Ach pisvlek ziet zijn standpuntje onderuit gehaald worden omdat hij zelf te dom is om te lezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, er zijn wel mensen die vrouwelijk cabaretiers grappig vinden.... dat zijn vaak kansloze figuren.... zoals... uhm... JIJ bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, er zijn wel mensen die vrouwelijk cabaretiers grappig vinden.... dat zijn vaak kansloze figuren.... zoals... uhm... JIJ bijvoorbeeld.
http://www.scribd.com/doc(...)y-Women-Aren-t-Funnyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sanne wallis de vries
Plien en bianca
lisa lampanelli
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit reclame.... en goede programma's kijk ik wel op NGC, HC, DC of BBC
En goede films kijk ik op Film1
Had ik het standpunt dat vrouwen NIET grappig zijn? NEE! Dat had DenWauwelaar....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach pisvlek ziet zijn standpuntje onderuit gehaald worden omdat hij zelf te dom is om te lezen.
Als lachen uit beleefdheid ( of lachen om opties open te houden) telt als een beetje grappig, dan stel ik mijn standpunt bij. Dan zijn vrouwen aanzienlijk minder grappig dan mannen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:15 schreef Spezza19 het volgende:
Had ik het standpunt dat vrouwen NIET grappig zijn? NEE! Dat had DenWauwelaar....
Ik kwam alleen met een filmpje over het feit dat vrouwen minder grappig zijn....
Waar heb je op gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, aantal sollicitaties de der uit...
Vanallesquote:
Succes!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanalles
Verwacht er niet zoveel van, heb mn hoop gevestigd op t uitzendbureau.
Nee, die liggen op het strand!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:29 schreef JoeyT het volgende:
Klaar! Sporten! Warm! Geen geile chicks in de trein!
Ik zie niet altijd of mensen geil zijn... maar dit weer is wel goed voor langs elkaar glibberen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:29 schreef JoeyT het volgende:
Klaar! Sporten! Warm! Geen geile chicks in de trein!
Check voor rode koontjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie niet altijd of mensen geil zijn... maar dit weer is wel goed voor langs elkaar glibberen.
Reis ik iig in de goede richting...quote:
Als mannen je aanstaren zijn ze geil..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie niet altijd of mensen geil zijn... maar dit weer is wel goed voor langs elkaar glibberen.
Zie reactie van Q.quote:
Wat is er zo storend aan het eten van een appel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:44 schreef JoeyT het volgende:
Een gozer naast me eet een appel. Zin om hm te slaan. Irritante bitch...
Mja, ik vind de benauwdheid erger dan de hitte.....quote:
Veel te vochtig de lucht hier. Mag hopen dat het gaat plenzen moren dit gaat nergens overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik vind de benauwdheid erger dan de hitte.....
Als die benauwdheid lager was, was de hitte ook nog wel te doen....
Dat ja...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is er zo storend aan het eten van een appel?
Het geluid, het gesmak.. dat soort dingenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Liever vanavond al.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel te vochtig de lucht hier. Mag hopen dat het gaat plenzen moren dit gaat nergens over
Dit dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het geluid, het gesmak.. dat soort dingen
Ja maar jij haat het ook als mensen neuriën of zomaar een deuntje zingen. Jij haat alles wat mensen doen zonder dat het een concrete functie heeft of als het een appel is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het geluid, het gesmak.. dat soort dingen
Waar een mens zich druk om kan maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus
Maar het is nog altijd minder vervelend dan mensen met mandarijnen enzo
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar een mens zich druk om kan maken.
Nee hoor, dat valt wel meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef vencodark het volgende:
Ja maar jij haat het ook als mensen neuriën of zomaar een deuntje zingen. Jij haat alles wat mensen doen zonder dat het een concrete functie heeft of als het een appel is.
Vind ik 1 vd meest Irritante dingen. Vooral als ie op is en hoja toch door blijft kluiven. Ja data smerige gekluif. Irritante klootzak. Maar de appel is nu weggegooid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
En neuriënd een appel eten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt wel mee
De appel is erger
Mja, ik vind het gewoon ranzig als mensen in het OV een mandarijn gaan zitten eten.... Vaak ook omdat ze de schillen gewoon op de grond pleuren (metro's vooral)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar een mens zich druk om kan maken.
Die meuren zo hard he, net als sinaasappelsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus
Maar het is nog altijd minder vervelend dan mensen met mandarijnen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |