Ik hoop dat ie blijft tot het 3e tijdvakquote:
Da's een milkshake met koffiesmaak ofzoquote:
WAAAAAAT. McFlurry is slagroomijs met chocolade of zo. Een Swirl heeft ijs met een fruitsmaakjes en fruit + topping. SWIRLSquote:
Ik kende aan het begin van de middelbare school bijna niemand. Het jaar daarna weer naar een nieuwe school waar ik niemand kende, maar gelukkig gingen er mensen mee die ik wel al kende. Drie jaar later weer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja precies, toen ik naar de middelbare ging kende ik al heel veel mensen.. Nu ken ik niemand die dezelfde studie in dezelfde stad gaat doen, dus dan ga je ook niet hangen aan iemand ofzo, gewoon nieuwe mensen ontmoeten.
huntenquote:
Ja maar ik snap het niet. Die 40+ en Eurovisie dinges zit er ook al een tijdje. Wat moet je daar mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie blijft tot het 3e tijdvak
Zijn er anders al plannen om ergens een vervolg te maken?
Ja zoiets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Da's een milkshake met koffiesmaak ofzo?
Geen flauw idee, maar nog een argument om het gewoon te laten staanquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het niet. Die 40+ en Eurovisie dinges zit er ook al een tijdje. Wat moet je daar mee.
Zou jij toch doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heeft iemand het al aangevraagd?
Daar zeg je me wat jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zo zi
[..]
jn we er alleen maar sneller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja maar niet meer aan gedacht, ik begin nu met de dramatische OP
Lijkt me wel lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja zoiets.IJskoffie idee. Maar je hebt ook chocolade en karamel enzo en nom nom nom
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:16 schreef Ezell het volgende:
*Klop klop*
Wie is daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schrijf 'Mei' maar zonder hoofdletter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de EXA-ers de examens.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:16 schreef Ezell het volgende:
*Klop klop*
Wie is daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de EXA-ers de examens.
Mei.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Schrijf 'Mei' maar zonder hoofdletter.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de eindexamenkandidaten de EXA SC
Begon alleen iets eerderquote:
Fipo hunten. Snuf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de eindexamenkandidaten de EXA SC. Dit was het startschot om in plaats van de gaan leren, keihard te gaan baggeren en lapo-hunten.
Ik ben begonnen met het dumpen van Gadafi paintsquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef emzor1994 het volgende:
Door de examens ben ik met Fok begonnenik zocht een examenforum
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de eindexamenkandidaten de EXA SC. Dit was het startschot om in plaats van de gaan leren, keihard te gaan baggeren en lapo-hunten.
Niks tegen Etsu.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En zakken en geband worden... Etsu
Iets tegen Etsu hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En zakken en geband worden... Etsu
JIJ SCHREEF HET EN ER KWAM EEN DONDER BIJ MIJquote:
Eerst bewijs, dan geloven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JIJ SCHREEF HET EN ER KWAM EEN DONDER BIJ MIJ
Je bent een shamaan
En de mijne duurde 15, heb 'm geteld. Ik win
Beterquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de eindexamenkandidaten de EXA SC. Dit was het startschot om in plaats van de gaan leren tot diep in de nacht gezellig met elkaar te gaan praten
Haten op computerprobleem, hij moet nog 24 uurquote:
Huiliesquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
OKE LISTEN UP PEOPLE JORDY EN IK HEBBEN CLUB OPGERICHT GENAAMD "WRAKKEN".
DUS BEN JIJ EEN EMOTIONEEL WRAK, JOIN!
Mod, iets met NSB, 48 uurquote:
Even van begonnen begon gemaaktquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begon voor velen van de eindexamenkandidaten de EXA SC. Dit was het startschot om in plaats van de gaan leren tot diep in de nacht gezellig met elkaar te gaan praten. Vanaf toen schoten de EXA-ers als paddenstoelen uit de grond, en
Op een mooie middag in mei klonk de startschot die de EXA SC met snelheid als een raket fipo's en lapo's mogelijk maakte. Middagen en avonden waren niet meer hetzelfde zonder deze slowchat. De gezelligheid was voor onze toekomstige studenten niet te missen. Het was dan ook geen wonder dat de meesten dagelijks terugkwamen voor hun portie FOK!.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de eindexamenkandidaten de EXA SC. Dit was het startschot om in plaats van de gaan leren gezellig met elkaar te gaan praten
computerprobleem is ook gewoon een vervelende troll, kutuserquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Flikker op dat heeft ie zelf uitgelokt.
[..]
Pikstraf.
Dat wel, maar als jij impliceert dat je een mod een NSB'er vindt, vraag je er zelf om. Ondanks dat je zo hard kunt schreeuwen dat het vragen was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
computerprobleem is ook gewoon een vervelende troll, kutuser
Maar dit is ook haten op computerprobleem.. Hoe erg deed Etsu het dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
computerprobleem is ook gewoon een vervelende troll, kutuser
Fuckquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Flikker op dat heeft ie zelf uitgelokt.
[..]
Pikstraf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef yosander het volgende:
[..]
FuckNee, inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verbeterd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op een mooie middag in mei klonk de startschot die de EXA SC met de snelheid van een raket fipo's en lapo's mogelijk maakte. Middagen en avonden zullen niet meer hetzelfde zijn zonder deze slowchat. De gezelligheid is voor onze toekomstige studenten niet te missen. Het was dan ook geen wonder dat de meesten dagelijks terugkwamen voor hun portie FOK!.
?
Nee, 5 op m'n ijndleistquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Zijn jullie allemaal geslaagd voor Nederlands?____!!!!
![]()
Vrijheid van meningsuiting. Dit forum is gewoon een dictatuur mang, kom aan het ego van een mod en boem!quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat wel, maar als jij impliceert dat je een mod een NSB'er vindt, vraag je er zelf om. Ondanks dat je zo hard kunt schreeuwen dat het vragen was.
EIN SIEBEN JAWOHL.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
![]()
fawaka wt is dezen jy grapje makenn??quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik 8 voor Nederlands op mijn eindlijst.
Ja. Echt. Ga maar eens op een ander forum posten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Dit forum is gewoon een dictatuur mang, kom aan het ego van een mod en boem!
6 gemiddeld, maar een 5,3 voor mijn examen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
![]()
Nee zere neus.. ik had 7.5 voor mijn examen, 8 voor schoolexamen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:28 schreef yosander het volgende:
[..]
fawaka wt is dezen jy grapje makenn??
Gebruik dan mijn versie, het is nog niet dichtquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie middag in mei klonk de startschot die de EXA SC met snelheid als een raket fipo's en lapo's mogelijk maakte. Middagen en avonden waren niet meer hetzelfde zonder deze slowchat. De gezelligheid was voor onze toekomstige studenten niet te missen. Het was dan ook geen wonder dat de meesten dagelijks terugkwamen voor hun portie FOK!.
Mooi, ik zal zo verder gaan,
Ik kan niet 5 dingen tegelijk, ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gebruik dan mijn versie, het is nog niet dicht
Zere neus, wat heb je uitgespooktquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee zere neus.. ik had 7.5 voor mijn examen, 8 voor schoolexamen.
Mijn eindlijst:quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Zere neus, wat heb je uitgespookt?
5,4 en 5,1 hier!!
Krijg je daar een zere neus van?quote:
6.2 en 5,4quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Zere neus, wat heb je uitgespookt?
5,4 en 5,1 hier!!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik had allemaal zevens en zessen zonder een flikker te doen
Havoquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
+ achten hier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Havo.
Niet dat ik me de naad uit heb gewerkt ofzo.
Maand langer want bashen op havo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Zeg Sander, wat ga je doen, nu je pikstraf hebt?
Schaap opblazen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Zeg Sander, wat ga je doen, nu je pikstraf hebt?
3x radenquote:
ik deed in de brugklas al geen moerquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Havo.
Niet dat ik me de naad uit heb gewerkt ofzo.
550 bitchasquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik deed in de brugklas al geen moer
cito 546
Held. Ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik deed in de brugklas al geen moer
cito 546
Ik ook, ik kreeg Havo advies, na een half jaar Latijn gaan inhalen. Nu gymnasium diploma op zak met een 7.3 gemiddeld.quote:
Dat is echt enorm laag. :xquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:35 schreef Ezell het volgende:
Cito 526. IK WIN.![]()
En dat kan havo met gemak aan. Kuttoets.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:35 schreef Pino112 het volgende:
Mijn baas zit op Fok denk ik, zegt ook steeds 'zo en zo'
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:35 schreef Ezell het volgende:
Cito 526. IK WIN.![]()
En dat kan havo met gemak aan. Kuttoets.
Ik kreeg vmbo advies want ik had vmbo gedrag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ook, ik kreeg Havo advies, na een half jaar Latijn gaan inhalen. Nu gymnasium diploma op zak met een 7.3 gemiddeld.
Ik kreeg havo advies omdat mijn groep 8 juf mijn broer haatte en dus mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kreeg vmbo advies want ik had vmbo gedrag.
Echt onzin die mensen jongen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik kreeg havo advies omdat mijn groep 8 juf mijn broer haatte en dus mij
Je hebt te vaak gefapt in een te korte tijd en dus nu pijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:37 schreef yosander het volgende:
Ezell, je mag nog 1x raden wat pikstraf is.
Niet stelen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:37 schreef yosander het volgende:
Ezell, je mag nog 1x raden wat pikstraf is.
Als ik terug kijk naar die basisschool leraressen denk ik echt..: wtf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Echt onzin die mensen jongen.Slaat nergens op.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als ik terug kijk naar die basisschool leraressen denk ik echt..: wtf.
Ja en aangezien Sander en ik volgens heul de SC neuken ja.quote:
Jouw wat? Jouw huis, jouw hoofd? Wat wat wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ze doet een kippensnavel op, en gaat jouw pikken.
DIT GEWOON GEEN NEUKSEKS HEBBEN DIT DATquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja en aangezien Sander en ik volgens heul de SC neuken ja.
Dat jullie dit niet wistenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ze doet een kippensnavel op, en gaat jouw pikken.
Mierenneuken!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw wat? Jouw huis, jouw hoofd? Wat wat wat?
Nederlands is niet zo moeilijk hoor.
Oh wacht, je gaat schapenneuken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:40 schreef yosander het volgende:
Maar ik ben mijn schaap dus maar aan het opblazen brb.
Is het ook wel, maar kijk naar de tijd en de temperatuurquote:
Morgen cijfer herprofilering.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Taal-nazi's
Mogen alleen NL-leraren
Ik heb getwijfeld of ik Nederlands zou gaan studeren, telt dat ook?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Taal-nazi's
Mogen alleen NL-leraren
Nee, ik ga d'r mee zwemmen in de Wythmen.quote:
haha, watje!quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:41 schreef Pino112 het volgende:
Het is nog fucking 29.7 graden op mn kamer![]()
kan ermee door.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld of ik Nederlands zou gaan studeren, telt dat ook?
Ventilator in m'n dakraam. Beunhaas aircoquote:
Wat is het nou een ven of een vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:43 schreef emzor1994 het volgende:
Ik heb ook ven, maar laten jullie jullie van aan staan als je slaapt?
(kut zin)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat is het nou een ven of een van?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:43 schreef emzor1994 het volgende:
Ik heb ook ven, maar laten jullie jullie ven aan staan als je slaapt?
(kut zin)
Vansquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat is het nou een ven of een van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Dat zeg ik ook, maar ik zei ven en van, dus dat was beetje stom.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan toch ook 'ven' zeggen als afkorting.
Wat is het verschil tussen de uitspraak van ven en fan dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan toch ook 'ven' zeggen als afkorting.
Ja beetje wel he gr grquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar ik zei ven en van, dus dat was beetje stom.
Als je een net accent hebt zeg je fan als faan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de uitspraak van ven en fan dan?
De V of de F.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Fan is Engels?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je een net accent hebt zeg je fan als faan.
Ja wooow, niet in de lengte.quote:
Benen wijd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:47 schreef emzor1994 het volgende:
Allemaal benen omhoog dan kan het (lage) niveau eronder door
Ik ben wel twee meter he, dus ook lange benenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niveau is breed, dus zo wijd kunnen jouw benen niet
Je zou het kunnen proberenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben wel twee meter he, dus ook lange benen
Ik een grote, en die maakt misschien nog meer lawaai dan de regenquote:
Snel dan want batterij van me laptop loopt leeg en ik begin moe te wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
NEEEEE we moeten vannacht in ieder geval nog 350 halen
Dat geloof ik wel. Dat kleine ding van mij maakt al een teringherrie,quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik een grote, en die maakt misschien nog meer lawaai dan de regen
Ik bij de 350quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga slapen zijn als we bij 300 zijn trouwens. Opschieten dus.
Ja juffrouw.quote:
Dat lukt mij met gemak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:52 schreef yosander het volgende:
Niemand kan toch slapen voor drie of vier uur. Ik in ieder geval niet.
Morgen werkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:52 schreef yosander het volgende:
Ik had me voorgenomen mijn ritme te verbeteren. Dat gaat hem niet worden voor zaterdag...quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:52 schreef yosander het volgende:
Weet je waar ik nu eigenlijk wel zin in heb...quote:
Nu heb ik zin in kapsalon...quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Weet je waar ik nu eigenlijk wel zin in heb...?
Bevalt 't nog steeds bij de Mexicaan?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:53 schreef Kaasrol het volgende:
Morgen mijn boeken inleveren om 11 uur, zou het dan nog steeds regenen?
quote:Zwolle - Woensdag is er in de oostelijke helft van het land 's ochtends nog kans op (onweers)buien. In het westen is het droog, maar nog wel overwegend bewolkt. In de loop van de ochtend trekken de buien naar het oosten weg en in de middag klaart het vanuit het westen breed op. Met maxima van 19 tot 22 graden wordt het een stuk koeler dan vandaag en gisteren.
Ik vind het wel leuk, maar horeca is toch niet mijn ding ben ik achter gekomen, het is heel hectisch en ik ben nogal een control-freak... maar wel leuk om een keer te doen zeg maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Weet je waar ik nu eigenlijk wel zin in heb...?
Bevalt 't nog steeds bij de Mexicaan?
quote:
Waarom zijn die feestje hier bij iedereen zo vroeg?quote:
quote:
En niet te drukquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:56 schreef yosander het volgende:
Horeca is chill zolang chille werkplek en chille mensen
Dat is bij de meeste baantjes wel het geval.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:56 schreef yosander het volgende:
Horeca is chill zolang chille werkplek en chille mensen
De allerlaatste keer op de fiets met een boekentas op mijn rugquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Boeken breng ik toch weg met de auto
Tenzij het kutwerk isquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste baantjes wel het geval.
Een maat van mij, die checkt 6 uur per dag potten in een fabriek, lopendebandwerk, en zelfs daar geldt het.quote:
Ik ga het missen hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De allerlaatste keer op de fiets met een boekentas op mijn rug
Topbaan zeg.. daar wil je oud mee worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Een maat van mij, die checkt 6 uur per dag potten in een fabriek, lopendebandwerk, en zelfs daar geldt het.
Rijvaardig zijn, rijvaardig zijn, oh dat is zo fijn! Dan wordt je 's ochtends wakker met zo'n goed gevoel!quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De allerlaatste keer op de fiets met een boekentas op mijn rug
Ik vind het anders wel een melancholisch tintje hebben hoorquote:
Bijbaantje...quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Topbaan zeg.. daar wil je oud mee worden.
Dus je gaat het missen om 's ochtends met een boekentas naar school te fietsen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een melancholisch tintje hebben hoor
Nice and slow here we goquote:
Sowiesoquote:
Dat ook weer niet, maar ik ga sommige kanten van de middelbare wel missen hoor. Vast een stuk minder gekut op het HBOquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus je gaat het missen om 's ochtends met een boekentas naar school te fietsen?
Misschien. Ik denk dat ik alleen wat mensen ga missen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar ik ga sommige kanten van de middelbare wel missen hoor. Vast een stuk minder gekut op het HBO![]()
Balen, zal ik een touw en een krukje bestellen voor je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Shit, heb de magische grens van 5000 berichten gemist
Dat ook denk ik ja. Ik denk toch dat het volgend jaar toch allemaal net wat serieuzer isquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien. Ik denk dat ik alleen wat mensen ga missen.
ja graagquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Balen, zal ik een touw en een krukje bestellen voor je?
Ach joh, dat wil ik juist. Heb ik nodig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat ook denk ik ja. Ik denk toch dat het volgend jaar toch allemaal net wat serieuzer is
Ik denk het welquote:
Niet eens overreden met je bureaustoel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:04 schreef Ezell het volgende:
Er liep net een spin op mijn bed. Ik heb hem het raam uitgeflikkerd. Einde.
Veel plezier met de muggen danquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:04 schreef Ezell het volgende:
Er liep net een spin op mijn bed. Ik heb hem het raam uitgeflikkerd. Einde.
Nee. Ik zit op mijn bed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Niet eens overreden met je bureaustoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |