SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja maar niet meer aan gedacht, ik begin nu met de dramatische OP
Lijkt me wel lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja zoiets.IJskoffie idee. Maar je hebt ook chocolade en karamel enzo en nom nom nom
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:16 schreef Ezell het volgende:
*Klop klop*
Wie is daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schrijf 'Mei' maar zonder hoofdletter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de EXA-ers de examens.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:16 schreef Ezell het volgende:
*Klop klop*
Wie is daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de EXA-ers de examens.
Mei.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Schrijf 'Mei' maar zonder hoofdletter.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de eindexamenkandidaten de EXA SC
Begon alleen iets eerderquote:
Fipo hunten. Snuf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een mooie dag, in het midden van Mei begonnen voor velen van de eindexamenkandidaten de EXA SC. Dit was het startschot om in plaats van de gaan leren, keihard te gaan baggeren en lapo-hunten.
Ik ben begonnen met het dumpen van Gadafi paintsquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef emzor1994 het volgende:
Door de examens ben ik met Fok begonnenik zocht een examenforum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |