quote:
quote:
Dan is de wedstrijd op woensdag afgelopen met Nadal's tempoquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:22 schreef Nober het volgende:
Nadal-Djokovic hopelijk de finale.
7-6(12), 6-7(33), 6-7(24), 7-6(92), 188-186
Hahaha, als ze met het dak dicht beginnen kunnen ze s' nachts gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan is de wedstrijd op woensdag afgelopen met Nadal's tempo
Vind ik wel wat vroeg om te zeggen nu Fish net de *5-3 gemaakt heeftquote:
Nadal serveert en ik zie dat 6-3 worden, vandaar dat ik het alvast zei.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vind ik wel wat vroeg om te zeggen nu Fish net de *5-3 gemaakt heeft
Nu met 2 SP heb je grote kans dat het wel lukt jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Nadal serveert en ik zie dat 6-3 worden, vandaar dat ik het alvast zei.
De kans dat Fish deze set nog wint is er niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nu met 2 SP heb je grote kans dat het wel lukt ja
Ja, in de halve finale geef ik hem een goede kans. In de finale had ik hem nul komma nul kans gegeven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:35 schreef Nober het volgende:
Maakt Murray eigenlijk wel kans tegen Nadal?
Matig duel?quote:Djokovic verslaat tiener Tomic
Tsonga treft nu Novak Djokovic, die voor de derde keer de halve finales van Wimbledon haalde. De als tweede geplaatste Serviër won in Londen in een matig duel met 6-2, 3-6, 6-3, 7-5 van Bernard Tomic.
Daarmee kwam een einde aan het sprookje van de achttienjarige Tomic. De Australische qualifier won onder meer van Nikolaj Davydenko en Robin Söderling, maar kwam tegen Djokovic net tekort.
De Serviër speelde verre van goed. Hij liet af en toe wel zijn klasse zien, maar oogde geregeld ongeconcentreerd en maakte veel te veel fouten. Daardoor kon Tomic zelfs een set pakken en nam hij in de derde een 3-1 voorsprong. Djokovic was echter op tijd weer bij de les.
Met z'n staartjequote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef alors het volgende:
Lopez zou een goede Jezus zijn in een musical
woord omhoog broederquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:32 schreef Bombvis het volgende:
Als ik eelt of harde huid hebt, ga ik zeker weten geen Scholl kopen
Ja, maar alleen van die vrouwelijke kapsels.quote:
Alleen als Kate en William langskomen. Voor zijn vriendin of de duizenden toeschouwers in het stadium doet hij dat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:01 schreef DeMessias het volgende:
Valt me wel op dat Murray er nog steeds als een clochard uitziet, ging die zich niet scheren?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Alleen als Kate en William langskomen. Voor zijn vriendin of de duizenden toeschouwers in het stadium doet hij dat natuurlijk niet.
Misschien heeft hij dezelfde baardgroei als Ruud Lubbers.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:01 schreef DeMessias het volgende:
Valt me wel op dat Murray er nog steeds als een clochard uitziet, ging die zich niet scheren?
Echt saai iddquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:06 schreef Eppie_NL het volgende:
Het is echt een trainingspartij bij Murray - Lopez he.
Weinig te beleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |