SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
De nieuwe trend is felle frenchies. Ik weet nog niet of ik daar zo vrolijk van moet worden
De MI blijft wel hangen he?quote:
* Spezza19 wants "bitty"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geeft borstvoeding en m'n tetten lekken
Moest je je nagels nog lakken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus had ie ff 2 tellen moeten wachten
Ieuwquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 wants "bitty"
voor de little britain kenners
Het is wel heel gezondquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, jij begint met verrotte MI's....
Nou, bijvoorbeeld knalgele nagels met een oranje of roze randje.quote:
Kleuren willen, we KLEURENquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef MissMSX het volgende:
M'n nieuwe oogschaduw is ook mooi
M'n lippenstift ook, maar geen idee waar ik die bij moet dragen
Hij smaakt wel lekker
Nee, da's niks voor mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld knalgele nagels met een oranje of roze randje.
Vertel ons meer over je lippenstift, we hangen aan je lippen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef MissMSX het volgende:
M'n nieuwe oogschaduw is ook mooi
M'n lippenstift ook, maar geen idee waar ik die bij moet dragen
Hij smaakt wel lekker
Ja, ik welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, da's niks voor mij.
Ik heb namelijk sowieso nooit een randje
Moment, ik ga wel ff een foto regelenquote:
oh, wat een feest!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld knalgele nagels met een oranje of roze randje.
Ik mag 'm niet gebruikenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:59 schreef L-E het volgende:
Bakt hier wel eens iemand zelf brood? Ik heb zo'n broodbakmachine en dacht: wellicht moet ik dat ding eens gaan gebruiken.
Topquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moment, ik ga wel ff een foto regelen
Niet mijn lippen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Wrijf het er maar inquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet mijn lippen:Dikke onderlip zeg.... gestoken door een wesp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
*niet doordenken* *niet doordenken*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:13 schreef L-E het volgende:
Het is een enorm ding, maar het deel waar het deeg in moet is vrij klein. Hoort dat?
Geen gebruiksaanwijzing?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:13 schreef L-E het volgende:
Het is een enorm ding, maar het deel waar het deeg in moet is vrij klein. Hoort dat?
Gewoon doorduwenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:13 schreef L-E het volgende:
dat zal flink gaan groeien dus lijkt me wel....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:13 schreef L-E het volgende:
Wel mijn meuk:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet mijn lippen:Mooie kleur jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je bijna overal wel bij dragen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, maar groeit het dan over de randen van die kleine bak heen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
dat zal flink gaan groeien dus lijkt me wel....
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel mijn meuk:En die ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
als ik het zou zien zou ik vast iets zinnigs kunnen meldenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar groeit het dan over de randen van die kleine bak heen?
Geen gebruiksaanwijzing, dit zat in het kerstpakket van Zwager.
Dat weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Belangrijker nog. Is brood uit zo'n broodbakmachine een beetje te eten?
Ik twijfel nog.
Je weet toch waar ik woon!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
als ik het zou zien zou ik vast iets zinnigs kunnen melden
Ja dat hoort, je krijgt geen enorm brood eruitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:13 schreef L-E het volgende:
Het zijn levensbepalende keuzes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Het is een ingrijpende beslissing.
Ja hoor, maar wel gelijk, niet een paar uur laten liggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Belangrijker nog. Is brood uit zo'n broodbakmachine een beetje te eten?
Ik twijfel nog.
Waarom mag je geen brood ermee bakken thuis? Brood bakken is een ambacht ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat hoort, je krijgt geen enorm brood eruitEn het is snel oud, dus het heeft helemaal geen zin een enorm brood te bakken
Kijk, hier heb ik iets aan. Ja, het is meer een halfje wat eruit komt dan zeker? Is ook prima voor ons hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat hoort, je krijgt geen enorm brood eruitEn het is snel oud, dus het heeft helemaal geen zin een enorm brood te bakken
Het is broodroof!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom mag je geen brood ermee bakken thuis? Brood bakken is een ambacht ofzo?
Het bruinbroodprogramma op dit ding is 4 uur, ik ken mensen die 'm savonds aanzetten en smorgens vers brood eten maar dat kan hier dus niet mee, gok ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar wel gelijk, niet een paar uur laten liggen.
Timer, desnoods op de stekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het bruinbroodprogramma op dit ding is 4 uur, ik ken mensen die 'm savonds aanzetten en smorgens vers brood eten maar dat kan hier dus niet mee, gok ik.
Zoiets ja. Het is geloof ik ook wel in te vriezen, maar dat heb ik zelf nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef L-E het volgende:
Kijk, hier heb ik iets aan. Ja, het is meer een halfje wat eruit komt dan zeker? Is ook prima voor ons hoor.
Meestal zit er ook een uitgesteld programma optie op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:18 schreef L-E het volgende:
Het bruinbroodprogramma op dit ding is 4 uur, ik ken mensen die 'm savonds aanzetten en smorgens vers brood eten maar dat kan hier dus niet mee, gok ik.
Heb zolang niets nieuws gekocht. Niks wat ik bij me vond passen. Nu wel en ben helemaal happy.quote:
euhm... jamaar.... waarom vertel je niet of puss in boots wel weer goed is of net zo slecht als 3 en 4?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Spinoff van Shrek aan het kijken, Puss in Boots. Toch jammer dat ze shrek 3 en 4 zo gigantisch hebben verstierd.
Q, je kan gewoon je strapless jurkje weer aandoen hoor, het is oke.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Leugens! Het is noodweer! Het KNMI zegt het!
Ik weet het nog niet. Ik heb een zwak voor Pussy.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
euhm... jamaar.... waarom vertel je niet of puss in boots wel weer goed is of net zo slecht als 3 en 4?
zo hebben we er toch niks aan
4 was nog wel aardig maar 3 was idd dramatisch slecht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Spinoff van Shrek aan het kijken, Puss in Boots. Toch jammer dat ze shrek 3 en 4 zo gigantisch hebben verstierd.
Dat doe ik toch wel, of het nou mag of niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Q, je kan gewoon je strapless jurkje weer aandoen hoor, het is oke.
MIquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik weet het nog niet. Ik heb een zwak voor Puss.
Da's niet straplessquote:
Details, details. Hij heeft ook haar i.t.t. Q.quote:
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb zolang niets nieuws gekocht. Niks wat ik bij me vond passen. Nu wel en ben helemaal happy.
Vrouw
Dat klinkt wel heel stoeipoesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk is dat he
Ik wacht met spanning op m'n pakje
Zo'n ding heeft m'n broer ook. Fantastischquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik wacht al weken op mijn robostofzuiger, ding gaat nu volgende week geleverd worden, als het goed is.
Ik ben benieuwd, deze kan zelfs dweilenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo'n ding heeft m'n broer ook. Fantastisch
Er zitten wel twee jurkjes inquote:
klinkt handig, kost zoiets?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, deze kan zelfs dweilen.
Was een Groupon, van 450 voor 180....quote:
Ik moet er ook zo eentje hebben! Zeker met die katten van mij, wat een harige beesten zijn dat zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik wacht al weken op mijn robostofzuiger, ding gaat nu volgende week geleverd worden, als het goed is.
dat scheelt een hoop zeg... ik zat voor een dyson te kijken (schijnen erg goe dte zijn) maar die beginnen ook bij 300...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was een Groupon, van 450 voor 180....
Collega heeft er 1 van een ander merk, zonder dweil, die is wel tevreden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat scheelt een hoop zeg... ik zat voor een dyson te kijken (schijnen erg goe dte zijn) maar die beginnen ook bij 300...
Lees toch eens man.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
HW, hoe vaak loopt hij vast op balletjes ( voor mn kat), draden etc?
Hij heeft zn collega erover gesproken? Of mis ik weer iets? Gaat lekkerquote:
Hij heeft m nog niet...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
HW, hoe vaak loopt hij vast op balletjes ( voor mn kat), draden etc?
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hij heeft zn collega erover gesproken? Of mis ik weer iets? Gaat lekker
Je kan ook gewoon googlen naar ervaringen met dat ding... of MOET je per se de ervaringen van HeatWave horenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik wacht met smart op je review.
Ik heb gegoogled, ... inconclusivequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon googlen naar ervaringen met dat ding... of MOET je per se de ervaringen van HeatWave horen
ja hallo.. het internet staat vol met onzin.... als HW zegt dat het goed is kopen we het pas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon googlen naar ervaringen met dat ding... of MOET je per se de ervaringen van HeatWave horen
verstandigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo.. het internet staat vol met onzin.... als HW zegt dat het goed is kopen we het pas.
HW, dat is kieskeurig, de consumentenbond en whathifi in één.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe denk je dat ie mod is geworden? Niet door aarslikken, maar door gedegen consumentenonderzoek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
HW, dat is kieskeurig, de consumentenbond en whathifi in één.
Een vriendin van mij zat nog te twijfelen tussen 2 dildo's.... lijkt mij verstandig dat HW deze ook uitvoerig test....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
HW, dat is kieskeurig, de consumentenbond en whathifi in één.
Als ik jou was zou ik beginnen met de cursus "humor voor beginners door S gaaikema"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zat nog te twijfelen tussen 2 dildo's.... lijkt mij verstandig dat HW deze ook uitvoerig test....
Ach jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef rival het volgende:
AMSTERDAM - NS en ANWB lijken zeer voorbarig te hebben gewaarschuwd voor slecht weer in de avondspits. Nadat het vanmorgen enige tijd regende, is het weer zienderogen opgeknapt. In de weerkaarten zit de komende uren geen neerslag van betekenis.
NS besloot de dienstregeling vanmiddag aan te passen en de ANWB waarschuwde voor een chaotische avondspits in verband met verwacht noodweer. Het is echter momenteel in Nederland zonnig en zeer warm met temperaturen tussen de 28 en de 34 graden. Er bestaat een goede kans dat het verwachte neerslagfront Nederland voorlopig nog niet bereikt.
Doodverwensing, ban!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik beginnen met de cursus "humor voor beginners door S gaaikema".
Doe maar een TR zou ik zeggenquote:
Ze waarschuwen tenminste nogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef rival het volgende:
AMSTERDAM - NS en ANWB lijken zeer voorbarig te hebben gewaarschuwd voor slecht weer in de avondspits. Nadat het vanmorgen enige tijd regende, is het weer zienderogen opgeknapt. In de weerkaarten zit de komende uren geen neerslag van betekenis.
NS besloot de dienstregeling vanmiddag aan te passen en de ANWB waarschuwde voor een chaotische avondspits in verband met verwacht noodweer. Het is echter momenteel in Nederland zonnig en zeer warm met temperaturen tussen de 28 en de 34 graden. Er bestaat een goede kans dat het verwachte neerslagfront Nederland voorlopig nog niet bereikt.
Ik weet het, spannend hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pas op! Er gaat een meteoor op je huis storten vandaag!
Mja, de NS faalt al drie weken lang. Ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en ze passen vast de dienstregeling aan
3 weken? Hun hele bestaan zal je bedoelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het, spannend he
[..]
Mja, de NS faalt al drie weken lang. Ik had niet anders verwacht.
Ik heb er pas sinds drie weken echt structureel iedere dag last vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 weken? Hun hele bestaan zal je bedoelen.
Onmogelijk, meteoren storten niet neer. Meteorieten wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pas op! Er gaat een meteoor op je huis storten vandaag!
Waarom was er geen award voor "Meest Scherpe Single" ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onmogelijk, meteoren storten niet neer. Meteorieten wel.
Ach ik heb tenminste gewaarschuwdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onmogelijk, meteoren storten niet neer. Meteorieten wel.
meest bijdehandte op een bloedirritante wijze bedoel je. En ja, ik doel nu op mijn eigen wijsneus opmerking.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom was er geen award voor "Meest Scherpe Single" ?
Het zou vreemder zijn als je een niet frisse douche had genomen.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, heb net een frisse douche genomen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het zou vreemder zijn als je een niet frisse douche had genomen.....
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik beginnen met de cursus "humor voor beginners door S gaaikema".
I beg to differquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
S Gaaikema is ooit nog wel eens grappig geweest.
Per ongeluk wel bij Gaaikema. Dat klopt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I beg to differ.
Het is echt de mannelijke versie van Tineke schouten, nog nooit 1 glimlachje van gekregen zo slecht....
Ik krijg ook een beetje hetzelfde gevoel bij die shows van Ivo Niehe, wat een afgrijselijk niveau is dat zeg....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Per ongeluk wel bij Gaaikema. Dat klopt.
Tineke Schouten is mijn humor ook niet.
Ik vind het al erg storend dat Tineke Schouten 27 per jaar bij rtl wordt uitgezonden, alsof dat het enige is wat er qua humor te bieden is. Ik hou er ook niet van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan er ook eens voor kiezen om andere zenders te kijken....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het al erg storend dat Tineke Schouten 27 per jaar bij rtl wordt uitgezonden, alsof dat het enige is wat er qua humor te bieden is. Ik hou er ook niet van.
Er zijn meer zenders dan RTL. Dat weet je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het al erg storend dat Tineke Schouten 27 per jaar bij rtl wordt uitgezonden, alsof dat het enige is wat er qua humor te bieden is. Ik hou er ook niet van.
Terwijl ik de tvshow wel aardig vind. Maar die theatershow is ook niet geheel mijn ding inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje hetzelfde gevoel bij die shows van Ivo Niehe, wat een afgrijselijk niveau is dat zeg....
Eens, ook wat die andere twee betreft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg ook een beetje hetzelfde gevoel bij die shows van Ivo Niehe, wat een afgrijselijk niveau is dat zeg....
Tineke Schouten is het bewijs dat vrouwelijke cabaretiers niet grappig zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je quota domme opmerkingen nog niet gehaald voor vandaag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tineke Schouten is het bewijs dat vrouwelijke cabaretiers niet grappig zijn.
Ok. Noem 1 leuke vrouwelijke cabaretier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je quota domme opmerkingen nog niet gehaald voor vandaag?
Effectief zijn ze wel want alles wat je zegt is poep.
Niet helemaal, want toevallig werd dit van de week ook bij Qi besproken (BBC) en het is inderdaad waar dat er om vrouwelijke cabaretiers minder gelachen wordt en minder grappig zijn.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je quota domme opmerkingen nog niet gehaald voor vandaag?
Effectief zijn ze wel want alles wat je zegt is poep.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan er ook eens voor kiezen om andere zenders te kijken....
Scherp hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn meer zenders dan RTL. Dat weet je?
Ik kijk nooit reclame.... en goede programma's kijk ik wel op NGC, HC, DC of BBCquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Scherp hoor.Reclame tijdens een goed programma of een film...nooit van gehoord? Ik kan niet constant zitten zappen.
Minder grappig en totaal geen grappige 0,0 bestaat niet is nogal; een verschil he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet helemaal, want toevallig werd dit van de week ook bij Qi besproken (BBC) en het is inderdaad waar dat er om vrouwelijke cabaretiers minder gelachen wordt en minder grappig zijn.....
Jij vies ventjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Als jij dat zegt krijg ik er een heel andere MI bij.
Sanne wallis de vriesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ok. Noem 1 leuke vrouwelijke cabaretier.
ow en link ff wat, dan kunnen we lachen
Mja, er zijn wel mensen die vrouwelijk cabaretiers grappig vinden.... dat zijn vaak kansloze figuren.... zoals... uhm... JIJ bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Minder grappig en totaal geen grappige 0,0 bestaat niet is nogal; een verschil he.
Jullie kunnen samen wel in een klasje.
Ach pisvlek ziet zijn standpuntje onderuit gehaald worden omdat hij zelf te dom is om te lezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, er zijn wel mensen die vrouwelijk cabaretiers grappig vinden.... dat zijn vaak kansloze figuren.... zoals... uhm... JIJ bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, er zijn wel mensen die vrouwelijk cabaretiers grappig vinden.... dat zijn vaak kansloze figuren.... zoals... uhm... JIJ bijvoorbeeld.
http://www.scribd.com/doc(...)y-Women-Aren-t-Funnyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sanne wallis de vries
Plien en bianca
lisa lampanelli
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit reclame.... en goede programma's kijk ik wel op NGC, HC, DC of BBC
En goede films kijk ik op Film1
Had ik het standpunt dat vrouwen NIET grappig zijn? NEE! Dat had DenWauwelaar....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach pisvlek ziet zijn standpuntje onderuit gehaald worden omdat hij zelf te dom is om te lezen.
Als lachen uit beleefdheid ( of lachen om opties open te houden) telt als een beetje grappig, dan stel ik mijn standpunt bij. Dan zijn vrouwen aanzienlijk minder grappig dan mannen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:15 schreef Spezza19 het volgende:
Had ik het standpunt dat vrouwen NIET grappig zijn? NEE! Dat had DenWauwelaar....
Ik kwam alleen met een filmpje over het feit dat vrouwen minder grappig zijn....
Waar heb je op gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, aantal sollicitaties de der uit...
Vanallesquote:
Succes!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanalles
Verwacht er niet zoveel van, heb mn hoop gevestigd op t uitzendbureau.
Nee, die liggen op het strand!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:29 schreef JoeyT het volgende:
Klaar! Sporten! Warm! Geen geile chicks in de trein!
Ik zie niet altijd of mensen geil zijn... maar dit weer is wel goed voor langs elkaar glibberen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:29 schreef JoeyT het volgende:
Klaar! Sporten! Warm! Geen geile chicks in de trein!
Check voor rode koontjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie niet altijd of mensen geil zijn... maar dit weer is wel goed voor langs elkaar glibberen.
Reis ik iig in de goede richting...quote:
Als mannen je aanstaren zijn ze geil..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie niet altijd of mensen geil zijn... maar dit weer is wel goed voor langs elkaar glibberen.
Zie reactie van Q.quote:
Wat is er zo storend aan het eten van een appel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:44 schreef JoeyT het volgende:
Een gozer naast me eet een appel. Zin om hm te slaan. Irritante bitch...
Mja, ik vind de benauwdheid erger dan de hitte.....quote:
Veel te vochtig de lucht hier. Mag hopen dat het gaat plenzen moren dit gaat nergens overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik vind de benauwdheid erger dan de hitte.....
Als die benauwdheid lager was, was de hitte ook nog wel te doen....
Dat ja...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is er zo storend aan het eten van een appel?
Het geluid, het gesmak.. dat soort dingenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Liever vanavond al.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel te vochtig de lucht hier. Mag hopen dat het gaat plenzen moren dit gaat nergens over
Dit dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het geluid, het gesmak.. dat soort dingen
Ja maar jij haat het ook als mensen neuriėn of zomaar een deuntje zingen. Jij haat alles wat mensen doen zonder dat het een concrete functie heeft of als het een appel is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het geluid, het gesmak.. dat soort dingen
Waar een mens zich druk om kan maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus
Maar het is nog altijd minder vervelend dan mensen met mandarijnen enzo
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar een mens zich druk om kan maken.
Nee hoor, dat valt wel meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef vencodark het volgende:
Ja maar jij haat het ook als mensen neuriėn of zomaar een deuntje zingen. Jij haat alles wat mensen doen zonder dat het een concrete functie heeft of als het een appel is.
Vind ik 1 vd meest Irritante dingen. Vooral als ie op is en hoja toch door blijft kluiven. Ja data smerige gekluif. Irritante klootzak. Maar de appel is nu weggegooid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
En neuriėnd een appel eten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt wel mee
De appel is erger
Mja, ik vind het gewoon ranzig als mensen in het OV een mandarijn gaan zitten eten.... Vaak ook omdat ze de schillen gewoon op de grond pleuren (metro's vooral)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar een mens zich druk om kan maken.
Die meuren zo hard he, net als sinaasappelsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus
Maar het is nog altijd minder vervelend dan mensen met mandarijnen enzo
Ik registreer het niet eens, maar moet zeggen dat de penetrante geur van een sinaasappel wel blijft hangen. Maar dan nog.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het gewoon ranzig als mensen in het OV een mandarijn gaan zitten eten.... Vaak ook omdat ze de schillen gewoon op de grond pleuren (metro's vooral)
Die ook ja... en dan vooral met dit warme weer.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die meuren zo hard he, net als sinaasappels
En meestal willen ze de partjes niet eens delen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het gewoon ranzig als mensen in het OV een mandarijn gaan zitten eten.... Vaak ook omdat ze de schillen gewoon op de grond pleuren (metro's vooral)
Goed, schillen op de grond gooien is ook nergens voor nodig. Maar dat heb je nu eenmaal in het OV, etende mensen. Heerlijk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Meer speeksel van neuriėn? Never noticed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekend meer speeksel en meer gesmak, dus dat is nog veel erger
Ik vind de meeste mensen sowieso vies, dus t smakken maakt t er niet beter op...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die meuren zo hard he, net als sinaasappels
Niks heerlijks aan etende mensen in het OV.... net zo storend als je met je schoenen op de bank zitten.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed, schillen op de grond gooien is ook nergens voor nodig. Maar dat heb je nu eenmaal in het OV, etende mensen. Heerlijk!
[
Ben jij een cleanfreak ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind de meeste mensen sowieso vies, dus t smakken maakt t er niet beter op...
Wat een leuk leven heb jijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind de meeste mensen sowieso vies, dus t smakken maakt t er niet beter op...
Nee, je begrijpt me verkeerd. Het is heerlijk om in het OV gewoon te kunnen eten. Het zal mij persoonlijk een zorg zijn of een ander zich daaraan stoort.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks heerlijks aan etende mensen in het OV.... net zo storend als je met je schoenen op de bank zitten.....
Mja, een kleine snack of iets dat niet stinkt/ruikt, prima.... maar dingen als mandarijnen of een patatje van de Smullers..... sorry.... nee dank je....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. Het is heerlijk om in het OV gewoon te kunnen eten. Het zal mij persoonlijk een zorg zijn of een ander zich daaraan stoort.
Er is zeker een verschil tussen iemand die fatsoenlijk in het OV eet en die het niet doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
Alleen tokkies smakken, beetje normaal mens eet met z'n mond dicht. Hoewel, een beetje normaal mens gaat niet met het OV
Kwoot voor troev!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
Alleen tokkies smakken, beetje normaal mens eet met z'n mond dicht. Hoewel, een beetje normaal mens gaat niet met het OV
Jammer maar dat verhuis je van coupé, of je gaat niet met het OV of je blijft je er gewoon aan ergeren, dat kan ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, een kleine snack of iets dat niet stinkt/ruikt, prima.... maar dingen als mandarijnen of een patatje van de Smullers..... sorry.... nee dank je....
Nopez, viezigheid is geen probleem. Vind mensen in een trein gewoon kut. Ik wil lekkere wijven om me heen. De rest mag opzouten...quote:
* Spezza19 gaat sowieso nooit met het OV.... tenzij echte noodzaak.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer maar dat verhuis je van coupé, of je gaat niet met het OV.
Het kan niet iedere dag feest zijn...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nopez, viezigheid is geen probleem. Vind mensen in een trein gewoon kut. Ik wil lekkere wijven om me heen. De rest mag opzouten...
biedt haar je plek aan in ruil voor een telefoonnummerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:58 schreef JoeyT het volgende:
1 gespot trws... Ze moet staan omdat er geen plek is...
Neem es een foto.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:58 schreef JoeyT het volgende:
1 gespot trws... Ze moet staan omdat er geen plek is...
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
Nee, ze blijft dan maar lekker staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
biedt haar je plek aan in ruil voor een telefoonnummer
Waarom in ruil? Biedt haar die plaats aan en knoop zo een praatje aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
biedt haar je plek aan in ruil voor een telefoonnummer
Omdat je met een praatje aanknopen niet direct een nummer scoortquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom in ruil? Biedt haar die plaats aan en knoop zo een praatje aan.
Wel als je JoeyT heet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat je met een praatje aanknopen niet direct een nummer scoort
Sorryquote:
Dat, tactischer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgende keer als er iemand voor me zit... Weet alleen niet hoe t uploaden...quote:
Als ik lef had dan bood ik haar de plek van mn buurjongen aan....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En met een plaats in ruil voor een nummer wel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat je met een praatje aanknopen niet direct een nummer scoort
Gewoon doen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik lef had dan bood ik haar de plek van mn buurjongen aan....
Bluf, praatjes Joeyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent echt vreemdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom, zou niet eens wat verwachten als ik iemand m'n plaats zou geven maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En met een plaats in ruil voor een nummer wel?
Daarom kan je beter auto rijden.... Kan je een dame tenminste een lift aanbieden.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En met een plaats in ruil voor een nummer wel?
Ik zou het brengen alsof ik er niets voor terugwilde...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom, zou niet eens wat verwachten als ik iemand m'n plaats zou geven maar dat ben ik.
Alleen omdat ze zo lekker jong is... Maar nee, plek zou me meer waard zijn . Ben moe en t is warm..quote:
Mwa, waarom. Lekker boeiend of je staat of zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zou het brengen alsof ik er niets voor terugwilde...
Bier drinken in de treinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. Het is heerlijk om in het OV gewoon te kunnen eten. Het zal mij persoonlijk een zorg zijn of een ander zich daaraan stoort.
Snap niet wat hier bluf aan is, ik zeg toch als ik bluf had...quote:
Je bent inmiddels bij een station wezen stoppen? Net was de trein nog vol en kon er een dame niet zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Snap niet wat hier bluf aan is, ik zeg toch als ik bluf had...
Ok trein was leeg. Maar weet weer wat nog irritanter dan appel is. Een lege trein en dat zo'n slome slungel precies bij mij moet komen zitten. De trein is bijna leeg lul...
Een beetje jaquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Snap niet wat hier bluf aan is, ik zeg toch als ik bluf had...
Ok trein was leeg. Maar weet weer wat nog irritanter dan appel is. Een lege trein en dat zo'n slome slungel precies bij mij moet komen zitten. De trein is bijna leeg lul...
Zit elke dag 4 uur in de trein... Als t dan 30 graden is dan wil je iig een lekker kutje voor je hebben. Ik zie nu 8 mannen en 0 vrouwen.......quote:
Wat moet je anders doen in een trein?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Elke keer als jij in de trein zit, erger je je dood, of niet?
Doe je niet goed, Joey.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zit elke dag 4 uur in de trein... Als t dan 30 graden is dan wil je iig een lekker kutje voor je hebben. Ik zie nu 8 mannen en 0 vrouwen.......
Je zou bijna denken dat het karma isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zit elke dag 4 uur in de trein... Als t dan 30 graden is dan wil je iig een lekker kutje voor je hebben. Ik zie nu 8 mannen en 0 vrouwen.......
Utrecht he... Geen dame meer te zien...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent inmiddels bij een station wezen stoppen? Net was de trein nog vol en kon er een dame niet zitten
Al enig idee wat het nou was? Allergie oid?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een beetje ja
Wel naar de dokter donderdag, gewoon voor de zekerheid.
Maar karma is toch een bitch... en dus vrouwelijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het karma is
Nee, die zijn allemaal op weg naar Q.!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Utrecht he... Geen dame meer te zien...
Dan is ze vast dik, een vette 60 kg ofzo, dan valt het JT niet opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar karma is toch een bitch... en dus vrouwelijk?
Ik vijf. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wheheheheheeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan is ze vast dik, een vette 60 kg ofzo, dan valt het JT niet op
Inderdaad, volgende keer je instapplaats zorgvuldiger uitkiezen.quote:
Geen idee, ik hoop dat de dokter uitsluitsel kan geven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al enig idee wat het nou was? Allergie oid?
Daarom was ik volgende maand mn zonden weg in de Ganges...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het karma is
Hopen van wel ja. Want je had toch ook last dat je thuis moest zitten een week (tijdje terug)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop dat de dokter uitsluitsel kan geven.
Mn punt is dat ik mannen gaar vind...quote:
Ham op brood.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:17 schreef xFriendx het volgende:
Mijn trein reed 1x minder in het half uur en stopte vaker, maar voor de rest gelukkig weinig andere zooi. Op tijd thuis, dus nu aan de kadetjes met ham en daarna een pak vanille vla. Geen trek in warms vanavond.
Biggel is je dankbaarquote:
Zeker niet in combinatie met kaas, samengesmolten door 200 kJ aan energie erin te persen.quote:
Het ligt eraan wat voor dag het was, maar meestal zit ik liever.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, waarom. Lekker boeiend of je staat of zit.
60!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan is ze vast dik, een vette 60 kg ofzo, dan valt het JT niet op
Ssssht, zeg dat nou niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is geen heldendaad, ik vind het gewoon smerig.
Tenzij het AnalePenetratieDag op het werk was, natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat voor dag het was, maar meestal zit ik liever.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
60!!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel eens met biggetjes tot 63kg naar bed ben geweest. En over t algemeen zijn de biggetjes de beste one night stands geweest...
Ze doen hun best en zijn overal voor in..
Biggetjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
60!!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel eens met biggetjes tot 63kg naar bed ben geweest. En over t algemeen zijn de biggetjes de beste one night stands geweest...
Ze doen hun best en zijn overal voor in..
Best apart, zou dat écht de meerwaarde zijn qua energie als je het eet tussen boterham met kaas en eenzelfde tosti? Ik vrees dat de vlieger niet helemaal opgaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
Die 200KJ komen er aan de achterkant wel weer uit hoor.
Wel lief dat je dat voor ze doetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zo! Net pasta gekookt voor een weeshuis.
Nee ik kan iets dikker ook lekker vinden. Alleen vind ik t nooit relatie materiaal... Maar dat ben ik. Ik zie best wat andere gasten er geil aan vinden...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Biggetjes
Ik vind het knap van je, met de ogen dicht?
Knorren ze ook wel eens in bed dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik kan iets dikker ook lekker vinden. Alleen vind ik t nooit relatie materiaal... Maar dat ben ik. Ik zie best wat andere gasten er geil aan vinden...
Ik eigenlijk niet. Zodra het meer dan neukteugels krijgt, haak ik af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik kan iets dikker ook lekker vinden. Alleen vind ik t nooit relatie materiaal... Maar dat ben ik. Ik zie best wat andere gasten er geil aan vinden...
Meer squeelen...quote:
Vind een beetje vet bij vrouwen ook niet mooi nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Zodra het meer dan neukteugels krijgt, haak ik af.
Brandmerk je ze ook na afloop... dan weet je dat je ze al gehad hebt....quote:
En zo'n super slanke taille met latina kont?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Zodra het meer dan neukteugels krijgt, haak ik af.
Niet nodig. Als ik ze nog eens tegenkom dan herinneren ze er mij wel aan omdat ik mn tel nooit meer opnam...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Brandmerk je ze ook na afloop... dan weet je dat je ze al gehad hebt....
Qua kont kan ik wel wat hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En zo'n super slanke taille met latina kont?
Hehequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet nodig. Als ik ze nog eens tegenkom dan herinneren ze er mij wel aan omdat ik mn tel nooit meer opnam...
Ik had al zin om Ye beffen, nu ook om te baffen...quote:
Je moet wat he in de trein...quote:
Nee, de mooie meisjes waren in Utrecht al uitgestapt op weg naar jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |