lurven van jochem meijer?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
schavuit, lurven (thank jochem meijer maar)
iets met zijn show, dat nederlands niet cool klinkt ''ik pak je bij je lurven, schavuit'' VS italian maffia engelsquote:
quote:
M'n maten noemen altijd alles al met bart, er was zelfs een half woordenboek van.. ik zal het even zoeken!quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
Bartgrap - slechte grap
Bartig - irritant
De bart zijn - klootzak
De bart zijn - president
De bart zijn - bart zijn
Tot sinas - tot ziens
Bartbeldlandia - land van bart liggend naast twente, suriname en in india
Gieren - lachen
Amrabart- voetballende bart
Barterazzi - voetballende bart
bartFart - scheet
Beekbart - beek
Levenloosheid - activiteit wat als arbeid kan worden beschouwd in de vakantie
Gait bield - man met shagbaard
Twister - hond flaporen
Bert - andere benaming voor bart
Urn - stopwoord
Bartbuks - slechte buks
Je weet het niet - je weet het niet
We jeet het niet - variatie op je weet het niet
Meuzes kaken - keuzes maken
Keuzes maken - keuzes maken; het leven bestaat uit keuzes
Urnlinks - stopwoord
Urnrechts - idem
Krentebart - brood met krenten/ krentebaard (exzeem)
Sputterpoep - diaree
Een bartje lopen - afgewezen worden door een meisje
Bubbelbart - bad met bubbels
Bierbarten - bier drinken
Bartlopen - over bart lopen
Voor bart staan - slecht uit de verf komen
Pony - dier met zachte vacht
wauw dit was nog van vroeger.. wat waren we toen kansloos
Porsj wat ben jij een ongelofelijke kankerdebiel zeg. jij loop echt alleen maar de zeiken tyfstraal dan een end op naar de klb, zak hooi dat je er rondloopt! Eerst kon ik jouw posts altijd wel waarderen maar uiteindelijk ben jij gewoon weer zo'n klein kutjong van 14 jaar met absoluut geen vrienden en lekkere zware vorm van autisme.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Porsj wat ben jij een ongelofelijke kankerdebiel zeg. jij loop echt alleen maar de zeiken tyfstraal dan een end op naar de klb, zak hooi dat je er rondloopt! Eerst kon ik jouw posts altijd wel waarderen maar uiteindelijk ben jij gewoon weer zo'n klein kutjong van 14 jaar met absoluut geen vrienden en lekkere zware vorm van autisme.
kutjong.
Sorry voor m'n taalgebruikt
Schoen!quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Porsj wat ben jij een ongelofelijke kankerdebiel zeg. jij loop echt alleen maar de zeiken tyfstraal dan een end op naar de klb, zak hooi dat je er rondloopt! Eerst kon ik jouw posts altijd wel waarderen maar uiteindelijk ben jij gewoon weer zo'n klein kutjong van 14 jaar met absoluut geen vrienden en lekkere zware vorm van autisme.
kutjong.
Sorry voor m'n taalgebruikt
Met veters hequote:
quote:
si si, ik zag het! con córdones!quote:
Wil je rellen jongen? Ik wil wel mee rellen maar dan moet porsj eerst een domme puberale reactie plaatsen waar we allemaal boos op kunnen doen!quote:
Geil jij op dat soort posts?quote:
Ik hou niet eens van boterquote:
Ik ben helemaal geen neger kneusquote:
Geil jij?quote:
Zie hem boos zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik hou niet eens van boter
[..]
Ik ben helemaal geen neger kneus
op schoenen?quote:
pff ik kook van woede; of misschien van die godsvergeten kutkanker hitte waarvan je nooit kan slapen bleghquote:
Ik heb deze post gerapporteerd bij Myraela.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
pff ik kook van woede; of misschien van die godsvergeten kutkanker hitte waarvan je nooit kan slapen blegh
klikspaaan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb deze post gerapporteerd bij Myraela.
poep plas piesquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
klikspaaan!
1 bever voor jou daarom:
[ afbeelding ]
Desalwelteplus hihihihiquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:11 schreef ondeugend het volgende:
dikwijls
galgengebroed
paljas
sujet
desalniettemin
Oceanview woont landinwaarts en heeft helemaal geen zicht op de oceanquote:
Helemaal welquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oceanview woont landinwaarts en heeft helemaal geen zicht op de ocean
Jij bent dit beetje boos --|----quote:
ik kan nooit echt boos op jou zijn porsjquote:
ga maar weer fappenquote:
Doe dan even blote tetten dan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ga maar weer fappen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ga maar weer fappen
[ afbeelding ]
quote:
NENENENENENE IK KAN JE NIET HOREN WOEOEOEOEOEOE OOEEEEEH IK HOOR JE NIET IK HEB ME VINGERS IN ME ORE WOEOEOEOEOEOEOEO HOEOHEOHOEHOEquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik kan nooit echt boos op jou zijn porsj
JAAAAAAAAAAA DFIE GAAT NAAR DE MODJESquote:
En hier gaat het dus foutquote:
Ik dacht iemand is hier vast katholiek en die wil een lieve schattige baby? niet goed?quote:
Mooi borsten, ik ben zowaar jaloers.quote:
Niet zeuren, jij hebt ook grote jetsers heb ik gehoordquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooi borsten, ik ben zowaar jaloers.
Post die van jou, kunnen we vergelijken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooi borsten, ik ben zowaar jaloers.
pics pics!quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Post die van jou, kunnen we vergelijken.
Ik ben van mening dat er wel genoeg tieten op het internet staan. Zo speciaal zijn die van mij niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Post die van jou, kunnen we vergelijken.
Niet, ik kan niet op google enzo, dat is geblokkeerd hier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat er wel genoeg tieten op het internet staan. Zo speciaal zijn die van mij niet.
[ONZ-FB] Onzin Feedback #5 - Waar Myraela en Smegmanus dictatoreren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
TS, het was maar een geintje, maar die tetten moet je weghalen! Serieus...
Nu nog goed aan je andere gedrag werken....quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[ONZ-FB] Onzin Feedback #5 - Waar Myraela en Smegmanus dictatoreren.
Ja, nu is TS de lul.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:25 schreef Monopoly het volgende:
_!
Beter haalt TS hem gewoon weg, voordat die kansloze kutpauper weer gaat haten bij Adsense
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet, ik kan niet op google enzo, dat is geblokkeerd hier.
Toe nou, dat is zo gepiept.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:19 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]Haal eens weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
Nee, ik denk dat het een gebande user is die veel wraak koestert en onder een kloon het forum rondzwerft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:26 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien is TS wel de gene die adsense bericht over naaktheid.
Ik doelde op degene die op Adsense loopt te hatenquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:28 schreef Boterbartje het volgende:
Nee TS is geen kloon en TS..
oja
En ik weet niet wat ik nu fout doe?
Never.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Toe nou, dat is zo gepiept.
Doe eens wat voor je mede FOK!ker.
Jammer, toch blijf ik van je houden.quote:
wat is adsense?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doelde op degene die op Adsense loopt te hatenNiet op jou. Al moet ik je gelijk geven dat ik het anders zou kunnen formuleren.
Derhalve "verworpen"!
Aaww.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jammer, toch blijf ik van je houden.
Ik ben overal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:33 schreef Boterbartje het volgende:
Okeee thanks, maar nu heb ik niets fout gedaan toch?
porsje, ik zag jou vanmiddag nog rijden!
wel een 911 cabrio versie, en die malloot had de kap omhoog .. no shit wat een malloot ben je danquote:
Cabrio, dat was ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wel een 911 cabrio versie, en die malloot had de kap omhoog .. no shit wat een malloot ben je dan
En hij gaf mij 450 euro. dat was fantastisch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |