Ik heb Wilders even gesproken, hij zegt dat morgenochtend alle onweer het land uit is en er ook niet meer in komt als het aan hem ligt.quote:
Uurtje of vanaf nu ongeveer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee hoelaat de eerste bui den haag aandoet? Moet zo op scooter en heb geen buienradar op me foon
Gretha Duisenberg dan! Iemand!quote:
zoiets zag k net ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kicken wolken!!
[ afbeelding ]
Staat op nu.nl
Volgens mij is dat mamatus... Weet het niet zeker hoor, maar lijkt er wel enigzins op...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:23 schreef Jorian29 het volgende:
Wat is dit voor een rare wolk? http://www.nufoto.nl/foto(...)oven-vlissingen.html
Uhhu! Ik ga straks even op mijn fietsje naar paps en mams en rij dan langs een veld, waar ik vrij ver weg kan kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:26 schreef flugeltje het volgende:
Ah kijk, Sjors maakt de foto's voor de omgeving Tilburg zie ik
Ik zal zo ook wel even naar de 19e zoeven met de lift voor een fotootje...
Omg. Tilburg hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:25 schreef Stokstaart het volgende:
Als die mensen die pics posten nou een locatie erbij vermelden
Oud Beijerland?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgens mij krijgt de Hoeksche Waard de volle laagHard onweer en regen hier al een tijdje.
Dat idee heb ik ook als ik buienradar bekijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:24 schreef flugeltje het volgende:
Vind de bui op buienradar overigens eigenlijk niet echt actief ogen. Ja er zitten wel wat rode pitten in, maar die lijken ook vrij snel uit te sterven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |