Wat ik begrijp van RTL7 zijn de buien erger dan verwacht maar wel vroeger dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef TheFastOne het volgende:
Voorne Putten en Goeree-Overflakkee krijgen al bijna een uur de volle laag.
BAM JONGUH!quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt er vanavond nog een front achteraan, of is dit het? Bui lijkt kleiner te worden op buienradar.
Zullen alle tuinders in de buurt jammer vinden, ze moeten de bassins weer vol hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat ik begrijp van RTL7 zijn de buien erger dan verwacht maar wel vroeger dus.
Niet dat je vanavond nog een lading krijgt..
RTL7 zegt iig van niet. D.w.z. als je nu onweer hebt of hebt gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt er vanavond nog een front achteraan, of is dit het? Bui lijkt kleiner te worden op buienradar.
Zit er ook op te wachten.Hoop dat we rond 12u weer richting strand kunnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WTF! is er aan de hand man in Den Haag? Het wil maar niet losbarsten lijkt het :S
HMM, IS RTL WEL DE JUISTE BRON? WE ZULLEN ZIEN....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:41 schreef Staal het volgende:
[..]
RTL7 zegt iig van niet. D.w.z. als je nu onweer hebt of hebt gehad.
Hier staan kassen, denk dat die tuinders weer blij zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:41 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Zullen alle tuinders in de buurt jammer vinden, ze moeten de bassins weer vol hebben.
Roep Lucinda evenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[POL] trollen in a topic is sooooooo 2003
Kon ook gymnastiek kijken op omroep MAX.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
HMM, IS RTL WEL DE JUISTE BRON? WE ZULLEN ZIEN....
Dit is als het goed is nog maar een beginnetje..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:41 schreef Staal het volgende:
[..]
RTL7 zegt iig van niet. D.w.z. als je nu onweer hebt of hebt gehad.
Nee, ik geloof er niks van. de temp is gedaald en volgens mij lullen ze maar wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:44 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dit is als het goed is nog maar een beginnetje..
Toen was web-forum knallen (first person shooter) een andere dimensie dan anno nu.quote:
Oh, Lucida danquote:
Wacht gewoon af, het is nog niet eens 10 uur.. Tijd zat om op te warmen nog.. De echte buien worden pas einde van de middag verwacht..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, ik geloof er niks van. de temp is gedaald en volgens mij lullen ze maar wat.
Overigens ben ik blij met de waarschuwing. Twee jaar geleden waren ze het vergeten en toen is de hele boel hier kapot gehageld. Net golfballetjes alles stuk en geen normale auto meer te zien.
Saaier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toen was web-forum knallen (first person shooter) een andere dimensie dan anno nu.
Qua uitlaatkleppen ziet de (digi)-wereld er anders uit.
Klein of groot?quote:
Dat.quote:
Klein. Daar moet de auto tegen kunnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klein of groot?
Na Dordrecht is er niks meer te zien richting Gorinchem. Het stopt voor Hardinxveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |