SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Hier is het al uren frisjesquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Yes, regen!Ik ben even een dansje in de tuin doen hoor.
We hebben maar twee keer op msn gesproken. Ik herinner me hier niets van. Heb je niet gewoon, heel vrouwelijk en vooral heel jij, iets verkeerd geinterpreteerd, mejuffrouw Tosti?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik zoiets traumatisch op de kalender zet?Het was via msn, ook nog eens
Hier is het noodweer, maar de warmte blijft hangenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Yes, regen!Ik ben even een dansje in de tuin doen hoor.
Echt in the heat of the moment... sjies wat is het benauwd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef vencodark het volgende:
Nou jaaaa...het ging over piemels, beetje tetten én sexy praten zag ik nog voorbij komen. En dan gaat de TT over de NS?
Ja, die gasten krijgen echt TE VEEL krediet....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef vencodark het volgende:
Nou jaaaa...het ging over piemels, beetje tetten én sexy praten zag ik nog voorbij komen. En dan gaat de TT over de NS?
echt wel.. enorm!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind Belgische dames best schattig....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Bij de NS hebben ze vast ook piemels en tetten en sexy praten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef vencodark het volgende:
Die zorgen heul niet voor tieten!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die gasten krijgen echt TE VEEL krediet....
Leugens!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij de NS hebben ze vast ook piemels en tetten en sexy praten.
Nee. 'ik val niet op vrouwen'. Ik zie het nog voor mequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben maar twee keer op msn gesproken. Ik herinner me hier niets van. Heb je niet gewoon, heel vrouwelijk en vooral heel jij, iets verkeerd geinterpreteerd, mejuffrouw Tosti?
Ik heb anders nog nooit een sexy conducteur gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval een stel lullen en klootzakkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
goed werk leveren ze niet, dus dan zullen ze wel andere dingen aan het doen zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
mbt conductrices hebben ze ook alleen maar manwijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit een sexy conducteur gezien.
Ik zei dus niet "Ik wil jou niet".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. 'ik val niet op vrouwen'. Ik zie het nog voor me
Hoe had je dat dan bedoeld? Huh? Nou?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zei dus niet "Ik wil jou niet".
Zucht, vrouwen, vermoeiend. Viel ik maar op mannen. Oh, wacht..
Voor je het vraagt, nee.. ik heb geen 'leenlul'quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zei dus niet "Ik wil jou niet".
Zucht, vrouwen, vermoeiend. Viel ik maar op mannen. Oh, wacht..
Ik speelde hard to get. Weet ik veel dat jij meteen opgeeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe had je dat dan bedoeld? Huh? Nou?
dat zal ze dan ook eerder aan een echte man vragenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Voor je het vraagt, nee.. ik heb geen 'leenlul'
Dat is de grap. Singles in het noodweerteam. Geen noodweer, dus niets beters te doen dan hier te zijn. Maar goed, leuk.. zo'n uitgelegde grap. Maakt hem meteen extra leuk.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik speelde hard to get. Weet ik veel dat jij meteen opgeeft.
Impliceer je daarmee dat er hier echte mannen zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef clevy het volgende:
[..]
dat zal ze dan ook eerder aan een echte man vragen
Tijn is hoofd van het autismeteam hier. Ik vind m erg lief, maar grappen komen niet binnen. Vergeef hem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is de grap. Singles in het noodweerteam. Geen noodweer, dus niets beters te doen dan hier te zijn. Maar goed, leuk.. zo'n uitgelegde grap. Maakt hem meteen extra leuk.
De NS handelde uit noodweer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is de grap. Singles in het noodweerteam. Geen noodweer, dus niets beters te doen dan hier te zijn. Maar goed, leuk.. zo'n uitgelegde grap. Maakt hem meteen extra leuk.
Noodweer is toch als je een overvaller doodslaat met zijn eigen wapen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
neen, in zulks een implicatie zou ik nooit en te nimmer durven volharden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Impliceer je daarmee dat er hier echte mannen zijn?
Je moet ook de verwarming uit zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
Pfff asociaal warm in mijn studiootje
Mja, ook als je hem doodslaat met je vuisten hoor....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Noodweer is toch als je een overvaller doodslaat met zijn eigen wapen?
Inderdaad anders moesten ze zinloos geweld tegen het spoor plegenquote:
heej rooiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
Pfff asociaal warm in mijn studiootje
Zit je nu al maanden hevig naar me te verlangen, met een brok nog in je keel van de klap van de afwijzing?quote:
Gelukkig eerst dat wapen afpakken is zo gedoequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ook als je hem doodslaat met je vuisten hoor....
Ik heb de camera in de aanslag, geef je een seintje?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit je nu al maanden hevig naar me te verlangen, met een brok nog in je keel van de klap van de afwijzing?
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit je nu al maanden hevig naar me te verlangen, met een brok nog in je keel van de klap van de afwijzing?
thunderlizzards!quote:
quote:
Zo klink ik helemaal niet, dat weet jij best!quote:
In deze context is L-E dat meisje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Zo klink ik helemaal niet, dat weet jij best!
Is dat frunniken of het betere werk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou goed, je mag wel even aan me zitten dan.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou goed, je mag wel even aan me zitten dan.
me2.. kunnen we samen 3d opname makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Is dat frunniken of het betere werk?
* DenWauwelaarpakt camera
Ben ik haar kwijt geraakt aan de coke?quote:
Ben ik wéér verslaafd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben ik haar kwijt geraakt aan de coke?
Nee, zij jou aan de wodka...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is slecht voor hoorde ik vanmorgen op de radioquote:
Dat is helemaal onzin natuurlijk. Kan prima samenquote:
En dat terwijl ze jou had kunnen hebben...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
Nee nog niet, kom er niet uit hoe ik het moet doen. Denk dat het maar gewoon een paar punaises worden met een stukje gaas.quote:
Ik weet niet goed wat ze van plan is. Kans bestaat ook dat ze mijn wenkbrauwen eraf scheert en me insmeert met pindakaas, het blijft een vrouw he. Altijd een beetje gek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Is dat frunniken of het betere werk?
* DenWauwelaarpakt camera
Snap jij dat nou?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat terwijl ze jou had kunnen hebben...
Ik doe altijd een borderline labielstresstest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ze van plan is. Kans bestaat ook dat ze mijn wenkbrauwen eraf scheert en me insmeert met pindakaas, het blijft een vrouw he. Altijd een beetje gek.
Zulke dingen doe ik niet in bed! Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ze van plan is. Kans bestaat ook dat ze mijn wenkbrauwen eraf scheert en me insmeert met pindakaas, het blijft een vrouw he. Altijd een beetje gek.
Mensen die beweren dat ze 'zoiets nooit zouden doen' moet je het hardst wantrouwen. In urk en Volendam kunnen ze erover meepraten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zulke dingen doe ik niet in bed! Nou ja zeg.
Die kan wel wat pindakaas gebruikenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Goede tieten, maar ze is een tikje ingevallen.
zuipuh!!quote:
Een stukje haas?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee nog niet, kom er niet uit hoe ik het moet doen. Denk dat het maar gewoon een paar punaises worden met een stukje haas.
hehequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die kan wel wat pindakaas gebruiken
Zie je. Ik denk dat je dat van mij ook gaat vinden, ik wist het!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die kan wel wat pindakaas gebruiken
Een drankje doen en "zuipuh" zijn 2 totaal verschillende dingen...quote:
ik roep alleen waar ik zin in heb.. wil niet zeggen dat het gebeurt.. as usualquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een drankje doen en "zuipuh" zijn 2 totaal verschillende dingen...
Ik vind het heerlijk hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie je. Ik denk dat je dat van mij ook gaat vinden, ik wist het!
Oh ja, das waar, jij bent soms een grotere autist dan Tijntjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef clevy het volgende:
[..]
ik roep alleen waar ik zin in heb.. wil niet zeggen dat het gebeurt.. as usual
want?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, das waar, jij bent soms een grotere autist dan Tijntje
Ik zou wel een tikje zwaarder willen zijn. Maar dat is een luxeprobleem, dus ik roep het niet te hard.quote:
Al ge-editquote:
Maar ms vind je het wel heel lekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie je. Ik denk dat je dat van mij ook gaat vinden, ik wist het!
Niet snel genoegquote:
En was er ooit pindakaas in het spel?quote:
Zoals ik al zei, ik vind het heel aantrekkelijk. Er komt vanzelf wel wat bij aan. Je kunt beter op groei zijn voorbereid als man haha.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou wel een tikje zwaarder willen zijn. Maar dat is een luxeprobleem, dus ik roep het niet te hard.
Goed punt. Doe maar dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ms vind je het wel heel lekker
Ja, want alle vrouwen worden vette zeugen naarmate ze ouder worden?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik vind het heel aantrekkelijk. Er komt vanzelf wel wat bij aan. Je kunt beter op groei zijn voorbereid als man haha.
Zover ik me het kan herinneren niet nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef missbehavin het volgende:
En was er ooit pindakaas in het spel?
Niet allen, maar veel vrouwen letten niet meer op hun uiterlijk zodra ze gesettled zijn....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, want alle vrouwen worden vette zeugen naarmate ze ouder worden?!
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
Het bewijst dat ze niet goed bij haar hoofd is, dat is leuke informatie, daar kun je iets mee.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Het bewijst dat ze niet goed bij haar hoofd is, dat is leuke informatie, daar kun je iets mee.
Zelfs internet is traag met dit weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet snel genoeg
Hoe is het? Voel je je iets beter vandaag?
Ik vind het heel erg, maar ik zie om me heen dat dit waar is. Ik ben de enige moeder in deze stad die haar haar nog kamt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet allen, maar veel vrouwen letten niet meer op hun uiterlijk zodra ze gesettled zijn....
Goed puntquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Het bewijst dat ze niet goed bij haar hoofd is, dat is leuke informatie, daar kun je iets mee.
Niet allemaal. Maar je kunt het niet voorspellen en dan kun je beter wat ruimte hbben :-)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Houden zoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg, maar ik zie om me heen dat dit waar is. Ik ben de enige moeder in deze stad die haar haar nog kamt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg, maar ik zie om me heen dat dit waar is. Ik ben de enige moeder in deze stad die haar haar nog kamt.
Zeg, waarom ben jij nou niet van het vrouwelijk geslacht?quote:
Ah, collega niet aanwezig dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Zelfs internet is traag met dit weer.
Gisteren ging het heul goed, vandaag iets minder. Maar morgen zijn alle voorwaarden aanwezig voor weer een goede dag
Als de liefde diep genoeg zit, is geslacht van ondergeschikt belang!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, waarom ben jij nou niet van het vrouwelijk geslacht?
Het kostje is gekocht he. En dan zeiken als de man een jong ding vindt op zijn 40ste.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet allen, maar veel vrouwen letten niet meer op hun uiterlijk zodra ze gesettled zijn....
Al was ik dat wel, ben bezet sorry.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, waarom ben jij nou niet van het vrouwelijk geslacht?
* missbehavin leest en maakt notitiesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Als de liefde diep genoeg zit, is geslacht van ondergeschikt belang!
(Lees je dat, Miss?)
Mja, dat iets een kutbedrijf is, staat los van de kwaliteit en functionaliteit van het toestel....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toestel is goed, maar te duur.
En apple is een kutbedrijf
enquote:
Inderdaad. Ik word echt zooo vaak versierd door vaders-van, door echtgenoten, door mannen met verdomme een heel gezin thuis. Vreselijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het kostje is gekocht he. En dan zeiken als de man een jong ding vindt op zijn 40ste.
Neuh dank je... geen behoefte om aan piemels te zitten, behalve dan mijn eigen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Als de liefde diep genoeg zit, is geslacht van ondergeschikt belang!
(Lees je dat, Miss?)
Precies.... een mooi jong meisje van 20quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het kostje is gekocht he. En dan zeiken als de man een jong ding vindt op zijn 40ste.
Ja, dat is de enige reden dat ik er nog iets aan doe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Waarom is het beledigend?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik word echt zooo vaak versierd door vaders-van, door echtgenoten, door mannen met verdomme een heel gezin thuis. Vreselijk.
En niet omdat ik zo leuk ben, gewoon, omdat ik mijn haar kam. Ergens is het beledigend.
Wat denk je dat een iphone los koste?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat iets een kutbedrijf is, staat los van de kwaliteit en functionaliteit van het toestel....
En zo duur is ie niet eigenlijk.... Ik had jaren terug een Sony-Ericsson die 600 euro moest kosten.... los.....
Als ik eerlijk ben vind ik dat nu al niet de moeite waard. Ik had een scharrel van 19 en het leeftijdsverschil nu is al groot, laat staan als ik 40 ben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies.... een mooi jong meisje van 20
Nou ja, tegenwoordig heb je hem net onder de 600 los.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef Royco1 het volgende:
Wat denk je dat een iphone los koste?
Die zat op de 849 16gb uitvoering.
Vergelijkbaar htc of samsung toestel zit op de 500.
Bekijk het gewoon positief en bedenk dat je gewoon nog een mooie dame bentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik word echt zooo vaak versierd door vaders-van, door echtgenoten, door mannen met verdomme een heel gezin thuis. Vreselijk.
En niet omdat ik zo leuk ben, gewoon, omdat ik mijn haar kam. Ergens is het beledigend.
Nu wel jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig heb je hem net onder de 600 los.
Tja, als de iPhone4 in dezelfde tijd uitgebracht had geweest, had ie 1200 euro gekost ofzo...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat denk je dat een iphone los koste?
Die zat op de 849 16gb uitvoering.
Vergelijkbaar htc of samsung toestel zit op de 500.
Ik was ook niet van plan om met zo'n jongedame te settlen.... das gewoon voor erbijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik dat nu al niet de moeite waard. Ik had een scharrel van 19 en het leeftijdsverschil nu is al groot, laat staan als ik 40 ben.
Ik vind het moeilijk om te zeggen, maar moet iemand van mijn leeftijd. Maar dat zijn vooral veel middelmatige, serieuze afdankdozen
Dan zijn we het eensch...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om met zo'n jongedame te settlen.... das gewoon voor erbij
Hoe denk je dat mannen van mijn leeftijd meestal zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik dat nu al niet de moeite waard. Ik had een scharrel van 19 en het leeftijdsverschil nu is al groot, laat staan als ik 40 ben.
Ik vind het moeilijk om te zeggen, maar moet iemand van mijn leeftijd. Maar dat zijn vooral veel middelmatige, serieuze afdankdozen
Ja, ik bedoelde het niet ondankbaar. In het land der blinden, dat idee is het een beetje. Als de stad vol zat met topmodellen hier, keken die echtgenoten naar mij vast minder om.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bekijk het gewoon positief en bedenk dat je gewoon nog een mooie dame bent
Ja, hoe zijn die?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
Hoe denk je dat mannen van mijn leeftijd meestal zijn?
Net zoals ik en sean connery, woest aantrekkelijK!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe denk je dat mannen van mijn leeftijd meestal zijn?
Dat zal heus wel meevallen.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde het niet ondankbaar. In het land der blinden, dat idee is het een beetje. Als de stad vol zat met topmodellen hier, keken die echtgenoten naar mij vast minder om.
Dat geeft niet hoor, ik ben geweldig, daar niet van.
Hoe jong ben je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zeiksnor. Complimentjes accepteren, glimlachen en je bakkes houden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde het niet ondankbaar. In het land der blinden, dat idee is het een beetje. Als de stad vol zat met topmodellen hier, keken die echtgenoten naar mij vast minder om.
Dat geeft niet hoor, ik ben geweldig, daar niet van.
Moet je Spirit82 even bellen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Net zoals ik en sean connery, woest aantrekkelijK!
Meestal schat, er zijn altijd uitzonderingen.quote:
Think againquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Net zoals ik en sean connery, woest aantrekkelijK!
Jij wordt zeker nooit betast door een stinkende vadermetsnor terwijl je lieflijk met je kind van de glijbaan wil gaan he?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zeiksnor. Complimentjes accepteren, glimlachen en je bakkes houden.
Ik hoor het al.... je hebt een bodyguard nodigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij wordt zeker nooit betast door een vstinkende vadermetsnor terwijl je lieflijk met je kind van de glijbaan wil gaan he?!
Geen idee hoe jij er uit ziet, maar als ik naar de gemiddelde 35 jarige kijk, wil ik hard wegrennen hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
euhm net als ik en George Clooney?
Nee, gek he? Ik bevind mij nooit op pedo-ontmoetingsplekken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij wordt zeker nooit betast door een vstinkende vadermetsnor terwijl je lieflijk met je kind van de glijbaan wil gaan he?!
niet recentelijk neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach man, ik ken zat vrouwen van 30 die heerlijk zijn! Zolang ze single zijn, doen ze vaak nog wel hun best voor het uiterlijk.quote:
* Spezza19 is blij dat ie pas 31 is....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij er uit ziet, maar als ik naar de gemiddelde 35 jarige kijk, wil ik hard wegrennen hoor.
pfew.. kom ik nog net mee wegquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij er uit ziet, maar als ik naar de gemiddelde 35 jarige kijk, wil ik hard wegrennen hoor.
Gelukkig wel.... mijn leeftijdscategorie....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach man, ik ken zat vrouwen van 30 die heerlijk zijn! Zolang ze single zijn, doen ze vaak nog wel hun best voor het uiterlijk.
Het is meestal redden wat er te redden is, veel dames met een oude kop. Echt niet aantrekkelijk. Meestal zitten de kilo's er ook al aan en soms krijg je er nog kiddo's of een hoop aan emoshit bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach man, ik ken zat vrouwen van 30 die heerlijk zijn! Zolang ze single zijn, doen ze vaak nog wel hun best voor het uiterlijk.
Noem mij dan geen zeiksnor, je voelt mijn pijn niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, gek he? Ik bevind mij nooit op pedo-ontmoetingsplekken.
Ik zie ze van oud...ehm minder jong ook nog wel die er puik uit zien, gelukkig is het niet allemaal armoed troef.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ouder ook nog welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar goed, dat geldt andersom net zo toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is meestal redden wat er te redden is, veel dames met een oude kop. Echt niet aantrekkelijk. Meestal zitten de kilo's er ook al aan en soms krijg je er nog kiddo's of een hoop aan emoshit bij.
Wacht maar 5 jaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oké, je hebt wel een punt natuurlijk, want de meeste van mijn leeftijd zijn kaal dik en uitgeblust.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
Meestal schat, er zijn altijd uitzonderingen.
En dan?quote:
Maar mannen worden vaak mooier naarmate ze ouder worden.... vrouwen takelen over het algemeen af....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, dat geldt andersom net zo toch?
Ik ken meisjes van 20 waar je je hond nog vanaf schopt. Leeftijd zegt zoals gewoonlijk weer eens weinig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie ze van oud...ehm minder jong ook nog wel die er puik uit zien, gelukkig is het niet allemaal armoed troef.
Sowwi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Noem mij dan geen zeiksnor, je voelt mijn pijn niet.
Ja echt wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké, je hebt wel een punt natuurlijk, want de meeste van mijn leeftijd zijn kaal dik en uitgeblust.
dat begint bij de 16 al hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar mannen worden vaak mooier naarmate ze ouder worden.... vrouwen takelen over het algemeen af....
Ja, maar daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, dat geldt andersom net zo toch?
Dat valt helaas erg tegenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar mannen worden vaak mooier naarmate ze ouder worden.... vrouwen takelen over het algemeen af....
Zielig om je hond te schoppenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken meisjes van 20 waar je je hond nog vanaf schopt. Leeftijd zegt zoals gewoonlijk weer eens weinig.
Dank je. Leven met zoveel schoonheid valt heus niet mee, dat onderschat men vaak. Ervaar jij dat ook zo?quote:
In de ochtend in de trein zie ik vaker jonge dames die 2 plekken in bezit nemen en oudere dames in toffe kledij en goede looks dan andersom.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken meisjes van 20 waar je je hond nog vanaf schopt. Leeftijd zegt zoals gewoonlijk weer eens weinig.
Hell no! Ik ben nu mooier dan toen ik 16 was hoor.quote:
dan is missb al ver gevorderdquote:
Zoals ik altijd zeg: rijk zijn valt niet mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank je. Leven met zoveel schoonheid valt heus niet mee, dat onderschat men vaak. Ervaar jij dat ook zo?
Ver-Amerikanisering heet datquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In de ochtend in de trein zie ik vaker jonge dames die 2 plekken in bezit nemen en oudere dames in toffe kledij en goede looks dan andersom.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Is het Missbehavinkoor Slakkenspoor
Picsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no! Ik ben nu mooier dan toen ik 16 was hoor.
Same here. Dat zit bij mij voor een groot deel toch in uitstraling en zelfbeeld. Vroeger vond ik alles lelijk, nu vind ik mezelf een catch en dat mag de wereld weten ook. Maakt toch mooier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no! Ik ben nu mooier dan toen ik 16 was hoor.
Nee dan ben je nog bitterder en heb je nog hogere eisen...quote:
Hee, waar is dat nu voor nodig?quote:
Ik kijk wel uitquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee dan ben je nog bitterder en heb je nog hogere eisen...
maar dan nog...
Mail of pm?quote:
Ik probeerde je nog het idee te geven dat ik haalbare kaart was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer aan de man wil je zeggen?
Ze staan hier letterlijk in de rij voor je.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik kom nooit meer aan de man wil je zeggen?
Oh doe eens niet zo omslachtig dan man, je lijkt wel een vrouwquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik probeerde je nog het idee te geven dat ik haalbare kaart was.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
thuis, geluk gehadnoodweer barst maar los
Please form an orderly linequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze staan hier letterlijk in de rij voor je.
Hier is het al afgelopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
thuis, geluk gehadnoodweer barst maar los
niet de slimste.. wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
Missb nooit meer aan de man.. je bent tot mooiste vrouw van Singles verkozen, dat doet vermoeden dat je ze voor het uitkiezen hebt hier. Heb je al een lijstje gemaakt?
Wat boeit het IQ uberhaupt bij zo'n lekkere meidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij kan haar IQ aflezen aan haar cupmaat?
meer aan de lege blik in d'r gezicht.. maar zou d'r nog steeds doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee aan het feit dat ze een te kleine bh heeft gekocht waar haar tetten bijna uitploffenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een vreemd soort decadentie die je niet staat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef clevy het volgende:
[..]
meer aan de lege blik in d'r gezicht.. maar zou d'r nog steeds doen
t kind heeft geen bh aan hoor volgens mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee aan het feit dat ze een te kleine bh heeft gekocht waar haar tetten bijna uitploffen
Is dat dom? Of juist heel slim..?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee aan het feit dat ze een te kleine bh heeft gekocht waar haar tetten bijna uitploffen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
had jij me 'beter' ingeschat? dankjewel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een vreemd soort decadentie die je niet staat.
Jawel, ik zie iets van een wit bandje, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t kind heeft geen bh aan hoor volgens mij
Shirtje danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t kind heeft geen bh aan hoor volgens mij
Ik vind het vreemd om bij een heel lekker wijf dat je totaal niet kent te moeten melden dat ze eigenlijk te dom is, maar dat je dr toch zou doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef clevy het volgende:
[..]
had jij me 'beter' ingeschat? dankjewel!
Ik vind het juist slim, ze snapt veel van marketing. Ze weet hoe ze zichzelf in de kijker moet spelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
BOEIEND, het is te klein!
Boeit niet maar staat wel vrij dom!
Denk eerder dat het expres isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
BOEIEND, het is te klein!
Boeit niet maar staat wel vrij dom!
quote:
Een beetje vrouw hoeft dat niet hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het juist slim, ze snapt veel van marketing. Ze weet hoe ze zichzelf in de kijker moet spelen.
je hebt helemaal gelijk.. het was dom van me om mijn manier van reageren aan te passen aan het 'forum niveau'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd om bij een heel lekker wijf dat je totaal niet kent te moeten melden dat ze eigenlijk te dom is, maar dat je dr toch zou doen.
Je mag God op je blote knietjes danken als zo'n vrouw je een blik waardig gunt, doe toch niet zo neerbuigend.
Alle vrouwen moeten dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een beetje vrouw hoeft dat niet hoor
Nu krijg ik nog gelijk ook. Kan dat verwerkt worden in de volgende TT?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef clevy het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk.. het was dom van me om mijn manier van reageren aan te passen aan het 'forum niveau'.
Sorry maar dikke amerikano's hoeven dat niet hoor.... Die mogen gewoon binnen blijvenquote:
Wederom nekschot.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry maar dikke amerikano's hoeven dat niet hoor.... Die mogen gewoon binnen blijven
Veel wapens daar, moet geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel zwaar geschut voor nodig hebt
Of meerdere schoten, wat ook wel weer een uitdaging is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel zwaar geschut voor nodig hebt
yup.. niveau nihil.. en dan pas je je een keer aan, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu krijg ik nog gelijk ook. Kan dat verwerkt worden in de volgende TT?
Ja, dat is FOK-niveau he.
Truequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel wapens daar, moet geen probleem zijn.
Also truequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Of meerdere schoten, wat ook wel weer een uitdaging is.
Ze zijn in ieder geval niet moeilijk te raken.
Als jij je graag verlaagt naar dat niveau hou ik je niet tegen natuurlijk. Ik zeg slechts wat ik ervan vind.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. niveau nihil.. en dan pas je je een keer aan, is het weer niet goed.
kan net zo goed vragen of ik jou genoeg gelijk heb gegeven en of we dan gaan trouwen ofzo..
*grommeldegrom*
nou vooruit..alleen neuken danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Als jij je graag verlaagt naar dat niveau hou ik je niet tegen natuurlijk. Ik zeg slechts wat ik ervan vind.
Trouwen kan niet, dan word ik dik.
Ik zet je op de wachtlijst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wanneer mag ik ze komen knuffelen?
Ze zijn het waardquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig geduld zal ik alvast maar zeggen.
Daar heb ik vrij weinig mee te maken, zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig geduld zal ik alvast maar zeggen.
BURN!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar heb ik vrij weinig mee te maken, zal ik maar zeggen.
Natuurlijk, zelfs de kosten voor de behandeling van RSI na al het rukken erna.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan hij de kosten ook bij zijn verzekeraar declareren?
goed volumequote:
dat denk jij. Ik kom wel even je van de glijbaan afhelpenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar heb ik vrij weinig mee te maken, zal ik maar zeggen.
Wordt een prijzige behandeling volgens mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk, zelfs de kosten voor de behandeling van RSI na al het rukken erna.
Ik stuur de stinksnor op je af hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
dat denk jij. Ik kom wel even je van de glijbaan afhelpen
meer?quote:
Fuck.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel die stinksnor
Die moet je zelf maar visualiserenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zei ik tetten...?
Bedoelde natuurlijk blote tetten...
Dit was een prima tet, ondankbaar nest!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zei ik tetten...?
ja daaaag das banwaardigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zei ik tetten...?
moest je dat vragen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |