Kan ook prima met zo'n..schilderafdekzeil, maar deze gaan wellicht iets langer meequote:Op maandag 1 augustus 2011 17:31 schreef Lips het volgende:
Daar is zo'n afdekzeil om mee te schilderen toch prima voor? Of bedoel je om op te zitten ipv voor onder je tent?
Van de week in Deventer bij de Wibra geweest, lag nog genoeg.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:13 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Hebben ze die kekke vlaggen nog bij de lokale Wibra? Ben nog niet in de gelegenheid geweest langs te gaan...
Geen idee?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef technopunx het volgende:
[..]
Is deze alleen on-line te verkrijgen of ook in de winkel?
Dat worden normale stoeltjes ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Killiann het volgende:
Haa die hema stoeltjes! Hilarious!
Maar wel kut, want die moet je iedere avond in je tent zetten, anders worden ze echt gejat.
Dat ding is super. Heb hem een tijdje geleden bij de Mediapark gehaald. Ik kan mijn telefoon daar minstens 3x mee opladen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:39 schreef markoning het volgende:
http://dixons.nl/artikel/7126440
Een Powerbankje. Geen idee of het wat is. Het is iig de hele week nog in de aanbieding
die is maar 2000 mahquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:50 schreef Merkie het volgende:
Koop dan deze.
http://www.dealextreme.co(...)ters-led-light-42139
Waar staat de High & Chill eigenlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:16 schreef ShinyStar het volgende:
Pff, heb laatst wel zo'n ding gekocht, alleen ik heb al gemerkt dat die best ruk is...vind het wel zonde om een nieuwe te kopen, moet ook een beetje op mijn geld letten. Bij de Hi Chill & Charge kan ik evt. mijn telefoon ook wel opladen, dus dat komt wel goed denk ik.
Beter zorg je dat je een oude telefoon meeneemt... je telefoon hangt daar uren aan voor 2 streeptjes brandstof.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Is mijn eerste LL dus ik weet het niet
http://www.dealextreme.co(...)phone-adapters-53504quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:50 schreef Merkie het volgende:
Koop dan deze.
http://www.dealextreme.co(...)ters-led-light-42139
Tegenover de Grolsch tentquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar staat de High & Chill eigenlijk
Ja, vlak daarvoor hadden ze ook zo'n oplader, en die heb ik gekocht. Die kan mijn telefoon nog niet eens 1x helemaal opladen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb laatst via ibood zo;n solar/usboplader gekocht was geloof ik 30 euro maar echt prima ding, 4000mah, telefoonbatterij is 1200 dus thuis volgooien op de usb, kan ik 3 keer mee opladen op LL en daar evt weer wat bij laten laden met wat daglicht (solarpaneel is erg gevoelig dus hoeft niet eens fel zonlicht aanwezig te zijn, gewoon daglicht laadt ie al iets van bij). En ik neem n volle extra batterij mee, ik kom lowlands dus wel door met telefoon
ik had vorig jaar een kluisje van de hiide-aal, hele weekend kluisje tegen borg van muntjes, smartphone erin, oude telefoon aan om bereikbaar te blijven, laden maar en na 2 uurtjes op pikken. dat is dit jaar niet, nu kun je er alleen bij zitten, heb wel iets beters te doen op LL
vorig jaar stond overal die kluisjes vermeld. dit jaar niet, speciaal opgelet dus ik ga er iig n iet vanuit dat ze er zijn, helaas. Was echt zo ideaal. eerste wat ik op vrijdag deed, ja hoi doe mij zo'n kluisje, ja ik heb hiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:13 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Tegenover de Grolsch tent
[..]
Ja, vlak daarvoor hadden ze ook zo'n oplader, en die heb ik gekocht. Die kan mijn telefoon nog niet eens 1x helemaal opladen...
En ik dacht eerst dat het dit jaar ook met kluisjes was, maar nu dit hoor koop ik toch maar even een betere oplader denk ik...
Dat ding werkt super. Heb al meerdere keren mn telefoon ermee opgeladen. Ik kan hem er bijna drie keer mee opladen en dat is zonder dat dat ding zichzelf tussendoor bij laadt dus prima aankoop jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb laatst via ibood zo;n solar/usboplader gekocht was geloof ik 30 euro maar echt prima ding, 4000mah, telefoonbatterij is 1200 dus thuis volgooien op de usb, kan ik 3 keer mee opladen op LL en daar evt weer wat bij laten laden met wat daglicht (solarpaneel is erg gevoelig dus hoeft niet eens fel zonlicht aanwezig te zijn, gewoon daglicht laadt ie al iets van bij). En ik neem n volle extra batterij mee, ik kom lowlands dus wel door met telefoon
Ik heb er 3.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:20 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Om je tent terug te kunnen vinden
Vind het zelf wel fijn als ik bereikbaar ben voor het deel van de groep waar ik mee ben maar dat nog even uit wilde slapenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef technopunx het volgende:
Wat een hoop drukt om je telefoon op te kunnen laden.
Neem een oud ding mee, welk ik een keer per dag aan zet, om even te checken of er niets ergs aan de hand is thuis of zo. verder zo veel mogelijk uit en lekker 4 dagen afgesloten van de buiten wereld.
Hoe lang heeft het ongeveer geduurd voordat je je bestelling van DE binnen had? Ben bang dat als ik vanavond een bestelling bij DE plaats ik het niet voor Lowlands binnen hebquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef Zyron het volgende:
Ik heb op DealExtreme voor 35 euro omgerekend een adapter van 9600! mah gekocht. Ding werkt prima en kan mijn telefoon met dubbele accu (2400 mah) dus 4x opladen. Moet lukken.
Ik vind het wel gezellig om mn vrienden op het terrein weer te vinden, maar iedereen zijn dingquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef technopunx het volgende:
Wat een hoop drukt om je telefoon op te kunnen laden.
Neem een oud ding mee, welk ik een keer per dag aan zet, om even te checken of er niets ergs aan de hand is thuis of zo. verder zo veel mogelijk uit en lekker 4 dagen afgesloten van de buiten wereld.
3 weken..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:36 schreef markoning het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het ongeveer geduurd voordat je je bestelling van DE binnen had? Ben bang dat als ik vanavond een bestelling bij DE plaats ik het niet voor Lowlands binnen heb
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef Killiann het volgende:
Op lowlands heb je vaak toch geen bereik, of komen je smsjes 2 uur later aan.
En als je ergens in een tent staat hoor je je telefoon toch niet.
Gewoon van te voren goed afspreken als je uit elkaar gaat, dan zie je mekaar vanzelf wel weer.
rechts voorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef Killiann het volgende:
Op lowlands heb je vaak toch geen bereik, of komen je smsjes 2 uur later aan.
En als je ergens in een tent staat hoor je je telefoon toch niet.
Gewoon van te voren goed afspreken als je uit elkaar gaat, dan zie je mekaar vanzelf wel weer.
Thanx, dat is altijd handig om te weten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Deze site heeft een overzicht waar Grolsch in de aanbieding is. Kan je ze vast kopen en op het terrein omruilen voor koude
Dit werkt dus echt?? lijkt me zo ideaal maar de verkoper bij mijn plaatselijke campingboer, die m dus niet had, geloofde nooit dat er genoeg kracht in zou kunnen zitten....quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
http://www.de-wit.nl/nl/quick-fill-batterij-pomp
hier is hij iets goedkoper. Ik heb vorig jaar acht batterijen nodig gehad van panasonic. Maar ik heb meerdere bedden van lucht voorzien en meestal bij het wakker worden nog even extra gebruikt zodat ik niet meer op de grond lag.
Ik heb zo'n ding ooit van mn zusje geleend die heb uit de VS had meegenomen jaren terug toen ze hier nog niet waren en hij doet het wel aardig maar dat laatste stukje om je luchtbed vol te krijgen trok hij niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:06 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Dit werkt dus echt?? lijkt me zo ideaal maar de verkoper bij mijn plaatselijke campingboer, die m dus niet had, geloofde nooit dat er genoeg kracht in zou kunnen zitten....
Je leest het verkeerdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef Grunsfan het volgende:
Hm, dus niet eens 1 luchtbed? Dan vind ik niet echt de moeite. Jammer!
inderdaad, of een pompquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd. Hij vult het luchtbed wel, maar dat laatste stukje om hem hard te krijgen, dat trekt hij niet. Dat nog met je eigen longen doen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd. maar dat laatste stukje om hem hard te krijgen, dat trekt hij niet.
Nooit klachten over gehoord. Ik krijg alles hard.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef Peter het volgende:
[..]
dat laatste stukje om hem hard te krijgen
Met of zonder mond?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nooit klachten over gehoord. Ik krijg alles hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |