verstandigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo.. het internet staat vol met onzin.... als HW zegt dat het goed is kopen we het pas.
HW, dat is kieskeurig, de consumentenbond en whathifi in één.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
Je kan ook gewoon googlen naar ervaringen met dat ding... of MOET je per se de ervaringen van HeatWave horen
Hoe denk je dat ie mod is geworden? Niet door aarslikken, maar door gedegen consumentenonderzoek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
HW, dat is kieskeurig, de consumentenbond en whathifi in één.
Een vriendin van mij zat nog te twijfelen tussen 2 dildo's.... lijkt mij verstandig dat HW deze ook uitvoerig test....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
HW, dat is kieskeurig, de consumentenbond en whathifi in één.
Als ik jou was zou ik beginnen met de cursus "humor voor beginners door S gaaikema"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zat nog te twijfelen tussen 2 dildo's.... lijkt mij verstandig dat HW deze ook uitvoerig test....
Ach jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef rival het volgende:
AMSTERDAM - NS en ANWB lijken zeer voorbarig te hebben gewaarschuwd voor slecht weer in de avondspits. Nadat het vanmorgen enige tijd regende, is het weer zienderogen opgeknapt. In de weerkaarten zit de komende uren geen neerslag van betekenis.
NS besloot de dienstregeling vanmiddag aan te passen en de ANWB waarschuwde voor een chaotische avondspits in verband met verwacht noodweer. Het is echter momenteel in Nederland zonnig en zeer warm met temperaturen tussen de 28 en de 34 graden. Er bestaat een goede kans dat het verwachte neerslagfront Nederland voorlopig nog niet bereikt.
Doodverwensing, ban!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik beginnen met de cursus "humor voor beginners door S gaaikema".
Doe maar een TR zou ik zeggenquote:
Ze waarschuwen tenminste nogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef rival het volgende:
AMSTERDAM - NS en ANWB lijken zeer voorbarig te hebben gewaarschuwd voor slecht weer in de avondspits. Nadat het vanmorgen enige tijd regende, is het weer zienderogen opgeknapt. In de weerkaarten zit de komende uren geen neerslag van betekenis.
NS besloot de dienstregeling vanmiddag aan te passen en de ANWB waarschuwde voor een chaotische avondspits in verband met verwacht noodweer. Het is echter momenteel in Nederland zonnig en zeer warm met temperaturen tussen de 28 en de 34 graden. Er bestaat een goede kans dat het verwachte neerslagfront Nederland voorlopig nog niet bereikt.
Ik weet het, spannend hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pas op! Er gaat een meteoor op je huis storten vandaag!
Mja, de NS faalt al drie weken lang. Ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en ze passen vast de dienstregeling aan
3 weken? Hun hele bestaan zal je bedoelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het, spannend he
[..]
Mja, de NS faalt al drie weken lang. Ik had niet anders verwacht.
Ik heb er pas sinds drie weken echt structureel iedere dag last vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 weken? Hun hele bestaan zal je bedoelen.
Onmogelijk, meteoren storten niet neer. Meteorieten wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pas op! Er gaat een meteoor op je huis storten vandaag!
Waarom was er geen award voor "Meest Scherpe Single" ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onmogelijk, meteoren storten niet neer. Meteorieten wel.
Ach ik heb tenminste gewaarschuwdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onmogelijk, meteoren storten niet neer. Meteorieten wel.
meest bijdehandte op een bloedirritante wijze bedoel je. En ja, ik doel nu op mijn eigen wijsneus opmerking.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom was er geen award voor "Meest Scherpe Single" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |