Nou zo zwart-wit is het ook weer nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:04 schreef Waaghals het volgende:
Het is wel grappig he. Of je bent een saaie lul zonder karakter in dit land of een arrogant balletje.
Klopt, we hebben ook nog een paar grijze muizenquote:
Omdat ie nogal bijtend reageert op de vermeende herhaling van domme vragen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:51 schreef roos85 het volgende:
Van de week de documentaire teruggekeken, had al niet echt een positief beeld over hem, en eigenlijk is het alleen maar bevestigd.
Hij kwam bij mij nogal over als iemand die moeite heeft met kritiek en moeite heeft zijn eigen aandeel in bepaalde situaties te zien.
Verder is het een arrogant balletje dat behoorlijk verwend is door zijn omgeving..
http://www.salden.nl/blog(...)rera-veleno-gestolenquote:Thomas Dekker’s Carrera Veleno gestolen.
Geplaatst op 24 juli 2011
Onverlaten hebben afgelopen week Thomas’ wedstrijdfiets ontvreemd in Luca Italië. Deze Carrera Veleno was uitgerust met SRM systeem en SRAM Red black groepset. Hij werd naar alle waarschijnlijk gevolgd tot bij zijn appartement waarna op een onbewaakt moment zijn fiets werd gestolen.
Ja, parcours is niet mis.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:34 schreef SuikerVuist het volgende:
Het zou me al verbazen als hij de Ronde van Portugal uitrijdt.
Een wegkapitein die niet in het peloton durft te rijden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:24 schreef OProg het volgende:
En overigens, je bent nooit te oud voor een opleidingsteam van een grote ploeg.
Remmert Wielinga heeft het op zijn 33ste ook prima naar zijn zin bij de opleidingsploeg van Katjoesja.
het woord wegkapitein is maar relatief begripquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een wegkapitein die niet in het peloton durft te rijden.
Dat is niet helemaal. Dat wielset kost namelijk 3000 ballen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:25 schreef VreemdeEend het volgende:
Is gewoon een prachtige ploeg om de eerste paar maanden na een terugkeer in het peloton je eerste wedstrijden te rijden. Moet natuurlijk niet zomaar de overstap maken van kermiskoersen naar het hoogste niveau. Is gewoon een mooie stap in een waarschijnlijk al goed vaststaand traject van Vaughters. En ik zag dat er serieus mensen zijn die zeuren over die gesponsorde fiets van DekkerNaast dat hij hem niet zelf heeft uitgekozen, vind ik het een nogal klassiek frame en op dat soort wielen rijdt iedere wielertoerist ondertussen al.
Genoeg wielertoeristen die veel geld uitgeven aan hun hobby.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:58 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal. Dat wielset kost namelijk 3000 ballen.
Bedoel je nou Remmert of Thomas?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een wegkapitein die niet in het peloton durft te rijden.
Remmert Wielinga.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:45 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Bedoel je nou Remmert of Thomas?
Top dat ie gewoon met Chipotle mee kan doen. Als de documentaire enige graadmeter is, zie ik dit vooral als een harde training voor Thomas, kijken of ie netjes mee kan blijven doen en af kan blijven zien. Eindklassering is totaal niet van belang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |