Ik hoop dat ie blijft tot het 3e tijdvakquote:
Da's een milkshake met koffiesmaak ofzoquote:
WAAAAAAT. McFlurry is slagroomijs met chocolade of zo. Een Swirl heeft ijs met een fruitsmaakjes en fruit + topping. SWIRLSquote:
Ik kende aan het begin van de middelbare school bijna niemand. Het jaar daarna weer naar een nieuwe school waar ik niemand kende, maar gelukkig gingen er mensen mee die ik wel al kende. Drie jaar later weer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja precies, toen ik naar de middelbare ging kende ik al heel veel mensen.. Nu ken ik niemand die dezelfde studie in dezelfde stad gaat doen, dus dan ga je ook niet hangen aan iemand ofzo, gewoon nieuwe mensen ontmoeten.
huntenquote:
Ja maar ik snap het niet. Die 40+ en Eurovisie dinges zit er ook al een tijdje. Wat moet je daar mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie blijft tot het 3e tijdvak
Zijn er anders al plannen om ergens een vervolg te maken?
Ja zoiets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Da's een milkshake met koffiesmaak ofzo?
Geen flauw idee, maar nog een argument om het gewoon te laten staanquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het niet. Die 40+ en Eurovisie dinges zit er ook al een tijdje. Wat moet je daar mee.
Zou jij toch doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heeft iemand het al aangevraagd?
Daar zeg je me wat jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zo zi
[..]
jn we er alleen maar sneller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja maar niet meer aan gedacht, ik begin nu met de dramatische OP
Lijkt me wel lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja zoiets.IJskoffie idee. Maar je hebt ook chocolade en karamel enzo en nom nom nom
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:16 schreef Ezell het volgende:
*Klop klop*
Wie is daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schrijf 'Mei' maar zonder hoofdletter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de EXA-ers de examens.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:16 schreef Ezell het volgende:
*Klop klop*
Wie is daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de EXA-ers de examens.
Mei.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Schrijf 'Mei' maar zonder hoofdletter.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de eindexamenkandidaten de EXA SC
Begon alleen iets eerderquote:
Fipo hunten. Snuf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de eindexamenkandidaten de EXA SC. Dit was het startschot om in plaats van de gaan leren, keihard te gaan baggeren en lapo-hunten.
Ik ben begonnen met het dumpen van Gadafi paintsquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef emzor1994 het volgende:
Door de examens ben ik met Fok begonnenik zocht een examenforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |