Even van begonnen begon gemaaktquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begon voor velen van de eindexamenkandidaten de EXA SC. Dit was het startschot om in plaats van de gaan leren tot diep in de nacht gezellig met elkaar te gaan praten. Vanaf toen schoten de EXA-ers als paddenstoelen uit de grond, en
Op een mooie middag in mei klonk de startschot die de EXA SC met snelheid als een raket fipo's en lapo's mogelijk maakte. Middagen en avonden waren niet meer hetzelfde zonder deze slowchat. De gezelligheid was voor onze toekomstige studenten niet te missen. Het was dan ook geen wonder dat de meesten dagelijks terugkwamen voor hun portie FOK!.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de eindexamenkandidaten de EXA SC. Dit was het startschot om in plaats van de gaan leren gezellig met elkaar te gaan praten
computerprobleem is ook gewoon een vervelende troll, kutuserquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Flikker op dat heeft ie zelf uitgelokt.
[..]
Pikstraf.
Dat wel, maar als jij impliceert dat je een mod een NSB'er vindt, vraag je er zelf om. Ondanks dat je zo hard kunt schreeuwen dat het vragen was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
computerprobleem is ook gewoon een vervelende troll, kutuser
Maar dit is ook haten op computerprobleem.. Hoe erg deed Etsu het dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
computerprobleem is ook gewoon een vervelende troll, kutuser
Fuckquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Flikker op dat heeft ie zelf uitgelokt.
[..]
Pikstraf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef yosander het volgende:
[..]
FuckNee, inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verbeterd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op een mooie middag in mei klonk de startschot die de EXA SC met de snelheid van een raket fipo's en lapo's mogelijk maakte. Middagen en avonden zullen niet meer hetzelfde zijn zonder deze slowchat. De gezelligheid is voor onze toekomstige studenten niet te missen. Het was dan ook geen wonder dat de meesten dagelijks terugkwamen voor hun portie FOK!.
?
Nee, 5 op m'n ijndleistquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Zijn jullie allemaal geslaagd voor Nederlands?____!!!!
![]()
Vrijheid van meningsuiting. Dit forum is gewoon een dictatuur mang, kom aan het ego van een mod en boem!quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat wel, maar als jij impliceert dat je een mod een NSB'er vindt, vraag je er zelf om. Ondanks dat je zo hard kunt schreeuwen dat het vragen was.
EIN SIEBEN JAWOHL.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
![]()
fawaka wt is dezen jy grapje makenn??quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik 8 voor Nederlands op mijn eindlijst.
Ja. Echt. Ga maar eens op een ander forum posten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Dit forum is gewoon een dictatuur mang, kom aan het ego van een mod en boem!
6 gemiddeld, maar een 5,3 voor mijn examen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
![]()
Nee zere neus.. ik had 7.5 voor mijn examen, 8 voor schoolexamen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:28 schreef yosander het volgende:
[..]
fawaka wt is dezen jy grapje makenn??
Gebruik dan mijn versie, het is nog niet dichtquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie middag in mei klonk de startschot die de EXA SC met snelheid als een raket fipo's en lapo's mogelijk maakte. Middagen en avonden waren niet meer hetzelfde zonder deze slowchat. De gezelligheid was voor onze toekomstige studenten niet te missen. Het was dan ook geen wonder dat de meesten dagelijks terugkwamen voor hun portie FOK!.
Mooi, ik zal zo verder gaan,
Ik kan niet 5 dingen tegelijk, ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gebruik dan mijn versie, het is nog niet dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |