Ah, hendig. Ik zal eens checken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef ondeugend het volgende:
Lawaaidingen
[ afbeelding ]
geldig van zondag 26 juni tot en met zaterdag 2 juli 2011.
Edit: ik zie net de opvouwbare partytent een weekend aanbieding was.quote:
Deze was het he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Lips het volgende:
Makro heeft aankomende 2 weken (t/m 11 juli) opblaasbare loungestoel (met bekerhouderr) + hocker voor ¤ 15,46 incl. btw.
Ja die ja!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Deze was het he?
[ afbeelding ]
hier
Met hocker ook nog
Eigenlijk moet er dan ook nog een opblaasbare afstandsbediening worden gescoord.quote:
bij blokker voor 3 euro ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:47 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Die wil ik hebben.. hebben.. hebben.. Waar?
Of opblaasbediening op afstand. Ook handig voor het luchtbedquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er dan ook nog een opblaasbare afstandsbediening worden gescoord.
en als ze ze daar niet hebben, bij de zeeman. Of bij de hemaquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:28 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb een doel als ik dadelijk klaar ben met werken
Ik heb enkel nog een opblaasding op stroom gevonden... Iemand een blaasding gevonden op batterijen of accu?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:30 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Of opblaasbediening op afstand. Ook handig voor het luchtbed
Die dingen zijn retehandig. Maatje gebruikt hem al 2 jr met Lowlands. Die accu houdt het aardig uit was vorige jaar genoeg om 2x op te blazen en een paar keer bij de blazen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb enkel nog een opblaasding op stroom gevonden... Iemand een blaasding gevonden op batterijen of accu?
Gevonden! Vraag me alleen af hoe veel je op kunt blazen met 1 set batterijen
Hmmm.. max drie doelen dus. Dat is net te doen als man zijnde in het drukke centrum van een stadquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
en als ze ze daar niet hebben, bij de zeeman. Of bij de hema
http://www.de-wit.nl/nl/quick-fill-batterij-pompquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb enkel nog een opblaasding op stroom gevonden... Iemand een blaasding gevonden op batterijen of accu?
Gevonden! Vraag me alleen af hoe veel je op kunt blazen met 1 set batterijen
Die is ideaal, die heb ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
http://www.de-wit.nl/nl/quick-fill-batterij-pomp
hier is hij iets goedkoper. Ik heb vorig jaar acht batterijen nodig gehad van panasonic. Maar ik heb meerdere bedden van lucht voorzien en meestal bij het wakker worden nog even extra gebruikt zodat ik niet meer op de grond lag.
Linkje?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 05:56 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer in een rij voor een oplaadpunt om je half op te laden, want die rijen zijn lang en vervelend.
Twee setjes batterijen mee en klaar, ideaal!
Hehe, hij was niet in de aanbieding. Ik was vanochtend nog niet wakkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die is ideaal, die heb ik ook
[..]
Linkje?
Zo'n ding moet ik ook nog hebben. Waar haal je die?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 05:56 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer in een rij voor een oplaadpunt om je half op te laden, want die rijen zijn lang en vervelend.
Twee setjes batterijen mee en klaar, ideaal!
Ik heb 'm bij de Media Markt gekocht. De oplaadbare batterijen die ik meeneem zijn wel aan de prijs, maar die gebruik ik eigenlijk het hele jaar door.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n ding moet ik ook nog hebben. Waar haal je die?
ik ga 'm zeker halenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:31 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik heb 'm bij de Media Markt gekocht. De oplaadbare batterijen die ik meeneem zijn wel aan de prijs, maar die gebruik ik eigenlijk het hele jaar door.
Zo'n matje slaapt dat een beetje? Heb tot nu toe altijd zo'n massive luchtbed meegenomen (veel ruimte in mn tasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:50 schreef Lips het volgende:
Vanaf maandag bij de Lidl:
Self inflateble matje ¤ 16,99
[ afbeelding ]
Werptent ¤ 44,99
[ afbeelding ]
Ik slaap al 10+ jaar op een self-inflatable. Niks geen problemen (en ik heb een slechte rug).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:10 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Zo'n matje slaapt dat een beetje? Heb tot nu toe altijd zo'n massive luchtbed meegenomen (veel ruimte in mn tas)
En die tent waar stond die? Zie 'm niet in het boekje van de lidl
en dan maar hopen dat het opblaaspunt er weer staatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
7,99
Dit slaapt sowieso heerlijk.
Maar dat is altijd erg persoonlijk natuurlijk
Zoiets heb ik dus ook, neemt alleen zoo veel ruimte in beslag .. Ga denk ook maar zo'n matje scoren!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
7,99
Best wel vermaakt hoor daar, wat mensen leren kennenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:21 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Good for you... de gezichten in de rij bij het oplaadpunt zijn alleen al de moeite waard
Of je bindt hem onderaan je rugzak?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:25 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus ook, neemt alleen zoo veel ruimte in beslag .. Ga denk ook maar zo'n matje scoren!
Zit al andere zooi aan vast ge-duc-tapedquote:
maar dat ding laadt zichzelf dus alleen op aan een stopcontact, dus hoevaak/lang kun je daar dan een apparaat mee opladenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef kikoooooo het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)en_tegelijk_opladen/
En deze heb ik ook binnengekregen.
Heb dus 2 chargers. 1 voor de ipod en 1 voor de telefoon
Zag 'm op de site staan, maar de aanbiedingen kunnen wel eens per regio verschillen bij Lidl. Regio Eindhoven heeft 'm iig vanaf donderdag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:10 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Zo'n matje slaapt dat een beetje? Heb tot nu toe altijd zo'n massive luchtbed meegenomen (veel ruimte in mn tas)
En die tent waar stond die? Zie 'm niet in het boekje van de lidl
Het vermogen van dat ding is 2200 mAh. Een telefoon heeft een accu van ongeveer 1400 mAh, dus maximaal anderhalf keer opladen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dat ding laadt zichzelf dus alleen op aan een stopcontact, dus hoevaak/lang kun je daar dan een apparaat mee opladen
Ik heb de tweepersoons versie. Hij slaapt heerlijk(in mijn eentje).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
7,99
Alsof duizenden lowlands bezoekers dat hun niet hadden kunnen vertellen. Mijne houdt het al 6 jaar uit, het heeft gestormt, ik ben er middenin gesprongen en ik heb hem woest in de verpakking geforceerd en hij is nog perfect!!!!!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:30 schreef markoning het volgende:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)-07a1a0e16a/speel/1/
Vanaf 17minuten test Kassa diverse pop-up tentjes. Normaal heb ik niks met die consumententesten, maar deze was wel fijn. Kun je duidelijk zien dat goedkoop duurkoop is
Lijkt mij welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef rubbereend het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)ttery_Pack_4000_mAh/
handig dingetje?
gekocht, ben benieuwd, t is een beter ding dan die van vorige week want grotere capaciteit en zonnepaneel, dus de kans om m wellicht bij te laden op lowlandsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef rubbereend het volgende:
handig dingetje?
ja klopt maar dat is dus zonder zonnepaneel dus als die leeg is, is die leeg en heeft een accu van 2200 mah, dus kan 1x en een beetje een mobieltje opladen (mijn mobiel heeft een batt van 1500)deze 4000 dus kan mijn foon 2x en een beetje opladenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben laatst bij Ibood ook zo'n oplaadaccu gekocht voor de foontjes op LL. Kijken of dat een beetje werkt!
Ja klopt idd.. maar wij hebben dan ook niet van die energieslurpende telefoons mee naar LLquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja klopt maar dat is dus zonder zonnepaneel dus als die leeg is, is die leeg en heeft een accu van 1500 mah, dus kan 1x een mobieltje opladen (mijn mobiel heeft een batt van 1500)deze 4000 dus kan mijn foon 2x en een beetje opladen
Ah die was 19.95. ach ben benieuwd wat ik hier aan hebquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja klopt idd.. maar wij hebben dan ook niet van die energieslurpende telefoons mee naar LLDie van mij gaat nooit leeg, die van TAV wellicht nog wel dus toch maar zo'n ding mee
En verder kunnen we hem op vakantie nog gebruiken en onderweg opladen in de auto, voor ons prima dus
En anders wordt het in de rij staanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah die was 19.95. ach ben benieuwd wat ik hier aan hebheb sowieso 2 batterijen maar wel energieslurpende batterijen maar 2 volle batterijen, 2x kunnen opladen met dat ding moet genoeg zijn
ik heb alleen nog een smartdingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En anders wordt het in de rij staan![]()
Wij nemen ook expres een oude simpele foon mee die niet slurpt, en mijn foon is sowieso vrij zuinig omdat het geen smartding is of zo..
goed gekeurd, gaan we echt iets aan hebben op lwlquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef rubbereend het volgende:
handig dingetje?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goed gekeurd, gaan we echt iets aan hebben op lwl
lijkt me echt hilarisch als je dat op donderdag ff op camping 3 opzetquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:20 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Om je tent terug te kunnen vinden
Dat zou een geweldig gezicht zijn als elke tent die led haringen had.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:37 schreef Capzilla het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn er wat gammel uit zo van plastic, maar op zich natuurlijk wel handig, haringen met LED verlichting.
http://www.huis-en-comfor(...)ktdetail.a833.0.html
idd, en nooit meer vallen (ik struikel echt 20 keer voor ik eindelijk bij mn tent ben)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat zou een geweldig gezicht zijn als elke tent die led haringen had.
Waarom moet dat dan ook op batterijen? Kun je beter gewoon een goede oplaadbare kopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:51 schreef friekin_ het volgende:
Nog steeds op zoek naar een goede oplader voor mijn iphone. Nergens een te vinden op batterijen.
Omdat er meerdere telefoons opgeladen moeten worden, meerdere keren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom moet dat dan ook op batterijen? Kun je beter gewoon een goede oplaadbare kopen.
Edit: Overigens hebben onder andere GP en Duracel dat soort laders in hun assortiment.
Volgens mij betaal je dan helemaal suf aan oplaadbare batterijen en ben je nog beter af om 2 sterke externe accu's te kopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Omdat er meerdere telefoons opgeladen moeten worden, meerdere keren.
Bij Perry Sport hebben ze vrijwel alles dat je nodig kunt hebben aan campeerartikelen en voor schappelijke prijzen. En al de hele zomer inderdaad 2+1 gratis. Prima winkel waar ik elk jaar even kom voordat ik naar een festival ga.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:24 schreef GotC het volgende:
Bij de Perry sport hebben ze nu alle sale artikelen 2+1 gratis. Dus voor degene die nog een tent, slaapzak etc nodig hebben..Veel tenten (gooitenten!), slaapzakken en backpacks zijn ook aardig afgeprijsd
Wij hebben bv een 3 persoons gooitent en 2 backpacks (50 ltr) gekocht voor 108 euroIpv 240.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:20 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als iedereen dat vlaggetje meeneemt, heeft het natuurlijk weer erg weinig nut.
Dat zat ik ook al te denkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als iedereen dat vlaggetje meeneemt, heeft het natuurlijk weer erg weinig nut.
Die raak ik toch wel kwijtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:04 schreef ondeugend het volgende:
Ze zijn dan ook handig om je vrienden niet kwijt te raken tijdens de barre tocht.
Zo weet je wel waar alle FoK!kers staan!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zat ik ook al te denken![]()
'Ja volgens mij staan we bij de 3e kikker vanaf het brandpad, linkerkant!'
Bij de Xenos denk ik?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:46 schreef vault_tec het volgende:
Ik moet een luchtbed en een slaapzak... Iemand die weet waar ik dit (beide) voor goedkoper dan 20 euro kan halen?
Bij de Decathlon heb je een mat+slaapzak+kussentje voor 30 euro.. geloof me het is het geld waardquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:46 schreef vault_tec het volgende:
Ik moet een luchtbed en een slaapzak... Iemand die weet waar ik dit (beide) voor goedkoper dan 20 euro kan halen?
Hier ga ik een heel vlaggenfestijn van maken! Gaat een beestenboel worden...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:20 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, 43 cm hoog? En je tent is 120 cm hoog+koepeltent, niet overal 120 cm?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:55 schreef SpauldingPF het volgende:
Partytent gekocht vanmiddag.
Deze tent besteld vandaag : http://www.obelink.nl/tenten/koepeltenten/rocky-3-blue.html
Verder afgelopen weekend een dik luchtbed gekocht van 43 cm hoog![]()
Stoeltje heb ik nog van vorig jaar.
Verder nog bedenken wat ik nog moet hebben voor deze editie van lowlands
Ingang vd tent is niet 115 cm hequote:Op woensdag 27 juli 2011 17:59 schreef SpauldingPF het volgende:
Binnentent is 210, luchtbed is 206 lang,
breedte is 180 en luchtbed is 162 cm breed
En ja de hoogte is 115 cm hoogDus dan hou ik een kleine 70 cm over voor de rest
![]()
Ja ik slaap net zo lief op de grond net zoals voorgaande jaren, maar nu ga ik voor het eerst met mn vriendin en die wil beslist een luchtbed.
Haha ja dat is waar, gewoon erin leggen en dan oppompen hequote:Op woensdag 27 juli 2011 18:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ingang vd tent is niet 115 cm heBen benieuwd hoe jullie de tent in komen! Maarrrr, ziet eruit als een gezellig tentje
Ik ga nu juist voor t eerst op zo'n selfinflating matje slapen..3 jaar op een luchtmatras geslapen
Enne, ook een nosedive naar binnen hequote:Op woensdag 27 juli 2011 18:03 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar, gewoon erin leggen en dan oppompen heZal vast lukken toch xD
Daar gaan we dan eens naar op zoekquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:04 schreef SpauldingPF het volgende:
En wij hebben net zoals vorig jaar onze eigen vlag weer op het kampement staan, de rood geel rood geel vlagVorig jaar op camping 3, ideaal om terug te vinden. Niemand heeft zo`n vlag.
Dan komen Yur en ik samen langsquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:08 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Je bent welkom voor een of meerder biertjes![]()
Of bourbon whiskey, daar gaat ook genoeg van mee
Die staatquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:08 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Je bent welkom voor een of meerder biertjes![]()
Of bourbon whiskey, daar gaat ook genoeg van mee
No way!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:15 schreef SpauldingPF het volgende:
http://www.thepresentfind(...)ult--giant-wildsling
Ook nog een leuk hebbedingetje die wij meenemen
Blikjes bierquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
No way!
Supervet! Maar wat gaan jullie wegschieten?
Hahaha, lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:16 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Blikjes bier![]()
Nee hoor gewoon waterballonnenOf sinaasappels xD
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hahaha, lekkerWat voor partytent heb je trouwens gekocht? Wij zoeken er ook nog een die we achter kunnen laten.. Heb de afgelopen twee jaar met zo'n tent mogen slepen, ook niets
Ahh super! Bedankt! Wij zijn met z'n zessen dacht ik, dus dan is het ook een prima prijsquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:20 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vandaag, voor 27.50, delen door 8 man, en je komt op 3 euro pp
Laten we daar mooi achter, heb um vandaag al opgezet. Binnen kwartier in mn eentje
Ik ben vorig jaar met één stoel naar Lowlands gegaan en ik kwam er met vier terug, waar die van mijn niet tussen zat.... Heb nog steeds geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen maar ik was wel aardig dronken dus dat kan het enigzins verklaren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:55 schreef SpauldingPF het volgende:
Partytent gekocht vanmiddag.
Deze tent besteld vandaag : http://www.obelink.nl/tenten/koepeltenten/rocky-3-blue.html
Verder afgelopen weekend een dik luchtbed gekocht van 43 cm hoog![]()
Stoeltje heb ik nog van vorig jaar.
Verder nog bedenken wat ik nog moet hebben voor deze editie van lowlands
Ook die gekocht laatst. Goed te horen dat 'ie zo snel op te zetten is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:20 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vandaag, voor 27.50, delen door 8 man, en je komt op 3 euro pp
Laten we daar mooi achter, heb um vandaag al opgezet. Binnen kwartier in mn eentje
Goedkope haal je toch uit China?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Weet iemand of er nog ergens een iphone accu oid in de aanbieding is?
Meestal wel een paar aanbiedingen per week voor iets dergelijks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Weet iemand of er nog ergens een iphone accu oid in de aanbieding is?
Handige site! Zie dat de kijkshop stoeltjes voor 5 euro weg doetquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Meestal wel een paar aanbiedingen per week voor iets dergelijks.
http://www.dailyoffers.nl/
Zelfde stoeltjes die je standaard voor 5 euro bij de Action kooptquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Handige site! Zie dat de kijkshop stoeltjes voor 5 euro weg doet
En dan zonder 3,99 verzendkosten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Zelfde stoeltjes die je standaard voor 5 euro bij de Action koopt
Of xenosquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Zelfde stoeltjes die je standaard voor 5 euro bij de Action koopt
Beter koop je daar van die relaxte opblaasstoelenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef SpauldingPF het volgende:
`Je kunt die stoeltjes ook kopen op de campingwinkel van lowlands, alleen betaal je er dan wel 25 ballen voor
En als je pecht hebt, zijn ze uitverkocht. Maar het voordeel is dat je ze niet mee hoeft te slepen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef SpauldingPF het volgende:
`Je kunt die stoeltjes ook kopen op de campingwinkel van lowlands, alleen betaal je er dan wel 25 ballen voor
We zijn met 13 man, dus dat lukt dan net.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef SpauldingPF het volgende:
Wat lukt ? stoeltjes bij de campingwinkel ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:00 schreef TWP het volgende:
[..]
We zijn met 13 man, dus dat lukt dan net.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:27 schreef technopunx het volgende:
Net ook zo'n mooie vlag bij de Wibra gehaald, met lieveheersbeestjes.
haal je toch gewoon 13 stoeltjes?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:00 schreef TWP het volgende:
[..]
We zijn met 13 man, dus dat lukt dan net.
Ik ben altijd te lui om 'm mee terug te nemen dus meer dan een tientje geef ik er niet voor uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Vandaag nieuwe stoel gekocht bij Perry. Gaat weer jaren mee. Ik wil goed zitten! Mag wat kosten.
Daarom'post je hem natuurlijk hier, zodat er wat meer origineel bij lopen op LLquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:02 schreef Willem001 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een zwaar vette Lowlands T gevonden op: http://qelleq.com/nl/ll11.html
Lijkt me wel iets origineler dan alle standaard LL T's.
[ afbeelding ]
Graag gedaan
Groet,
Willem
Fijn, spammers die hun eigen troep opruimen.quote:[ Bericht 100% gewijzigd door Willem001 op 01-08-2011 13:17 ]
quote:
Kan ook prima met zo'n..schilderafdekzeil, maar deze gaan wellicht iets langer meequote:Op maandag 1 augustus 2011 17:31 schreef Lips het volgende:
Daar is zo'n afdekzeil om mee te schilderen toch prima voor? Of bedoel je om op te zitten ipv voor onder je tent?
Van de week in Deventer bij de Wibra geweest, lag nog genoeg.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:13 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Hebben ze die kekke vlaggen nog bij de lokale Wibra? Ben nog niet in de gelegenheid geweest langs te gaan...
Geen idee?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef technopunx het volgende:
[..]
Is deze alleen on-line te verkrijgen of ook in de winkel?
Dat worden normale stoeltjes ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Killiann het volgende:
Haa die hema stoeltjes! Hilarious!
Maar wel kut, want die moet je iedere avond in je tent zetten, anders worden ze echt gejat.
Dat ding is super. Heb hem een tijdje geleden bij de Mediapark gehaald. Ik kan mijn telefoon daar minstens 3x mee opladen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:39 schreef markoning het volgende:
http://dixons.nl/artikel/7126440
Een Powerbankje. Geen idee of het wat is. Het is iig de hele week nog in de aanbieding
die is maar 2000 mahquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:50 schreef Merkie het volgende:
Koop dan deze.
http://www.dealextreme.co(...)ters-led-light-42139
Waar staat de High & Chill eigenlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:16 schreef ShinyStar het volgende:
Pff, heb laatst wel zo'n ding gekocht, alleen ik heb al gemerkt dat die best ruk is...vind het wel zonde om een nieuwe te kopen, moet ook een beetje op mijn geld letten. Bij de Hi Chill & Charge kan ik evt. mijn telefoon ook wel opladen, dus dat komt wel goed denk ik.
Beter zorg je dat je een oude telefoon meeneemt... je telefoon hangt daar uren aan voor 2 streeptjes brandstof.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Is mijn eerste LL dus ik weet het niet
http://www.dealextreme.co(...)phone-adapters-53504quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:50 schreef Merkie het volgende:
Koop dan deze.
http://www.dealextreme.co(...)ters-led-light-42139
Tegenover de Grolsch tentquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar staat de High & Chill eigenlijk
Ja, vlak daarvoor hadden ze ook zo'n oplader, en die heb ik gekocht. Die kan mijn telefoon nog niet eens 1x helemaal opladen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb laatst via ibood zo;n solar/usboplader gekocht was geloof ik 30 euro maar echt prima ding, 4000mah, telefoonbatterij is 1200 dus thuis volgooien op de usb, kan ik 3 keer mee opladen op LL en daar evt weer wat bij laten laden met wat daglicht (solarpaneel is erg gevoelig dus hoeft niet eens fel zonlicht aanwezig te zijn, gewoon daglicht laadt ie al iets van bij). En ik neem n volle extra batterij mee, ik kom lowlands dus wel door met telefoon
ik had vorig jaar een kluisje van de hiide-aal, hele weekend kluisje tegen borg van muntjes, smartphone erin, oude telefoon aan om bereikbaar te blijven, laden maar en na 2 uurtjes op pikken. dat is dit jaar niet, nu kun je er alleen bij zitten, heb wel iets beters te doen op LL
vorig jaar stond overal die kluisjes vermeld. dit jaar niet, speciaal opgelet dus ik ga er iig n iet vanuit dat ze er zijn, helaas. Was echt zo ideaal. eerste wat ik op vrijdag deed, ja hoi doe mij zo'n kluisje, ja ik heb hiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:13 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Tegenover de Grolsch tent
[..]
Ja, vlak daarvoor hadden ze ook zo'n oplader, en die heb ik gekocht. Die kan mijn telefoon nog niet eens 1x helemaal opladen...
En ik dacht eerst dat het dit jaar ook met kluisjes was, maar nu dit hoor koop ik toch maar even een betere oplader denk ik...
Dat ding werkt super. Heb al meerdere keren mn telefoon ermee opgeladen. Ik kan hem er bijna drie keer mee opladen en dat is zonder dat dat ding zichzelf tussendoor bij laadt dus prima aankoop jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb laatst via ibood zo;n solar/usboplader gekocht was geloof ik 30 euro maar echt prima ding, 4000mah, telefoonbatterij is 1200 dus thuis volgooien op de usb, kan ik 3 keer mee opladen op LL en daar evt weer wat bij laten laden met wat daglicht (solarpaneel is erg gevoelig dus hoeft niet eens fel zonlicht aanwezig te zijn, gewoon daglicht laadt ie al iets van bij). En ik neem n volle extra batterij mee, ik kom lowlands dus wel door met telefoon
Ik heb er 3.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:20 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het zelf wel fijn als ik bereikbaar ben voor het deel van de groep waar ik mee ben maar dat nog even uit wilde slapenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef technopunx het volgende:
Wat een hoop drukt om je telefoon op te kunnen laden.
Neem een oud ding mee, welk ik een keer per dag aan zet, om even te checken of er niets ergs aan de hand is thuis of zo. verder zo veel mogelijk uit en lekker 4 dagen afgesloten van de buiten wereld.
Hoe lang heeft het ongeveer geduurd voordat je je bestelling van DE binnen had? Ben bang dat als ik vanavond een bestelling bij DE plaats ik het niet voor Lowlands binnen hebquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef Zyron het volgende:
Ik heb op DealExtreme voor 35 euro omgerekend een adapter van 9600! mah gekocht. Ding werkt prima en kan mijn telefoon met dubbele accu (2400 mah) dus 4x opladen. Moet lukken.
Ik vind het wel gezellig om mn vrienden op het terrein weer te vinden, maar iedereen zijn dingquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef technopunx het volgende:
Wat een hoop drukt om je telefoon op te kunnen laden.
Neem een oud ding mee, welk ik een keer per dag aan zet, om even te checken of er niets ergs aan de hand is thuis of zo. verder zo veel mogelijk uit en lekker 4 dagen afgesloten van de buiten wereld.
3 weken..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:36 schreef markoning het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het ongeveer geduurd voordat je je bestelling van DE binnen had? Ben bang dat als ik vanavond een bestelling bij DE plaats ik het niet voor Lowlands binnen heb
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef Killiann het volgende:
Op lowlands heb je vaak toch geen bereik, of komen je smsjes 2 uur later aan.
En als je ergens in een tent staat hoor je je telefoon toch niet.
Gewoon van te voren goed afspreken als je uit elkaar gaat, dan zie je mekaar vanzelf wel weer.
rechts voorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef Killiann het volgende:
Op lowlands heb je vaak toch geen bereik, of komen je smsjes 2 uur later aan.
En als je ergens in een tent staat hoor je je telefoon toch niet.
Gewoon van te voren goed afspreken als je uit elkaar gaat, dan zie je mekaar vanzelf wel weer.
Thanx, dat is altijd handig om te weten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Deze site heeft een overzicht waar Grolsch in de aanbieding is. Kan je ze vast kopen en op het terrein omruilen voor koude
Dit werkt dus echt?? lijkt me zo ideaal maar de verkoper bij mijn plaatselijke campingboer, die m dus niet had, geloofde nooit dat er genoeg kracht in zou kunnen zitten....quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
http://www.de-wit.nl/nl/quick-fill-batterij-pomp
hier is hij iets goedkoper. Ik heb vorig jaar acht batterijen nodig gehad van panasonic. Maar ik heb meerdere bedden van lucht voorzien en meestal bij het wakker worden nog even extra gebruikt zodat ik niet meer op de grond lag.
Ik heb zo'n ding ooit van mn zusje geleend die heb uit de VS had meegenomen jaren terug toen ze hier nog niet waren en hij doet het wel aardig maar dat laatste stukje om je luchtbed vol te krijgen trok hij niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:06 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Dit werkt dus echt?? lijkt me zo ideaal maar de verkoper bij mijn plaatselijke campingboer, die m dus niet had, geloofde nooit dat er genoeg kracht in zou kunnen zitten....
Je leest het verkeerdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef Grunsfan het volgende:
Hm, dus niet eens 1 luchtbed? Dan vind ik niet echt de moeite. Jammer!
inderdaad, of een pompquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd. Hij vult het luchtbed wel, maar dat laatste stukje om hem hard te krijgen, dat trekt hij niet. Dat nog met je eigen longen doen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd. maar dat laatste stukje om hem hard te krijgen, dat trekt hij niet.
Nooit klachten over gehoord. Ik krijg alles hard.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef Peter het volgende:
[..]
dat laatste stukje om hem hard te krijgen
Met of zonder mond?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nooit klachten over gehoord. Ik krijg alles hard.
En ja, hij werkt echt perfect.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:06 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Dit werkt dus echt?? lijkt me zo ideaal maar de verkoper bij mijn plaatselijke campingboer, die m dus niet had, geloofde nooit dat er genoeg kracht in zou kunnen zitten....
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:52 schreef Peter het volgende:
Dames.. Dat luchtbed moet eerst vol zitten voor je daar aan mag denken
Lekker impulsief schat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:52 schreef Peter het volgende:
Dames.. Dat luchtbed moet eerst vol zitten voor je daar aan mag denken
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nooit klachten over gehoord. Ik krijg alles hard.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:33 schreef memartini het volgende:
Hoe masterlijk is deze opblaasstoel!
Chil, nice die tent voor 35 euro. Straks maar eens even naar de lidl.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:19 schreef GotC het volgende:
Ook bij de Lidl:
-2 persoons luchtbed voor 12,50 http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_23242.htm
-2 persoons werptent voor 35 euro http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_23258.htm
-4 persoons tent voor 75 euro http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_23254.htm
Voor iets meer kan je ook veel hier vinden, als het op voorraad is heb je het gewoon de volgende dag in huis.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:13 schreef Lips het volgende:
JammerDeze aanbieding is ideaal maar dat is natuurlijk nooit op tijd binnen...
http://www.koopjessite.nl/
Let op jongens dit is een troll. Tweek komt ook op LL en gaat da alle paddenstoelententjes opzoeken en haalt ze leeg!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:15 schreef Tweek het volgende:
Mochten mensen nog op zoek zijn naar een tent voor hun bier, bij de ah zijn kleine smurfen paddenstoelen tentjes in de aanbieding.
Dat is wel de reden dat ik het zelf niet doequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Let op jongens dit is een troll. Tweek komt ook op LL en gaat da alle paddenstoelententjes opzoeken en haalt ze leeg!
Haha, oke.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat is wel de reden dat ik het zelf niet doeDat het leeg gehaald kan worden, dat zou ik zelf nooit doen.
He, die heb ik ook! Ze zijn heel fijn, maar vrijwel niet op te pompen op drassige ondergrond (Trap je gewoon je luchtbed de drab in). En, hij is iets lastiger klein op te rollen/vouwen vanwege de ingebouwde pomp. Maar de ruimte die je bespaart omdat je geen pomp mee hoeft te nemen is het wel waard!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:41 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Voor de mensen die nog zoiets zoeken, de kijkshop heeft redelijk goedkope 1 persoons luchtbedden met ingebouwde pomp!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:50 schreef GotC het volgende:
Bij www.festivalking.com zijn nu (bijna?) alle tenten, slaapzakken etc met aardige korting, tot 30%. En moet zeggen, ze hebben wel leuke tentenLevering schijnt in 1 dag te zijn, dus nog wel op tijd voor Lowlands.
Paar voorbeeldjes:
[ afbeelding ]
4 persoons voor 159,95 ()
[ afbeelding ]
3 persoons voor 55,95
[ afbeelding ]
2 persoons (imo 1 persoons) voor 30,95
Ook een beetje op gras te gebruiken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:44 schreef i2Them2 het volgende:
Opvouwbaar krukje bij de Action weg. 2 euro, simpel, klein, zit dik oké.
[ afbeelding ]
Absoluut niet, die poten zaken direct weg in de zompige polderbodemquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:49 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ook een beetje op gras te gebruiken?
dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:59 schreef GotC het volgende:
Neem dan t gewone campingstoeltje mee vd Action voor 5,80
Als je iets te zwaar bent wel jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Absoluut niet, die poten zaken direct weg in de zompige polderbodem
Ik ga daar morgen ook nog even shoppen voor stoeltjes, een luchtbed en poncho's. Iemand toevallig nog ergens een goedkope partytent gespot?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:42 schreef vaasinbloem het volgende:
Misschien toch maar binnenkort naar de Action gaan als me OV weet geldig is, heb ook nog een luchtbed nodig.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef Peter het volgende:
Als alle 3 de poten evenver zakken si het geen probleem
Die wil je echt niet wegwerpen als hij vol zit met ochtendurinequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik deze nog even ergens ga halenniks is zo irritant als met n volle blaas wakker worden
http://www.festivalking.com/traveljohn-wegwerp-plaszakje.html
ik wil ook niet dik ver moeten lopen terwijl ik daarna nog verder wil slapen en ik kan niet tegen n boompje ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef Juust het volgende:
[..]
Die wil je echt niet wegwerpen als hij vol zit met ochtendurine
Ik bedoelde meer taferelen met rondvliegende zeikzakjes over de campingquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil ook niet dik ver moeten lopen terwijl ik daarna nog verder wil slapen en ik kan niet tegen n boompje ofzo
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef Juust het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer taferelen met rondvliegende zeikzakjes over de camping
Oke! Dat ding ga ik morgen even nabouwen met een stel oude binnenbanden!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:15 schreef SpauldingPF het volgende:
http://www.thepresentfind(...)ult--giant-wildsling
Ook nog een leuk hebbedingetje die wij meenemen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik deze nog even ergens ga halenniks is zo irritant als met n volle blaas wakker worden
http://www.festivalking.com/traveljohn-wegwerp-plaszakje.html
Heb ook ooit plastuiten geprobeerd, maar was duidelijk niet mijn ding.quote:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:30 schreef memartini het volgende:
[..]
Heb ook ooit plastuiten geprobeerd, maar was duidelijk niet mijn ding.
Wel ideaal als je er wel mee om kunt gaan!
Natte broek?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:30 schreef memartini het volgende:
[..]
Heb ook ooit plastuiten geprobeerd, maar was duidelijk niet mijn ding.
Wel ideaal als je er wel mee om kunt gaan!
bever zit hier te ver uit de richting en ben lui (pus risico ervoor jan doedel heen te fietsenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ze straks even bij de bever zwerfsport kopenzijn ze iig op tijd. Als het zo goed werkt als het klinkt is het echt de festivaluitvinding van de eeuw
daarquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:22 schreef Lips het volgende:
Gaan jullie ze ook testen voor LL of pas daar?
En dat je dat dan in je tent doet en het toch niet zo'n fijn systeem isquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarik ga niet thuis in n zakje pissen als het niet hoeft
dan ga ik alsnog naar de wcquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef Lips het volgende:
[..]
En dat je dat dan in je tent doet en het toch niet zo'n fijn systeem is
ik heb een zeer ruime dichte voortent dus no probs dan absorbeert t gras t welquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef Lips het volgende:
[..]
En dat je dat dan in je tent doet en het toch niet zo'n fijn systeem is
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb een zeer ruime dichte voortent dus no probs dan absorbeert t gras t wel
wat is jouwquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
mijnwilde ook plaszakken
dus ik stond met twee van die pakken bij de kassa van de bever.. die man keek me heel raar aan
alsof ik ter plekke incontinent was geworden ofzo
haha toch wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:42 schreef Lips het volgende:
* Lips is ook maar bij de Bever plaszakken gaan halen
Als het werkt is het geniaal!quote:
een luiequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat is jouwvoor vent? die kan toch gewoon in de bosjes of greppels zeiken?
als je flink drinkt moet je snachts gegarandeerdquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Als het werkt is het geniaal!
Maar omdat ik ze nu heb hoef ik waarschijnlijk 's nachts toch niet
Haha, stt, ik heb nog de naïeve hoop van nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je flink drinkt moet je snachts gegarandeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, stt, ik heb nog de naïeve hoop van nietheb iig ook maar een pyama gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.normaal slaap ik in mn ondergoed ofzo.. das niet heel handig als ik er ineens uit moet leek me zo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Haha, pyama kopen gaat me te ver! Ik slaap wel in m'n joggingbroek (waarschijnlijk in het shirtje wat ik die avond aan had en wordt ik na een paar uur coma wakker omdat ik m'n bh nog aan blijk te hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb iig ook maar een pyama gekochtnormaal slaap ik in mn ondergoed ofzo.. das niet heel handig als ik er ineens uit moet leek me zo
in je ondergoed in een tentje? weet je hoe f*ing koud?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb iig ook maar een pyama gekochtnormaal slaap ik in mn ondergoed ofzo.. das niet heel handig als ik er ineens uit moet leek me zo
oeh joggingbroek mee is ook wel lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, pyama kopen gaat me te ver! Ik slaap wel in m'n joggingbroek (waarschijnlijk in het shirtje wat ik die avond aan had en wordt ik na een paar uur coma wakker omdat ik m'n bh nog aan blijk te hebben)
heb n fijne slaapzak en n warmbloedigequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in je ondergoed in een tentje? weet je hoe f*ing koud?
Des te minder aan, des te warmer je t hebtquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan nog op LL verrek ik echt van de kou 's nachts hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb n fijne slaapzak en n warmbloedige
Het is LL, geen modeshow!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh joggingbroek mee is ook wel lekkeral is het n beetje tokkie om erin rond te lopen
Dat gaat je tegenvallen!! Ik roep ook altijd dat ik het niet koud ga krijgen en ben dan toch blij met lange broek, trui en sokken...quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:37 schreef littledrummergirl het volgende:
paar drankjes erin, lekker feesten en dansen en ik heb het wel warmben niet bang dat ik ga verekken van de kou in mn tentje, en anders hossel ik wel ergens een trui van n lieve buurman ofzo
Maar ze heeft een personal heater in de tentquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef GotC het volgende:
Serieus..ik slaap gewoon in m'n ondergoed+shirtje. Voordat ik m'n tent in kruip een kom hete tomatensoep en nergens meer last van
Zo'n fijne die met koude voeten tegen je aan kruipt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar ze heeft een personal heater in de tent
Maar beiden in eigen slaapzakquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar ze heeft een personal heater in de tent
Hier ook. Ik heb trouwens zo'n slaapzak die geschikt is voor de noordpool. In slipje slapen dus.quote:
hihihquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef Lips het volgende:
Ja maar jij hebt 1 gewond been wat verbonden moet worden, dus da's valsspelen!
Ik slaap gewoon naakt, het is even koud in het begin, maar binnen 10 minuten is het warm. Met T-shirt zou ik binnen een uur gek worden van het zweet. En de volgende ochtend is het pas echt erg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef GotC het volgende:
Serieus..ik slaap gewoon in m'n ondergoed+shirtje. Voordat ik m'n tent in kruip een kom hete tomatensoep en nergens meer last van
Preciesquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon naakt, het is even koud in het begin, maar binnen 10 minuten is het warm. Met T-shirt zou ik binnen een uur gek worden van het zweet. En de volgende ochtend is het pas echt erg.
Ik slaap ook gewoon in mijn boxer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zijn de douches tegenwoordig 's avonds / 's nachts open dan?? Dat zou wel relaxed zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef kesselman het volgende:
slaap met mijn vrouwtje samen,2 slaapzakken aan elkaar ritsen,t-shirt aan en tegen elkaar kruipen. Heerlijk warm!!!
T helpt wel als je net gedouched hebt voor t slapen.
En als je nog een beetje strak staat slaap je ook heerlijk!!
24uurs douches op camping 3 & 5quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:44 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zijn de douches tegenwoordig 's avonds / 's nachts open dan?? Dat zou wel relaxed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |