Ik moet sowieso inladen want OTS kan slecht omgaan met 256kb en hogerquote:
Die van Mijk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:45 schreef Zokunen het volgende:
Komt nog uit de top 100 van eggstc(deze)
Oh ja daar heb ik geen ervaring mee. Ik draai gewoon met winamp.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet sowieso inladen want OTS kan slecht omgaan met 256kb en hoger
En hij heeft nog 4 minuten om zich te melden..
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja daar heb ik geen ervaring mee. Ik draai gewoon met winamp.
Klopt.
Al zal t binnen kort veranderen want Knetter heeft Sam geïnstalleerd op mn pc. Ik moet all1 nog de juiste gegevens invullen en m'n mic testen.
True, maar goed, het werkt fijn verder buiten datquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Zokunen het volgende:
OTS doet alleen tering lang over nieuwe muziek, daarna gaat het prima.
Maar heb je wel een lading extra bestanden op je pc
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga jij luisteren dan als ik een hip hop \ rap show maak?
heyquote:
op een cd zou het meer iets zijn als ZEZEEZEZEZEZEZEZEZEZEZEZEquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
Het valt me nu trouwens pas op dat je allemaal LP-karakteristieken hoort bij dit nummer (dat nota bene over de CD-speler gaat!)
dus je gaat niet draaienquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:53 schreef Trollscience het volgende:
Nee het spijt me echt, maar ik moest nog afwassen
jawel, moestquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dus je gaat niet draaien
Dat wist ik niet.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
het begint irritant te worden
Na hoeveel minuten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:56 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan niet skippen want hij wordt leuk...
Ik ken alleen het J-Pop nummer dat zo heet.. ik weet niet of dat hetzelfde is als jij bedoeld..?quote:
ik hoor niks bijzonders, missfchien is je radio vastgelopenquote:
quote:
[..]quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[quote]Op woensdag 29 juni 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik hoor niks bijzonders, missfchien is je radio vastgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |