Omdat je met een praatje aanknopen niet direct een nummer scoortquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom in ruil? Biedt haar die plaats aan en knoop zo een praatje aan.
Wel als je JoeyT heet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat je met een praatje aanknopen niet direct een nummer scoort
Sorryquote:
Dat, tactischer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgende keer als er iemand voor me zit... Weet alleen niet hoe t uploaden...quote:
Als ik lef had dan bood ik haar de plek van mn buurjongen aan....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En met een plaats in ruil voor een nummer wel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat je met een praatje aanknopen niet direct een nummer scoort
Gewoon doen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik lef had dan bood ik haar de plek van mn buurjongen aan....
Bluf, praatjes Joeyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent echt vreemdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom, zou niet eens wat verwachten als ik iemand m'n plaats zou geven maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En met een plaats in ruil voor een nummer wel?
Daarom kan je beter auto rijden.... Kan je een dame tenminste een lift aanbieden.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En met een plaats in ruil voor een nummer wel?
Ik zou het brengen alsof ik er niets voor terugwilde...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom, zou niet eens wat verwachten als ik iemand m'n plaats zou geven maar dat ben ik.
Alleen omdat ze zo lekker jong is... Maar nee, plek zou me meer waard zijn . Ben moe en t is warm..quote:
Mwa, waarom. Lekker boeiend of je staat of zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zou het brengen alsof ik er niets voor terugwilde...
Bier drinken in de treinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. Het is heerlijk om in het OV gewoon te kunnen eten. Het zal mij persoonlijk een zorg zijn of een ander zich daaraan stoort.
Snap niet wat hier bluf aan is, ik zeg toch als ik bluf had...quote:
Je bent inmiddels bij een station wezen stoppen? Net was de trein nog vol en kon er een dame niet zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Snap niet wat hier bluf aan is, ik zeg toch als ik bluf had...
Ok trein was leeg. Maar weet weer wat nog irritanter dan appel is. Een lege trein en dat zo'n slome slungel precies bij mij moet komen zitten. De trein is bijna leeg lul...
Een beetje jaquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Snap niet wat hier bluf aan is, ik zeg toch als ik bluf had...
Ok trein was leeg. Maar weet weer wat nog irritanter dan appel is. Een lege trein en dat zo'n slome slungel precies bij mij moet komen zitten. De trein is bijna leeg lul...
Zit elke dag 4 uur in de trein... Als t dan 30 graden is dan wil je iig een lekker kutje voor je hebben. Ik zie nu 8 mannen en 0 vrouwen.......quote:
Wat moet je anders doen in een trein?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Elke keer als jij in de trein zit, erger je je dood, of niet?
Doe je niet goed, Joey.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zit elke dag 4 uur in de trein... Als t dan 30 graden is dan wil je iig een lekker kutje voor je hebben. Ik zie nu 8 mannen en 0 vrouwen.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |