En niet te drukquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:56 schreef yosander het volgende:
Horeca is chill zolang chille werkplek en chille mensen
Dat is bij de meeste baantjes wel het geval.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:56 schreef yosander het volgende:
Horeca is chill zolang chille werkplek en chille mensen
De allerlaatste keer op de fiets met een boekentas op mijn rugquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Boeken breng ik toch weg met de auto
Tenzij het kutwerk isquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste baantjes wel het geval.
Een maat van mij, die checkt 6 uur per dag potten in een fabriek, lopendebandwerk, en zelfs daar geldt het.quote:
Ik ga het missen hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De allerlaatste keer op de fiets met een boekentas op mijn rug
Topbaan zeg.. daar wil je oud mee worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Een maat van mij, die checkt 6 uur per dag potten in een fabriek, lopendebandwerk, en zelfs daar geldt het.
Rijvaardig zijn, rijvaardig zijn, oh dat is zo fijn! Dan wordt je 's ochtends wakker met zo'n goed gevoel!quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De allerlaatste keer op de fiets met een boekentas op mijn rug
Ik vind het anders wel een melancholisch tintje hebben hoorquote:
Bijbaantje...quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Topbaan zeg.. daar wil je oud mee worden.
Dus je gaat het missen om 's ochtends met een boekentas naar school te fietsen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een melancholisch tintje hebben hoor
Nice and slow here we goquote:
Sowiesoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |