heb n fijne slaapzak en n warmbloedigequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in je ondergoed in een tentje? weet je hoe f*ing koud?
Des te minder aan, des te warmer je t hebtquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan nog op LL verrek ik echt van de kou 's nachts hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb n fijne slaapzak en n warmbloedige
Het is LL, geen modeshow!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh joggingbroek mee is ook wel lekkeral is het n beetje tokkie om erin rond te lopen
Dat gaat je tegenvallen!! Ik roep ook altijd dat ik het niet koud ga krijgen en ben dan toch blij met lange broek, trui en sokken...quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:37 schreef littledrummergirl het volgende:
paar drankjes erin, lekker feesten en dansen en ik heb het wel warmben niet bang dat ik ga verekken van de kou in mn tentje, en anders hossel ik wel ergens een trui van n lieve buurman ofzo
Maar ze heeft een personal heater in de tentquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef GotC het volgende:
Serieus..ik slaap gewoon in m'n ondergoed+shirtje. Voordat ik m'n tent in kruip een kom hete tomatensoep en nergens meer last van
Zo'n fijne die met koude voeten tegen je aan kruipt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar ze heeft een personal heater in de tent
Maar beiden in eigen slaapzakquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar ze heeft een personal heater in de tent
Hier ook. Ik heb trouwens zo'n slaapzak die geschikt is voor de noordpool. In slipje slapen dus.quote:
hihihquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef Lips het volgende:
Ja maar jij hebt 1 gewond been wat verbonden moet worden, dus da's valsspelen!
Ik slaap gewoon naakt, het is even koud in het begin, maar binnen 10 minuten is het warm. Met T-shirt zou ik binnen een uur gek worden van het zweet. En de volgende ochtend is het pas echt erg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef GotC het volgende:
Serieus..ik slaap gewoon in m'n ondergoed+shirtje. Voordat ik m'n tent in kruip een kom hete tomatensoep en nergens meer last van
Preciesquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon naakt, het is even koud in het begin, maar binnen 10 minuten is het warm. Met T-shirt zou ik binnen een uur gek worden van het zweet. En de volgende ochtend is het pas echt erg.
Ik slaap ook gewoon in mijn boxer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zijn de douches tegenwoordig 's avonds / 's nachts open dan?? Dat zou wel relaxed zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef kesselman het volgende:
slaap met mijn vrouwtje samen,2 slaapzakken aan elkaar ritsen,t-shirt aan en tegen elkaar kruipen. Heerlijk warm!!!
T helpt wel als je net gedouched hebt voor t slapen.
En als je nog een beetje strak staat slaap je ook heerlijk!!
24uurs douches op camping 3 & 5quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:44 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zijn de douches tegenwoordig 's avonds / 's nachts open dan?? Dat zou wel relaxed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |