verstandigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo.. het internet staat vol met onzin.... als HW zegt dat het goed is kopen we het pas.
HW, dat is kieskeurig, de consumentenbond en whathifi in één.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
Je kan ook gewoon googlen naar ervaringen met dat ding... of MOET je per se de ervaringen van HeatWave horen
Hoe denk je dat ie mod is geworden? Niet door aarslikken, maar door gedegen consumentenonderzoek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
HW, dat is kieskeurig, de consumentenbond en whathifi in één.
Een vriendin van mij zat nog te twijfelen tussen 2 dildo's.... lijkt mij verstandig dat HW deze ook uitvoerig test....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
HW, dat is kieskeurig, de consumentenbond en whathifi in één.
Als ik jou was zou ik beginnen met de cursus "humor voor beginners door S gaaikema"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zat nog te twijfelen tussen 2 dildo's.... lijkt mij verstandig dat HW deze ook uitvoerig test....
Ach jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef rival het volgende:
AMSTERDAM - NS en ANWB lijken zeer voorbarig te hebben gewaarschuwd voor slecht weer in de avondspits. Nadat het vanmorgen enige tijd regende, is het weer zienderogen opgeknapt. In de weerkaarten zit de komende uren geen neerslag van betekenis.
NS besloot de dienstregeling vanmiddag aan te passen en de ANWB waarschuwde voor een chaotische avondspits in verband met verwacht noodweer. Het is echter momenteel in Nederland zonnig en zeer warm met temperaturen tussen de 28 en de 34 graden. Er bestaat een goede kans dat het verwachte neerslagfront Nederland voorlopig nog niet bereikt.
Doodverwensing, ban!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik beginnen met de cursus "humor voor beginners door S gaaikema".
Doe maar een TR zou ik zeggenquote:
Ze waarschuwen tenminste nogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef rival het volgende:
AMSTERDAM - NS en ANWB lijken zeer voorbarig te hebben gewaarschuwd voor slecht weer in de avondspits. Nadat het vanmorgen enige tijd regende, is het weer zienderogen opgeknapt. In de weerkaarten zit de komende uren geen neerslag van betekenis.
NS besloot de dienstregeling vanmiddag aan te passen en de ANWB waarschuwde voor een chaotische avondspits in verband met verwacht noodweer. Het is echter momenteel in Nederland zonnig en zeer warm met temperaturen tussen de 28 en de 34 graden. Er bestaat een goede kans dat het verwachte neerslagfront Nederland voorlopig nog niet bereikt.
Ik weet het, spannend hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pas op! Er gaat een meteoor op je huis storten vandaag!
Mja, de NS faalt al drie weken lang. Ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en ze passen vast de dienstregeling aan
3 weken? Hun hele bestaan zal je bedoelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het, spannend he
[..]
Mja, de NS faalt al drie weken lang. Ik had niet anders verwacht.
Ik heb er pas sinds drie weken echt structureel iedere dag last vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 weken? Hun hele bestaan zal je bedoelen.
Onmogelijk, meteoren storten niet neer. Meteorieten wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pas op! Er gaat een meteoor op je huis storten vandaag!
Waarom was er geen award voor "Meest Scherpe Single" ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onmogelijk, meteoren storten niet neer. Meteorieten wel.
Ach ik heb tenminste gewaarschuwdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onmogelijk, meteoren storten niet neer. Meteorieten wel.
meest bijdehandte op een bloedirritante wijze bedoel je. En ja, ik doel nu op mijn eigen wijsneus opmerking.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom was er geen award voor "Meest Scherpe Single" ?
Het zou vreemder zijn als je een niet frisse douche had genomen.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, heb net een frisse douche genomen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het zou vreemder zijn als je een niet frisse douche had genomen.....
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik beginnen met de cursus "humor voor beginners door S gaaikema".
I beg to differquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
S Gaaikema is ooit nog wel eens grappig geweest.
Per ongeluk wel bij Gaaikema. Dat klopt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I beg to differ.
Het is echt de mannelijke versie van Tineke schouten, nog nooit 1 glimlachje van gekregen zo slecht....
Ik krijg ook een beetje hetzelfde gevoel bij die shows van Ivo Niehe, wat een afgrijselijk niveau is dat zeg....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Per ongeluk wel bij Gaaikema. Dat klopt.
Tineke Schouten is mijn humor ook niet.
Ik vind het al erg storend dat Tineke Schouten 27 per jaar bij rtl wordt uitgezonden, alsof dat het enige is wat er qua humor te bieden is. Ik hou er ook niet van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan er ook eens voor kiezen om andere zenders te kijken....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het al erg storend dat Tineke Schouten 27 per jaar bij rtl wordt uitgezonden, alsof dat het enige is wat er qua humor te bieden is. Ik hou er ook niet van.
Er zijn meer zenders dan RTL. Dat weet je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het al erg storend dat Tineke Schouten 27 per jaar bij rtl wordt uitgezonden, alsof dat het enige is wat er qua humor te bieden is. Ik hou er ook niet van.
Terwijl ik de tvshow wel aardig vind. Maar die theatershow is ook niet geheel mijn ding inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje hetzelfde gevoel bij die shows van Ivo Niehe, wat een afgrijselijk niveau is dat zeg....
Eens, ook wat die andere twee betreft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg ook een beetje hetzelfde gevoel bij die shows van Ivo Niehe, wat een afgrijselijk niveau is dat zeg....
Tineke Schouten is het bewijs dat vrouwelijke cabaretiers niet grappig zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je quota domme opmerkingen nog niet gehaald voor vandaag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tineke Schouten is het bewijs dat vrouwelijke cabaretiers niet grappig zijn.
Ok. Noem 1 leuke vrouwelijke cabaretier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je quota domme opmerkingen nog niet gehaald voor vandaag?
Effectief zijn ze wel want alles wat je zegt is poep.
Niet helemaal, want toevallig werd dit van de week ook bij Qi besproken (BBC) en het is inderdaad waar dat er om vrouwelijke cabaretiers minder gelachen wordt en minder grappig zijn.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je quota domme opmerkingen nog niet gehaald voor vandaag?
Effectief zijn ze wel want alles wat je zegt is poep.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan er ook eens voor kiezen om andere zenders te kijken....
Scherp hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn meer zenders dan RTL. Dat weet je?
Ik kijk nooit reclame.... en goede programma's kijk ik wel op NGC, HC, DC of BBCquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Scherp hoor.Reclame tijdens een goed programma of een film...nooit van gehoord? Ik kan niet constant zitten zappen.
Minder grappig en totaal geen grappige 0,0 bestaat niet is nogal; een verschil he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet helemaal, want toevallig werd dit van de week ook bij Qi besproken (BBC) en het is inderdaad waar dat er om vrouwelijke cabaretiers minder gelachen wordt en minder grappig zijn.....
Jij vies ventjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Als jij dat zegt krijg ik er een heel andere MI bij.
Sanne wallis de vriesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ok. Noem 1 leuke vrouwelijke cabaretier.
ow en link ff wat, dan kunnen we lachen
Mja, er zijn wel mensen die vrouwelijk cabaretiers grappig vinden.... dat zijn vaak kansloze figuren.... zoals... uhm... JIJ bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Minder grappig en totaal geen grappige 0,0 bestaat niet is nogal; een verschil he.
Jullie kunnen samen wel in een klasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |