Dat ook weer niet, maar ik ga sommige kanten van de middelbare wel missen hoor. Vast een stuk minder gekut op het HBOquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus je gaat het missen om 's ochtends met een boekentas naar school te fietsen?
Misschien. Ik denk dat ik alleen wat mensen ga missen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar ik ga sommige kanten van de middelbare wel missen hoor. Vast een stuk minder gekut op het HBO![]()
Balen, zal ik een touw en een krukje bestellen voor je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Shit, heb de magische grens van 5000 berichten gemist
Dat ook denk ik ja. Ik denk toch dat het volgend jaar toch allemaal net wat serieuzer isquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien. Ik denk dat ik alleen wat mensen ga missen.
ja graagquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Balen, zal ik een touw en een krukje bestellen voor je?
Ach joh, dat wil ik juist. Heb ik nodig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat ook denk ik ja. Ik denk toch dat het volgend jaar toch allemaal net wat serieuzer is
Ik denk het welquote:
Niet eens overreden met je bureaustoel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:04 schreef Ezell het volgende:
Er liep net een spin op mijn bed. Ik heb hem het raam uitgeflikkerd. Einde.
Veel plezier met de muggen danquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:04 schreef Ezell het volgende:
Er liep net een spin op mijn bed. Ik heb hem het raam uitgeflikkerd. Einde.
Nee. Ik zit op mijn bed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Niet eens overreden met je bureaustoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |