Ik een grote, en die maakt misschien nog meer lawaai dan de regenquote:
Snel dan want batterij van me laptop loopt leeg en ik begin moe te wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
NEEEEE we moeten vannacht in ieder geval nog 350 halen
Dat geloof ik wel. Dat kleine ding van mij maakt al een teringherrie,quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik een grote, en die maakt misschien nog meer lawaai dan de regen
Ik bij de 350quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga slapen zijn als we bij 300 zijn trouwens. Opschieten dus.
Ja juffrouw.quote:
Dat lukt mij met gemak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:52 schreef yosander het volgende:
Niemand kan toch slapen voor drie of vier uur. Ik in ieder geval niet.
Morgen werkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:52 schreef yosander het volgende:
Ik had me voorgenomen mijn ritme te verbeteren. Dat gaat hem niet worden voor zaterdag...quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:52 schreef yosander het volgende:
Weet je waar ik nu eigenlijk wel zin in heb...quote:
Nu heb ik zin in kapsalon...quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Weet je waar ik nu eigenlijk wel zin in heb...?
Bevalt 't nog steeds bij de Mexicaan?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:53 schreef Kaasrol het volgende:
Morgen mijn boeken inleveren om 11 uur, zou het dan nog steeds regenen?
quote:Zwolle - Woensdag is er in de oostelijke helft van het land 's ochtends nog kans op (onweers)buien. In het westen is het droog, maar nog wel overwegend bewolkt. In de loop van de ochtend trekken de buien naar het oosten weg en in de middag klaart het vanuit het westen breed op. Met maxima van 19 tot 22 graden wordt het een stuk koeler dan vandaag en gisteren.
Ik vind het wel leuk, maar horeca is toch niet mijn ding ben ik achter gekomen, het is heel hectisch en ik ben nogal een control-freak... maar wel leuk om een keer te doen zeg maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Weet je waar ik nu eigenlijk wel zin in heb...?
Bevalt 't nog steeds bij de Mexicaan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |