Overleden...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:24 schreef Doodloper het volgende:
Maar om even ontopic te reageren:
Dit is wel raar om na te lezen
Weet het even niet meer......... (ts heeft kanker en post ineens niets meer)
Jominro
Ik opende bij de 299ste post het nieuwe topic om een link te zetten naar dit topic.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:57 schreef PiRANiA het volgende:
Tong, eerst het topic vol maken, dan een nieuw deel openen...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:57 schreef PiRANiA het volgende:
Tong, eerst het topic vol maken, dan een nieuw deel openen...
't Gaat niet specifiek over overleden FOK!kers maar gewoon over verdwenen FOK!kers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:10 schreef Nyce het volgende:
Beetje rare topic titel voor mensen die overlijden.
Dat was vroeger handig, tegenwoordig kun je alle volgers van een topic 'meenemen' naar het nieuwe deelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik opende bij de 299ste post het nieuwe topic om een link te zetten naar dit topic.
Leer mij Fokken
tong80 die dit niet weetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat was vroeger handig, tegenwoordig kun je alle volgers van een topic 'meenemen' naar het nieuwe deel.
Ik deed m'n best. Had het oude ritueel. Jullie hebben gelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tong80 die dit niet weet
En dan mag ik zeker niet 'waarom?' vragen?quote:
Ik heb zijn vrouw op MSN. Bixister. Die zei een tijdje geleden dat ie aan het karpervissen is tegenwoordig.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je zit nog op een ander forum?
Niet weten waar patje is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |