Kijk, hier heb ik iets aan. Ja, het is meer een halfje wat eruit komt dan zeker? Is ook prima voor ons hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat hoort, je krijgt geen enorm brood eruitEn het is snel oud, dus het heeft helemaal geen zin een enorm brood te bakken
Het is broodroof!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom mag je geen brood ermee bakken thuis? Brood bakken is een ambacht ofzo?
Het bruinbroodprogramma op dit ding is 4 uur, ik ken mensen die 'm savonds aanzetten en smorgens vers brood eten maar dat kan hier dus niet mee, gok ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar wel gelijk, niet een paar uur laten liggen.
Timer, desnoods op de stekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het bruinbroodprogramma op dit ding is 4 uur, ik ken mensen die 'm savonds aanzetten en smorgens vers brood eten maar dat kan hier dus niet mee, gok ik.
Zoiets ja. Het is geloof ik ook wel in te vriezen, maar dat heb ik zelf nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef L-E het volgende:
Kijk, hier heb ik iets aan. Ja, het is meer een halfje wat eruit komt dan zeker? Is ook prima voor ons hoor.
Meestal zit er ook een uitgesteld programma optie op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:18 schreef L-E het volgende:
Het bruinbroodprogramma op dit ding is 4 uur, ik ken mensen die 'm savonds aanzetten en smorgens vers brood eten maar dat kan hier dus niet mee, gok ik.
Heb zolang niets nieuws gekocht. Niks wat ik bij me vond passen. Nu wel en ben helemaal happy.quote:
euhm... jamaar.... waarom vertel je niet of puss in boots wel weer goed is of net zo slecht als 3 en 4?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Spinoff van Shrek aan het kijken, Puss in Boots. Toch jammer dat ze shrek 3 en 4 zo gigantisch hebben verstierd.
Q, je kan gewoon je strapless jurkje weer aandoen hoor, het is oke.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Leugens! Het is noodweer! Het KNMI zegt het!
Ik weet het nog niet. Ik heb een zwak voor Pussy.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
euhm... jamaar.... waarom vertel je niet of puss in boots wel weer goed is of net zo slecht als 3 en 4?
zo hebben we er toch niks aan
4 was nog wel aardig maar 3 was idd dramatisch slecht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Spinoff van Shrek aan het kijken, Puss in Boots. Toch jammer dat ze shrek 3 en 4 zo gigantisch hebben verstierd.
Dat doe ik toch wel, of het nou mag of niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Q, je kan gewoon je strapless jurkje weer aandoen hoor, het is oke.
MIquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik weet het nog niet. Ik heb een zwak voor Puss.
Da's niet straplessquote:
Details, details. Hij heeft ook haar i.t.t. Q.quote:
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb zolang niets nieuws gekocht. Niks wat ik bij me vond passen. Nu wel en ben helemaal happy.
Vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |