Dat zou een geweldig gezicht zijn als elke tent die led haringen had.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:37 schreef Capzilla het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn er wat gammel uit zo van plastic, maar op zich natuurlijk wel handig, haringen met LED verlichting.
http://www.huis-en-comfor(...)ktdetail.a833.0.html
idd, en nooit meer vallen (ik struikel echt 20 keer voor ik eindelijk bij mn tent ben)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat zou een geweldig gezicht zijn als elke tent die led haringen had.
Waarom moet dat dan ook op batterijen? Kun je beter gewoon een goede oplaadbare kopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:51 schreef friekin_ het volgende:
Nog steeds op zoek naar een goede oplader voor mijn iphone. Nergens een te vinden op batterijen.
Omdat er meerdere telefoons opgeladen moeten worden, meerdere keren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom moet dat dan ook op batterijen? Kun je beter gewoon een goede oplaadbare kopen.
Edit: Overigens hebben onder andere GP en Duracel dat soort laders in hun assortiment.
Volgens mij betaal je dan helemaal suf aan oplaadbare batterijen en ben je nog beter af om 2 sterke externe accu's te kopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Omdat er meerdere telefoons opgeladen moeten worden, meerdere keren.
Bij Perry Sport hebben ze vrijwel alles dat je nodig kunt hebben aan campeerartikelen en voor schappelijke prijzen. En al de hele zomer inderdaad 2+1 gratis. Prima winkel waar ik elk jaar even kom voordat ik naar een festival ga.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:24 schreef GotC het volgende:
Bij de Perry sport hebben ze nu alle sale artikelen 2+1 gratis. Dus voor degene die nog een tent, slaapzak etc nodig hebben..Veel tenten (gooitenten!), slaapzakken en backpacks zijn ook aardig afgeprijsd
Wij hebben bv een 3 persoons gooitent en 2 backpacks (50 ltr) gekocht voor 108 euroIpv 240.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:20 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Om je tent terug te kunnen vinden
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als iedereen dat vlaggetje meeneemt, heeft het natuurlijk weer erg weinig nut.
Dat zat ik ook al te denkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als iedereen dat vlaggetje meeneemt, heeft het natuurlijk weer erg weinig nut.
Die raak ik toch wel kwijtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:04 schreef ondeugend het volgende:
Ze zijn dan ook handig om je vrienden niet kwijt te raken tijdens de barre tocht.
Zo weet je wel waar alle FoK!kers staan!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zat ik ook al te denken![]()
'Ja volgens mij staan we bij de 3e kikker vanaf het brandpad, linkerkant!'
Bij de Xenos denk ik?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:46 schreef vault_tec het volgende:
Ik moet een luchtbed en een slaapzak... Iemand die weet waar ik dit (beide) voor goedkoper dan 20 euro kan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |