Ik zit hartje centrum en Sjors zit niet in Tilburg maar een stukje Oistelijkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
Flugel en sjors, waar zitten jullie dan in tilburg
Ja okay, hou alles nog wel binnen maar ik geloof er niks meer van iig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:50 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wacht gewoon af, het is nog niet eens 10 uur.. Tijd zat om op te warmen nog.. De echte buien worden pas einde van de middag verwacht..
Ja, die zag ik net ook! Doet me herinneren aan zo'n plaatje uit Amerika, de lucht leek wel alsof het van suikerspin was gemaakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Delft, richting Zuid-Oost
[ afbeelding ]
Mooie is nu wel dat je verwachtingen compleet naar beneden zijn bijgesteld. Dus elke druppel is mooi meegenomen. Alleen het opladen van de batterijen van m'n camera is een beetje overbodig geweest.quote:
Hela stuur eens een beetje regen deze kant op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef yvonne het volgende:
Lekker aan het afkoelen nu in Dordt, regent ook even lekker door.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klein. Daar moet de auto tegen kunnen
ok vogelkooi flat ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit hartje centrum en Sjors zit niet in Tilburg maar een stukje Oistelijker
het lijkt hier overigens weer lichter te worden...
nee, we zitten te wachten op EXTREEM klote weer :-)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
waarom is iedereen zo opgewonden , en zitten ze te wachten op klote weer
ik ben toch meer van het weertype 24 graden onbewolkt de hele zomer lang.
Noodweer bijhouden op FOK! is gezellig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
waarom is iedereen zo opgewonden , en zitten ze te wachten op klote weer
ik ben toch meer van het weertype 24 graden onbewolkt de hele zomer lang.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:58 schreef speknek het volgende:
Formatie mammatocumuli trekt over Utrecht heen.
Eens....maar ik ben er ook tussen uit geweest. En pak slechts de vruchten als het ergens om gaat (en die komen langs... en zoveel aanhef is er niet nodig).quote:
Neuh, ik woon in een gewoon huis. Kantoor waar ik nu zit heeft echter wel 19 verdiepingenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok vogelkooi flat ?
ik woon zelf in west. maar nu op het werk vlakbij arnhem
dus jullie zijn mn waarnemers van het weer in tilburg
+1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nee, we zitten te wachten op EXTREEM klote weer :-)
Ah je woont in Zeik bij Duurstede?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:01 schreef Staal het volgende:
De NS gaat meteen minder treinen laten rijden. Vanwege verwacht noodweer.
Wat een eikels zijn het toch.
Geen mooier vermaak dan leedvermaak.quote:
Ze grijpen iedere kans aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:01 schreef Staal het volgende:
De NS gaat meteen minder treinen laten rijden. Vanwege verwacht noodweer.
Wat een eikels zijn het toch.
Niet luisteren naar de mediaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja okay, hou alles nog wel binnen maar ik geloof er niks meer van iig.
Jep, hoge sluierbewolking wordt steeds dikker..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:58 schreef Drassss het volgende:
NO-Brabant, vogels vliegen al weg. Goed te zien dat er in de verte al wat aankomt.
Ik hoorde net een lichte donderslag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het klaart weer op in Gouda. Geen druppel nog, dus nu extra benauwd.
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik hoorde net een lichte donderslag.
dan weet ik denk ik al genoegquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, ik woon in een gewoon huis. Kantoor waar ik nu zit heeft echter wel 19 verdiepingen
ze zeggen dat dit een opwarmertje isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:03 schreef kikoooooo het volgende:
Maar komt er achter dit front nou nog meer voor de rest van de dag, of was dit t?
Hou toch wel van je hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eens....maar ik ben er ook tussen uit geweest. En pak slechts de vruchten als het ergens om gaat (en die komen langs... en zoveel aanhef is er niet nodig).
Youtube & twitter hebben op dat gebied de (vrije mening) wereld deels op hun kop gezet.
Local based denk ik dat iedereen hier last van heeft...
Yup. Ik schrijf nog steeds warrig.... zal niet snel veranderen.
Helemaal niet, liegbeest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:58 schreef speknek het volgende:
Formatie mammatocumuli trekt over Utrecht heen.
Ik vraag me af of het hier wel los gaat barsten...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:08 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier in Den Haag is het donker en het rommelt buitenhet is nog wel droog.
Tof balkon. Hele dag bootjes kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:08 schreef bianca en michael het volgende:
Lekker op balkon @Rotterdam, gaat nu toch best wel tekeer. Kijkend naar het zuidwesten:
[ afbeelding ]
Wat woon jij tofquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:08 schreef bianca en michael het volgende:
Lekker op balkon @Rotterdam, gaat nu toch best wel tekeer. Kijkend naar het zuidwesten:
[ afbeelding ]
Wat een locatiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:08 schreef bianca en michael het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf balkon zeg!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:08 schreef bianca en michael het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nog lekker warm hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:09 schreef Only12 het volgende:
Hier in Raalte, Overijssel verwacht ik eigenlijk niks dan kan het alleen maar meevallen:)
Groningen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:10 schreef TheFastOne het volgende:
Volgens RTV Rijnmond was het het ergst in Hellevoetsluis, en waar zit ik op school?
Ik kan best weervrouw worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:11 schreef Drassss het volgende:
Bui is aan het inzakken en trekt meer richting zee.
Euh Groningen ;-)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:10 schreef TheFastOne het volgende:
Volgens RTV Rijnmond was het het ergst in Hellevoetsluis, en waar zit ik op school?
Wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Gerommel gehad, en de eerste echte bui is over! De regen stroomt echt naar beneden en een paar mooie inslagen gehad. Deze duurde maar iets van...10 minuten. Klaart nu weer heel even op. Benieuwd of er nog meer komt!
Zal wel net zoals die bui van gisteravond bij Amiens ergens in Belgie gaan ontploffen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:12 schreef lezzer het volgende:
Van de grote bui vanmiddag, daar zien we nog niks van op de radar toch hè?
Okay. Ik dacht hier een inslag, daar een inslag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:14 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Van die echt harde klappen!![]()
Die vind ik prachtig!
Zo ging het hier ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:16 schreef GasProblem het volgende:
Hier in Delft gaat het alleen maar harder onweren, terwijl het al echt zo'n 30 min bezig is ongeveer.
Al die mensen die opeens dit topic binnenkomen.. Dit zijn (als het goed is natuurlijk) nog niet de buien waar het alarm voor afgegeven is..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:17 schreef SteveBudin het volgende:
Noodweer![]()
. Welk noodweer, het viel hier (Zeeland) 100% mee. Beetje regen en wat onweer, maar niks bijzonders.
Over een paar weken gaan jullie toch weer (terror) uithangen in EHV, dus wellicht.quote:
I know, maar ik zat te denken aan een waar inferno als je de koppen op nu.nl en telegraafquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Al die mensen die opeens dit topic binnenkomen.. Dit zijn (als het goed is natuurlijk) nog niet de buien waar het alarm voor afgegeven is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |