Ha. Alsof ik er toen bij was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees net dat ook Roland Garros tot 1928 op gras werd gespeeld.Dus destijds werden alle vier de GS'en op gras gespeeld. Wist iemand dat?
En tegenwoordig lijkt Wimbledon ook meer op gravel dan gras, 2 hardcourt 2 gravel dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees net dat ook Roland Garros tot 1928 op gras werd gespeeld.Dus destijds werden alle vier de GS'en op gras gespeeld. Wist iemand dat?
quote:
Hopen dat ie nu niet choked in de halvequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:47 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Murray. Weer een sterke, solide partij.
Zeker waar. Maar moet ook gezegd worden dat Lopez er alles aan deed om zo snel mogelijk weer de baan af te kunnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:47 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Murray. Weer een sterke, solide partij.
En Murray niet geschoren? Zijn weer minpunten voor hemquote:
Wat is een GSM?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:48 schreef Ascendancy het volgende:
Hopen dat Murray niet meer last krijgt van z'n blessure. De enige halve finalist met een GSM nu. Maar ook de makkelijkste tegenstander, by far.
Wat voor blessure heeft Murray dan? Ik heb vooral naar Nadal-Fish gekeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:48 schreef Ascendancy het volgende:
Hopen dat Murray niet meer last krijgt van z'n blessure. [...]
In dit geval bedoelt ie denk ik straight set overwinning, omdat de rest meer dan 3 sets nodig heeft gehad.quote:
Volgens mij iets met z'n been. Het kwam er op neer dat ie na iedere rally gepijnigd keek en een beetje mank liep.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat voor blessure heeft Murray dan? Ik heb vooral naar Nadal-Fish gekeken.
De enige halve finalist met een Game Set Match. Wat bedoel je dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |