quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:50 schreef GotC het volgende:
Bij www.festivalking.com zijn nu (bijna?) alle tenten, slaapzakken etc met aardige korting, tot 30%. En moet zeggen, ze hebben wel leuke tentenLevering schijnt in 1 dag te zijn, dus nog wel op tijd voor Lowlands.
Paar voorbeeldjes:
[ afbeelding ]
4 persoons voor 159,95 ()
[ afbeelding ]
3 persoons voor 55,95
[ afbeelding ]
2 persoons (imo 1 persoons) voor 30,95
Ook een beetje op gras te gebruiken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:44 schreef i2Them2 het volgende:
Opvouwbaar krukje bij de Action weg. 2 euro, simpel, klein, zit dik oké.
[ afbeelding ]
Absoluut niet, die poten zaken direct weg in de zompige polderbodemquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:49 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ook een beetje op gras te gebruiken?
dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:59 schreef GotC het volgende:
Neem dan t gewone campingstoeltje mee vd Action voor 5,80
Als je iets te zwaar bent wel jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Absoluut niet, die poten zaken direct weg in de zompige polderbodem
Ik ga daar morgen ook nog even shoppen voor stoeltjes, een luchtbed en poncho's. Iemand toevallig nog ergens een goedkope partytent gespot?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:42 schreef vaasinbloem het volgende:
Misschien toch maar binnenkort naar de Action gaan als me OV weet geldig is, heb ook nog een luchtbed nodig.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef Peter het volgende:
Als alle 3 de poten evenver zakken si het geen probleem
Die wil je echt niet wegwerpen als hij vol zit met ochtendurinequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik deze nog even ergens ga halenniks is zo irritant als met n volle blaas wakker worden
http://www.festivalking.com/traveljohn-wegwerp-plaszakje.html
ik wil ook niet dik ver moeten lopen terwijl ik daarna nog verder wil slapen en ik kan niet tegen n boompje ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef Juust het volgende:
[..]
Die wil je echt niet wegwerpen als hij vol zit met ochtendurine
Ik bedoelde meer taferelen met rondvliegende zeikzakjes over de campingquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil ook niet dik ver moeten lopen terwijl ik daarna nog verder wil slapen en ik kan niet tegen n boompje ofzo
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef Juust het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer taferelen met rondvliegende zeikzakjes over de camping
Oke! Dat ding ga ik morgen even nabouwen met een stel oude binnenbanden!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:15 schreef SpauldingPF het volgende:
http://www.thepresentfind(...)ult--giant-wildsling
Ook nog een leuk hebbedingetje die wij meenemen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik deze nog even ergens ga halenniks is zo irritant als met n volle blaas wakker worden
http://www.festivalking.com/traveljohn-wegwerp-plaszakje.html
Heb ook ooit plastuiten geprobeerd, maar was duidelijk niet mijn ding.quote:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:30 schreef memartini het volgende:
[..]
Heb ook ooit plastuiten geprobeerd, maar was duidelijk niet mijn ding.
Wel ideaal als je er wel mee om kunt gaan!
Natte broek?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:30 schreef memartini het volgende:
[..]
Heb ook ooit plastuiten geprobeerd, maar was duidelijk niet mijn ding.
Wel ideaal als je er wel mee om kunt gaan!
bever zit hier te ver uit de richting en ben lui (pus risico ervoor jan doedel heen te fietsenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ze straks even bij de bever zwerfsport kopenzijn ze iig op tijd. Als het zo goed werkt als het klinkt is het echt de festivaluitvinding van de eeuw
daarquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:22 schreef Lips het volgende:
Gaan jullie ze ook testen voor LL of pas daar?
En dat je dat dan in je tent doet en het toch niet zo'n fijn systeem isquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarik ga niet thuis in n zakje pissen als het niet hoeft
dan ga ik alsnog naar de wcquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef Lips het volgende:
[..]
En dat je dat dan in je tent doet en het toch niet zo'n fijn systeem is
ik heb een zeer ruime dichte voortent dus no probs dan absorbeert t gras t welquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef Lips het volgende:
[..]
En dat je dat dan in je tent doet en het toch niet zo'n fijn systeem is
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb een zeer ruime dichte voortent dus no probs dan absorbeert t gras t wel
wat is jouwquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
mijnwilde ook plaszakken
dus ik stond met twee van die pakken bij de kassa van de bever.. die man keek me heel raar aan
alsof ik ter plekke incontinent was geworden ofzo
haha toch wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:42 schreef Lips het volgende:
* Lips is ook maar bij de Bever plaszakken gaan halen
Als het werkt is het geniaal!quote:
een luiequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat is jouwvoor vent? die kan toch gewoon in de bosjes of greppels zeiken?
als je flink drinkt moet je snachts gegarandeerdquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Als het werkt is het geniaal!
Maar omdat ik ze nu heb hoef ik waarschijnlijk 's nachts toch niet
Haha, stt, ik heb nog de naïeve hoop van nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je flink drinkt moet je snachts gegarandeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, stt, ik heb nog de naïeve hoop van nietheb iig ook maar een pyama gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.normaal slaap ik in mn ondergoed ofzo.. das niet heel handig als ik er ineens uit moet leek me zo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Haha, pyama kopen gaat me te ver! Ik slaap wel in m'n joggingbroek (waarschijnlijk in het shirtje wat ik die avond aan had en wordt ik na een paar uur coma wakker omdat ik m'n bh nog aan blijk te hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb iig ook maar een pyama gekochtnormaal slaap ik in mn ondergoed ofzo.. das niet heel handig als ik er ineens uit moet leek me zo
in je ondergoed in een tentje? weet je hoe f*ing koud?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb iig ook maar een pyama gekochtnormaal slaap ik in mn ondergoed ofzo.. das niet heel handig als ik er ineens uit moet leek me zo
oeh joggingbroek mee is ook wel lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, pyama kopen gaat me te ver! Ik slaap wel in m'n joggingbroek (waarschijnlijk in het shirtje wat ik die avond aan had en wordt ik na een paar uur coma wakker omdat ik m'n bh nog aan blijk te hebben)
heb n fijne slaapzak en n warmbloedigequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in je ondergoed in een tentje? weet je hoe f*ing koud?
Des te minder aan, des te warmer je t hebtquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan nog op LL verrek ik echt van de kou 's nachts hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb n fijne slaapzak en n warmbloedige
Het is LL, geen modeshow!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh joggingbroek mee is ook wel lekkeral is het n beetje tokkie om erin rond te lopen
Dat gaat je tegenvallen!! Ik roep ook altijd dat ik het niet koud ga krijgen en ben dan toch blij met lange broek, trui en sokken...quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:37 schreef littledrummergirl het volgende:
paar drankjes erin, lekker feesten en dansen en ik heb het wel warmben niet bang dat ik ga verekken van de kou in mn tentje, en anders hossel ik wel ergens een trui van n lieve buurman ofzo
Maar ze heeft een personal heater in de tentquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef GotC het volgende:
Serieus..ik slaap gewoon in m'n ondergoed+shirtje. Voordat ik m'n tent in kruip een kom hete tomatensoep en nergens meer last van
Zo'n fijne die met koude voeten tegen je aan kruipt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar ze heeft een personal heater in de tent
Maar beiden in eigen slaapzakquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar ze heeft een personal heater in de tent
Hier ook. Ik heb trouwens zo'n slaapzak die geschikt is voor de noordpool. In slipje slapen dus.quote:
hihihquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef Lips het volgende:
Ja maar jij hebt 1 gewond been wat verbonden moet worden, dus da's valsspelen!
Ik slaap gewoon naakt, het is even koud in het begin, maar binnen 10 minuten is het warm. Met T-shirt zou ik binnen een uur gek worden van het zweet. En de volgende ochtend is het pas echt erg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef GotC het volgende:
Serieus..ik slaap gewoon in m'n ondergoed+shirtje. Voordat ik m'n tent in kruip een kom hete tomatensoep en nergens meer last van
Preciesquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon naakt, het is even koud in het begin, maar binnen 10 minuten is het warm. Met T-shirt zou ik binnen een uur gek worden van het zweet. En de volgende ochtend is het pas echt erg.
Ik slaap ook gewoon in mijn boxer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zijn de douches tegenwoordig 's avonds / 's nachts open dan?? Dat zou wel relaxed zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef kesselman het volgende:
slaap met mijn vrouwtje samen,2 slaapzakken aan elkaar ritsen,t-shirt aan en tegen elkaar kruipen. Heerlijk warm!!!
T helpt wel als je net gedouched hebt voor t slapen.
En als je nog een beetje strak staat slaap je ook heerlijk!!
24uurs douches op camping 3 & 5quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:44 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zijn de douches tegenwoordig 's avonds / 's nachts open dan?? Dat zou wel relaxed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |