1 over...quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
2 BP's en SP's voor Fish
Ik hoop dat 'ie er een maakt.
Dat niet, maar het is toch altijd leuk als er een (tijdelijke) verrassing is, verder maakt het mij weinig uit wie er wintquote:
Nadal-Djokovic is wat je zou moeten hopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan hoop ik altijd nog Djokovic. En dan niet tegen Nadal.
Niet op gras.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Nadal-Djokovic is wat je zou moeten hopen.
Nee, want ik ben voor Djokovicquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Nadal-Djokovic is wat je zou moeten hopen.
Ook op gras. Kijk maar naar de finale op Queens van een paar jaar terug, prachtige wedstrijd was dat. En Djokovic is nu alleen maar beter geworden.quote:
En je verwacht niet dat hij wint van Nadal op gras?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, want ik ben voor Djokovic
Van Nadal wint hij moeilijker dan van Lopez of wie dan ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:29 schreef Nober het volgende:
[..]
En je verwacht niet dat hij wint van Nadal op gras?
En je ziet liever een 3 setter dan een mogelijk spannende 5 setter?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Van Nadal wint hij moeilijker dan van Lopez of wie dan ook.
Inderdaad ja, dat had ik me niet gerealiseerd. Wat een beledigende opmerking eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Alleen als Kate en William langskomen. Voor zijn vriendin of de duizenden toeschouwers in het stadium doet hij dat natuurlijk niet.
Zolang Djokovic wint niet. Maar met Nadal is die kans kleiner natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:31 schreef Nober het volgende:
[..]
En je ziet liever een 3 setter dan een mogelijk spannende 5 setter?
Ik ben ook voor Djokovic, maar zie hem toch het liefst in de finale tegen Nadal, omdat dat de grootste kans geeft voor een spannende wedstrijd met tennis van hoog niveau. En zelfs als Nadal die finale wint, wordt Djokovic de nieuwe nummer 1, dus is het een win/win-situatie voor hemquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zolang Djokovic wint niet. Maar met Nadal is die kans kleiner natuurlijk.
Da's ook weer waarquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Djokovic, maar zie hem toch het liefst in de finale tegen Nadal, omdat dat de grootste kans geeft voor een spannende wedstrijd met tennis van hoog niveau. En zelfs als Nadal die finale wint, wordt Djokovic de nieuwe nummer 1, dus is het een win/win-situatie voor hem
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees net dat ook Roland Garros tot 1928 op gras werd gespeeld.Dus destijds werden alle vier de GS'en op gras gespeeld. Wist iemand dat?
Gekker is dat jij dat niet wist.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees net dat ook Roland Garros tot 1928 op gras werd gespeeld.Dus destijds werden alle vier de GS'en op gras gespeeld. Wist iemand dat?
Truequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Da's ook weer waar
Maar een Grand Slam winnen is denk ik voor je carrière en erelijst belangrijker dan nummer 1 staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |