Mensen die beweren dat ze 'zoiets nooit zouden doen' moet je het hardst wantrouwen. In urk en Volendam kunnen ze erover meepraten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zulke dingen doe ik niet in bed! Nou ja zeg.
Die kan wel wat pindakaas gebruikenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Goede tieten, maar ze is een tikje ingevallen.
zuipuh!!quote:
Een stukje haas?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee nog niet, kom er niet uit hoe ik het moet doen. Denk dat het maar gewoon een paar punaises worden met een stukje haas.
hehequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die kan wel wat pindakaas gebruiken
Zie je. Ik denk dat je dat van mij ook gaat vinden, ik wist het!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die kan wel wat pindakaas gebruiken
Een drankje doen en "zuipuh" zijn 2 totaal verschillende dingen...quote:
ik roep alleen waar ik zin in heb.. wil niet zeggen dat het gebeurt.. as usualquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een drankje doen en "zuipuh" zijn 2 totaal verschillende dingen...
Ik vind het heerlijk hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie je. Ik denk dat je dat van mij ook gaat vinden, ik wist het!
Oh ja, das waar, jij bent soms een grotere autist dan Tijntjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef clevy het volgende:
[..]
ik roep alleen waar ik zin in heb.. wil niet zeggen dat het gebeurt.. as usual
want?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, das waar, jij bent soms een grotere autist dan Tijntje
Ik zou wel een tikje zwaarder willen zijn. Maar dat is een luxeprobleem, dus ik roep het niet te hard.quote:
Al ge-editquote:
Maar ms vind je het wel heel lekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie je. Ik denk dat je dat van mij ook gaat vinden, ik wist het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |