lurven van jochem meijer?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
schavuit, lurven (thank jochem meijer maar)
iets met zijn show, dat nederlands niet cool klinkt ''ik pak je bij je lurven, schavuit'' VS italian maffia engelsquote:
quote:
M'n maten noemen altijd alles al met bart, er was zelfs een half woordenboek van.. ik zal het even zoeken!quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
Bartgrap - slechte grap
Bartig - irritant
De bart zijn - klootzak
De bart zijn - president
De bart zijn - bart zijn
Tot sinas - tot ziens
Bartbeldlandia - land van bart liggend naast twente, suriname en in india
Gieren - lachen
Amrabart- voetballende bart
Barterazzi - voetballende bart
bartFart - scheet
Beekbart - beek
Levenloosheid - activiteit wat als arbeid kan worden beschouwd in de vakantie
Gait bield - man met shagbaard
Twister - hond flaporen
Bert - andere benaming voor bart
Urn - stopwoord
Bartbuks - slechte buks
Je weet het niet - je weet het niet
We jeet het niet - variatie op je weet het niet
Meuzes kaken - keuzes maken
Keuzes maken - keuzes maken; het leven bestaat uit keuzes
Urnlinks - stopwoord
Urnrechts - idem
Krentebart - brood met krenten/ krentebaard (exzeem)
Sputterpoep - diaree
Een bartje lopen - afgewezen worden door een meisje
Bubbelbart - bad met bubbels
Bierbarten - bier drinken
Bartlopen - over bart lopen
Voor bart staan - slecht uit de verf komen
Pony - dier met zachte vacht
wauw dit was nog van vroeger.. wat waren we toen kansloos
Porsj wat ben jij een ongelofelijke kankerdebiel zeg. jij loop echt alleen maar de zeiken tyfstraal dan een end op naar de klb, zak hooi dat je er rondloopt! Eerst kon ik jouw posts altijd wel waarderen maar uiteindelijk ben jij gewoon weer zo'n klein kutjong van 14 jaar met absoluut geen vrienden en lekkere zware vorm van autisme.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Porsj wat ben jij een ongelofelijke kankerdebiel zeg. jij loop echt alleen maar de zeiken tyfstraal dan een end op naar de klb, zak hooi dat je er rondloopt! Eerst kon ik jouw posts altijd wel waarderen maar uiteindelijk ben jij gewoon weer zo'n klein kutjong van 14 jaar met absoluut geen vrienden en lekkere zware vorm van autisme.
kutjong.
Sorry voor m'n taalgebruikt
Schoen!quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Porsj wat ben jij een ongelofelijke kankerdebiel zeg. jij loop echt alleen maar de zeiken tyfstraal dan een end op naar de klb, zak hooi dat je er rondloopt! Eerst kon ik jouw posts altijd wel waarderen maar uiteindelijk ben jij gewoon weer zo'n klein kutjong van 14 jaar met absoluut geen vrienden en lekkere zware vorm van autisme.
kutjong.
Sorry voor m'n taalgebruikt
Met veters hequote:
quote:
si si, ik zag het! con córdones!quote:
Wil je rellen jongen? Ik wil wel mee rellen maar dan moet porsj eerst een domme puberale reactie plaatsen waar we allemaal boos op kunnen doen!quote:
Geil jij op dat soort posts?quote:
Ik hou niet eens van boterquote:
Ik ben helemaal geen neger kneusquote:
Geil jij?quote:
Zie hem boos zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik hou niet eens van boter
[..]
Ik ben helemaal geen neger kneus
op schoenen?quote:
pff ik kook van woede; of misschien van die godsvergeten kutkanker hitte waarvan je nooit kan slapen bleghquote:
Ik heb deze post gerapporteerd bij Myraela.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
pff ik kook van woede; of misschien van die godsvergeten kutkanker hitte waarvan je nooit kan slapen blegh
klikspaaan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb deze post gerapporteerd bij Myraela.
poep plas piesquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
klikspaaan!
1 bever voor jou daarom:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |