Niet, ik kan niet op google enzo, dat is geblokkeerd hier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat er wel genoeg tieten op het internet staan. Zo speciaal zijn die van mij niet.
[ONZ-FB] Onzin Feedback #5 - Waar Myraela en Smegmanus dictatoreren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
TS, het was maar een geintje, maar die tetten moet je weghalen! Serieus...
Nu nog goed aan je andere gedrag werken....quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[ONZ-FB] Onzin Feedback #5 - Waar Myraela en Smegmanus dictatoreren.
Ja, nu is TS de lul.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:25 schreef Monopoly het volgende:
_!
Beter haalt TS hem gewoon weg, voordat die kansloze kutpauper weer gaat haten bij Adsense
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet, ik kan niet op google enzo, dat is geblokkeerd hier.
Toe nou, dat is zo gepiept.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:19 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]Haal eens weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
Nee, ik denk dat het een gebande user is die veel wraak koestert en onder een kloon het forum rondzwerft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:26 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien is TS wel de gene die adsense bericht over naaktheid.
Ik doelde op degene die op Adsense loopt te hatenquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:28 schreef Boterbartje het volgende:
Nee TS is geen kloon en TS..
oja
En ik weet niet wat ik nu fout doe?
Never.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Toe nou, dat is zo gepiept.
Doe eens wat voor je mede FOK!ker.
Jammer, toch blijf ik van je houden.quote:
wat is adsense?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doelde op degene die op Adsense loopt te hatenNiet op jou. Al moet ik je gelijk geven dat ik het anders zou kunnen formuleren.
Derhalve "verworpen"!
Aaww.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jammer, toch blijf ik van je houden.
Ik ben overal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:33 schreef Boterbartje het volgende:
Okeee thanks, maar nu heb ik niets fout gedaan toch?
porsje, ik zag jou vanmiddag nog rijden!
wel een 911 cabrio versie, en die malloot had de kap omhoog .. no shit wat een malloot ben je danquote:
Cabrio, dat was ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wel een 911 cabrio versie, en die malloot had de kap omhoog .. no shit wat een malloot ben je dan
En hij gaf mij 450 euro. dat was fantastisch!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |