torrentprogramma?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je torrents van meteen de hele top 40?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |