quote:
Zo klink ik helemaal niet, dat weet jij best!quote:
In deze context is L-E dat meisje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Zo klink ik helemaal niet, dat weet jij best!
Is dat frunniken of het betere werk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou goed, je mag wel even aan me zitten dan.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou goed, je mag wel even aan me zitten dan.
me2.. kunnen we samen 3d opname makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Is dat frunniken of het betere werk?
* DenWauwelaarpakt camera
Ben ik haar kwijt geraakt aan de coke?quote:
Ben ik wéér verslaafd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben ik haar kwijt geraakt aan de coke?
Nee, zij jou aan de wodka...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is slecht voor hoorde ik vanmorgen op de radioquote:
Dat is helemaal onzin natuurlijk. Kan prima samenquote:
En dat terwijl ze jou had kunnen hebben...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
Nee nog niet, kom er niet uit hoe ik het moet doen. Denk dat het maar gewoon een paar punaises worden met een stukje gaas.quote:
Ik weet niet goed wat ze van plan is. Kans bestaat ook dat ze mijn wenkbrauwen eraf scheert en me insmeert met pindakaas, het blijft een vrouw he. Altijd een beetje gek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Is dat frunniken of het betere werk?
* DenWauwelaarpakt camera
Snap jij dat nou?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat terwijl ze jou had kunnen hebben...
Ik doe altijd een borderline labielstresstest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ze van plan is. Kans bestaat ook dat ze mijn wenkbrauwen eraf scheert en me insmeert met pindakaas, het blijft een vrouw he. Altijd een beetje gek.
Zulke dingen doe ik niet in bed! Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ze van plan is. Kans bestaat ook dat ze mijn wenkbrauwen eraf scheert en me insmeert met pindakaas, het blijft een vrouw he. Altijd een beetje gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |