Je zou bijna denken dat het karma isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zit elke dag 4 uur in de trein... Als t dan 30 graden is dan wil je iig een lekker kutje voor je hebben. Ik zie nu 8 mannen en 0 vrouwen.......
Utrecht he... Geen dame meer te zien...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent inmiddels bij een station wezen stoppen? Net was de trein nog vol en kon er een dame niet zitten
Al enig idee wat het nou was? Allergie oid?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een beetje ja
Wel naar de dokter donderdag, gewoon voor de zekerheid.
Maar karma is toch een bitch... en dus vrouwelijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het karma is
Nee, die zijn allemaal op weg naar Q.!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Utrecht he... Geen dame meer te zien...
Dan is ze vast dik, een vette 60 kg ofzo, dan valt het JT niet opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar karma is toch een bitch... en dus vrouwelijk?
Ik vijf. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zit elke dag 4 uur in de trein... Als t dan 30 graden is dan wil je iig een lekker kutje voor je hebben. Ik zie nu 8 mannen en 0 vrouwen.......
Wheheheheheeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan is ze vast dik, een vette 60 kg ofzo, dan valt het JT niet op
Inderdaad, volgende keer je instapplaats zorgvuldiger uitkiezen.quote:
Geen idee, ik hoop dat de dokter uitsluitsel kan geven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al enig idee wat het nou was? Allergie oid?
Daarom was ik volgende maand mn zonden weg in de Ganges...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het karma is
Hopen van wel ja. Want je had toch ook last dat je thuis moest zitten een week (tijdje terug)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop dat de dokter uitsluitsel kan geven.
Mn punt is dat ik mannen gaar vind...quote:
Ham op brood.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:17 schreef xFriendx het volgende:
Mijn trein reed 1x minder in het half uur en stopte vaker, maar voor de rest gelukkig weinig andere zooi. Op tijd thuis, dus nu aan de kadetjes met ham en daarna een pak vanille vla. Geen trek in warms vanavond.
Biggel is je dankbaarquote:
Zeker niet in combinatie met kaas, samengesmolten door 200 kJ aan energie erin te persen.quote:
Het ligt eraan wat voor dag het was, maar meestal zit ik liever.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, waarom. Lekker boeiend of je staat of zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |