Ja, en te dom (of arrogant) om zich de naam van de plaats (Harue?) te kunnen herinneren. Oh, sorry, daar heb je een manager voor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:13 schreef 045represent het volgende:
Vandaag rijdt hij weer een criterium, in Wallonië.
Netjestwitter:DekkerThomas twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 17:27:13Harlue.!! Hele dag attent mee gereden, en af en toe de gas hendel open gezet, voelde goed.. Ik word 10e.. Ciao koning kermiskoers..
reageer retweet
als je een willekeurige renner in het tourpeleton vraagt waar ze zijn en waar naartoe ze moeten rijden zwijgen ook zijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, en te dom (of arrogant) om zich de naam van de plaats (Harue?) te kunnen herinneren. Oh, sorry, daar heb je een manager voor.
Freire wist niet eens waar de finishlijn lag van de Brabantse Pijl toen ze er al op 500m van de lijn warenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:34 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
als je een willekeurige renner in het tourpeleton vraagt waar ze zijn en waar naartoe ze moeten rijden zwijgen ook zij
Freire is dan ook een held. Lag ie op de kamer met Boogerd met zn wereldkampioen trui. Ging ie zn rugnummer op het shirt van Boogerd spelden.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Freire wist niet eens waar de finishlijn lag van de Brabantse Pijl toen ze er al op 500m van de lijn waren
Ik zag niet echt wanneer die tests nou waren? Waren die in zomer 2010, of was dat bijna ten tijde van het monteren van de docu? edit2: Tamdamdam, ik had niet goed gekeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik twijfel aan zijn doorzettingsvermogen. Al was de documentaire niet echt duidelijk wat betreft trainingsarbeid. Ik vond dat hij bij die tests aardig door het ijs zakte.
Dat zit gewoon in de regio. Alle jonge mannen in dat stukje West-Friesland stralen die vorm van onverschilligheid uit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lagrinta, jij als voorvechter van Dekker. Vond jij hem gemotiveerd overkomen dan tijdens de documentaire?
Ik denk niet dat dat het doel was van de docu. Zo niet dan heb ik hem verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Door te laten zien hoe kapot hij is na zo'n training ipv te laten zien dat hij als een lampens zit te ontbijten voor hij gaat trainen, Die beelden stralen op en top motivatie uit.
Dat vind ik raar, want hij traint (hiervoor althans) als een beul. Of er dan vervolgens uit komt wat je zou verwachten is dan een tweede en of het ook de bedoeling is dat hij meteen op 100% is is ook de vraag. Er is al meermalen geopperd dat hij via een opleidingsploeg terugkomt en niet meteen weer op zijn oude niveau wil gaan koersen, juist omdat je het goed moet opbouwen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij boekte weinig vooruitgang in de tests, ik kan me niet voorstellen dat dit alleen komt omdat hij geen doping meer gebruikt. Hij zal harder moeten trainen wil hij echt weer aan de top terugkomen.
twitter:Vaughters twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 18:54:59@DekkerThomas ..How the heck am I supposed to know how the comeback is going if you keep writing in Dutch? reageer retweet
twitter:DekkerThomas twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 18:57:28@Vaughters probably you have to learn dutch..
it's going ok, making progress and there are not so much crashes like in the tour.. reageer retweet
quote:DekkerThomas Thomas Dekker
Is toch niet heel lang geworden, toch vrij koud voor deze tijd van het jaar..nu lekker douche en dan de tour kijken..
Met storm en in de stromende regen gaan fietsen is gewoon ongezond en gevaarlijk.quote:
zijn vetpercentage is nog hoog genoegquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met storm en in de stromende regen gaan fietsen is gewoon ongezond en gevaarlijk.
quote:DekkerThomas Thomas Dekker
Ik ga deze maand ook nog mijn comeback maken in eigen land; Stipthout, Chaam, Wateringen en Heerlen! Who's BACK?!
Verwacht ook wel dat hij daar naartoe gaat. En dan komend jaar naar de hoofdploeg. Qua manier van rijden past hij ook wel bij Garmin. Hij kan goed tijdrijden, vrij behoorlijk klimmen en goed tegen een heuvel op. Buiten dat laatste geldt dat wel voor meer renners daar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:19 schreef DutchSL het volgende:
Jonathan Vaughters zit ook steeds te reageren op zijn twitter berichtjes en was bij de boekpresentaties, dat is geen toeval.
Aldus nu.nlquote:Dekker staat voor rentree in Nederland
Laatste update: 18 juli 2011 11:01 info
AMSTERDAM - Thomas Dekker maakt volgende week zijn rentree in Nederland. De 26-jarige wielrenner meldt via Twitter dat hij zijn opwachting maakt in de criteriums van Chaam, Stiphout, Wateringen en Heerlen.
Deze wedstrijden worden traditiegetrouw in de week na de Tour de France verreden.
Dekker maakte op 6 juli in het Belgische Sint Niklaas zijn comeback in het wielerpeloton, na het uitzitten van een tweejarige schorsing vanwege het gebruik van epo. Nu gaat hij dus zijn eerste wedstrijden in zijn geboorteland fietsen.
Dekker gaat vanaf augustus voor de opleidingsploeg van Garmin rijden. Hij stond eerder onder contract bij Rabobank en Silence-Lotto
Mag dan met name hopen dat zijn opmerking over "Michael Boogerd en ik stonden er altijd om ons te verantwoorden. Als het goed ging, maar ook als het slecht ging." ook gelul en verkeerd geciteerd is. Want zelf heeft hij nooit met een echt grote druk een Tour hoeven rijden. In de klassiekers was hij wel een kopman, maar werd er geen overdreven prestaties verwacht. Hooguit in de kleinere rondes zou je kunnen spreken van er moeten staan. Dus die opmerking vind ik nergens op slaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:39 schreef Stansfield het volgende:
Weer een mooi interview in nusport:
http://www.nusport.nl/wie(...)kritisch-gesink.html
Zijn reactie op twitter:
Ik heb regelmatig contact met Robert, hij heeft mij altijd gesteund! Dat doe ik nu bij hem, Gesink is een topper alle respect voor hem!
Lees net dat stukje op NuSport.. zo heb ik het niet bedoeld. Suggestieve vraagstelling + ik met mijn gelul, tja dan krijg je dit. pff
Nou zo zwart-wit is het ook weer nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:04 schreef Waaghals het volgende:
Het is wel grappig he. Of je bent een saaie lul zonder karakter in dit land of een arrogant balletje.
Klopt, we hebben ook nog een paar grijze muizenquote:
Omdat ie nogal bijtend reageert op de vermeende herhaling van domme vragen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:51 schreef roos85 het volgende:
Van de week de documentaire teruggekeken, had al niet echt een positief beeld over hem, en eigenlijk is het alleen maar bevestigd.
Hij kwam bij mij nogal over als iemand die moeite heeft met kritiek en moeite heeft zijn eigen aandeel in bepaalde situaties te zien.
Verder is het een arrogant balletje dat behoorlijk verwend is door zijn omgeving..
http://www.salden.nl/blog(...)rera-veleno-gestolenquote:Thomas Dekker’s Carrera Veleno gestolen.
Geplaatst op 24 juli 2011
Onverlaten hebben afgelopen week Thomas’ wedstrijdfiets ontvreemd in Luca Italië. Deze Carrera Veleno was uitgerust met SRM systeem en SRAM Red black groepset. Hij werd naar alle waarschijnlijk gevolgd tot bij zijn appartement waarna op een onbewaakt moment zijn fiets werd gestolen.
Ja, parcours is niet mis.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:34 schreef SuikerVuist het volgende:
Het zou me al verbazen als hij de Ronde van Portugal uitrijdt.
Een wegkapitein die niet in het peloton durft te rijden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:24 schreef OProg het volgende:
En overigens, je bent nooit te oud voor een opleidingsteam van een grote ploeg.
Remmert Wielinga heeft het op zijn 33ste ook prima naar zijn zin bij de opleidingsploeg van Katjoesja.
het woord wegkapitein is maar relatief begripquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een wegkapitein die niet in het peloton durft te rijden.
Dat is niet helemaal. Dat wielset kost namelijk 3000 ballen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:25 schreef VreemdeEend het volgende:
Is gewoon een prachtige ploeg om de eerste paar maanden na een terugkeer in het peloton je eerste wedstrijden te rijden. Moet natuurlijk niet zomaar de overstap maken van kermiskoersen naar het hoogste niveau. Is gewoon een mooie stap in een waarschijnlijk al goed vaststaand traject van Vaughters. En ik zag dat er serieus mensen zijn die zeuren over die gesponsorde fiets van DekkerNaast dat hij hem niet zelf heeft uitgekozen, vind ik het een nogal klassiek frame en op dat soort wielen rijdt iedere wielertoerist ondertussen al.
Genoeg wielertoeristen die veel geld uitgeven aan hun hobby.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:58 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal. Dat wielset kost namelijk 3000 ballen.
Bedoel je nou Remmert of Thomas?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een wegkapitein die niet in het peloton durft te rijden.
Remmert Wielinga.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:45 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Bedoel je nou Remmert of Thomas?
Top dat ie gewoon met Chipotle mee kan doen. Als de documentaire enige graadmeter is, zie ik dit vooral als een harde training voor Thomas, kijken of ie netjes mee kan blijven doen en af kan blijven zien. Eindklassering is totaal niet van belang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |