Ah, hendig. Ik zal eens checken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef ondeugend het volgende:
Lawaaidingen
[ afbeelding ]
geldig van zondag 26 juni tot en met zaterdag 2 juli 2011.
Edit: ik zie net de opvouwbare partytent een weekend aanbieding was.quote:
Deze was het he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Lips het volgende:
Makro heeft aankomende 2 weken (t/m 11 juli) opblaasbare loungestoel (met bekerhouderr) + hocker voor ¤ 15,46 incl. btw.
Ja die ja!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Deze was het he?
[ afbeelding ]
hier
Met hocker ook nog
Eigenlijk moet er dan ook nog een opblaasbare afstandsbediening worden gescoord.quote:
bij blokker voor 3 euro ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:47 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Die wil ik hebben.. hebben.. hebben.. Waar?
Of opblaasbediening op afstand. Ook handig voor het luchtbedquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er dan ook nog een opblaasbare afstandsbediening worden gescoord.
en als ze ze daar niet hebben, bij de zeeman. Of bij de hemaquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:28 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb een doel als ik dadelijk klaar ben met werken
Ik heb enkel nog een opblaasding op stroom gevonden... Iemand een blaasding gevonden op batterijen of accu?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:30 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Of opblaasbediening op afstand. Ook handig voor het luchtbed
Die dingen zijn retehandig. Maatje gebruikt hem al 2 jr met Lowlands. Die accu houdt het aardig uit was vorige jaar genoeg om 2x op te blazen en een paar keer bij de blazen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb enkel nog een opblaasding op stroom gevonden... Iemand een blaasding gevonden op batterijen of accu?
Gevonden! Vraag me alleen af hoe veel je op kunt blazen met 1 set batterijen
Hmmm.. max drie doelen dus. Dat is net te doen als man zijnde in het drukke centrum van een stadquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
en als ze ze daar niet hebben, bij de zeeman. Of bij de hema
http://www.de-wit.nl/nl/quick-fill-batterij-pompquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb enkel nog een opblaasding op stroom gevonden... Iemand een blaasding gevonden op batterijen of accu?
Gevonden! Vraag me alleen af hoe veel je op kunt blazen met 1 set batterijen
Die is ideaal, die heb ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
http://www.de-wit.nl/nl/quick-fill-batterij-pomp
hier is hij iets goedkoper. Ik heb vorig jaar acht batterijen nodig gehad van panasonic. Maar ik heb meerdere bedden van lucht voorzien en meestal bij het wakker worden nog even extra gebruikt zodat ik niet meer op de grond lag.
Linkje?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 05:56 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer in een rij voor een oplaadpunt om je half op te laden, want die rijen zijn lang en vervelend.
Twee setjes batterijen mee en klaar, ideaal!
Hehe, hij was niet in de aanbieding. Ik was vanochtend nog niet wakkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die is ideaal, die heb ik ook
[..]
Linkje?
Zo'n ding moet ik ook nog hebben. Waar haal je die?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 05:56 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer in een rij voor een oplaadpunt om je half op te laden, want die rijen zijn lang en vervelend.
Twee setjes batterijen mee en klaar, ideaal!
Ik heb 'm bij de Media Markt gekocht. De oplaadbare batterijen die ik meeneem zijn wel aan de prijs, maar die gebruik ik eigenlijk het hele jaar door.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n ding moet ik ook nog hebben. Waar haal je die?
ik ga 'm zeker halenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:31 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik heb 'm bij de Media Markt gekocht. De oplaadbare batterijen die ik meeneem zijn wel aan de prijs, maar die gebruik ik eigenlijk het hele jaar door.
Zo'n matje slaapt dat een beetje? Heb tot nu toe altijd zo'n massive luchtbed meegenomen (veel ruimte in mn tasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:50 schreef Lips het volgende:
Vanaf maandag bij de Lidl:
Self inflateble matje ¤ 16,99
[ afbeelding ]
Werptent ¤ 44,99
[ afbeelding ]
Ik slaap al 10+ jaar op een self-inflatable. Niks geen problemen (en ik heb een slechte rug).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:10 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Zo'n matje slaapt dat een beetje? Heb tot nu toe altijd zo'n massive luchtbed meegenomen (veel ruimte in mn tas)
En die tent waar stond die? Zie 'm niet in het boekje van de lidl
en dan maar hopen dat het opblaaspunt er weer staatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
7,99
Dit slaapt sowieso heerlijk.
Maar dat is altijd erg persoonlijk natuurlijk
Zoiets heb ik dus ook, neemt alleen zoo veel ruimte in beslag .. Ga denk ook maar zo'n matje scoren!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
7,99
Best wel vermaakt hoor daar, wat mensen leren kennenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:21 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Good for you... de gezichten in de rij bij het oplaadpunt zijn alleen al de moeite waard
Of je bindt hem onderaan je rugzak?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:25 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus ook, neemt alleen zoo veel ruimte in beslag .. Ga denk ook maar zo'n matje scoren!
Zit al andere zooi aan vast ge-duc-tapedquote:
maar dat ding laadt zichzelf dus alleen op aan een stopcontact, dus hoevaak/lang kun je daar dan een apparaat mee opladenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef kikoooooo het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)en_tegelijk_opladen/
En deze heb ik ook binnengekregen.
Heb dus 2 chargers. 1 voor de ipod en 1 voor de telefoon
Zag 'm op de site staan, maar de aanbiedingen kunnen wel eens per regio verschillen bij Lidl. Regio Eindhoven heeft 'm iig vanaf donderdag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:10 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Zo'n matje slaapt dat een beetje? Heb tot nu toe altijd zo'n massive luchtbed meegenomen (veel ruimte in mn tas)
En die tent waar stond die? Zie 'm niet in het boekje van de lidl
Het vermogen van dat ding is 2200 mAh. Een telefoon heeft een accu van ongeveer 1400 mAh, dus maximaal anderhalf keer opladen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dat ding laadt zichzelf dus alleen op aan een stopcontact, dus hoevaak/lang kun je daar dan een apparaat mee opladen
Ik heb de tweepersoons versie. Hij slaapt heerlijk(in mijn eentje).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
7,99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |