Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
innerbattle (Bonzoo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Denk dat het met biedingen niet veel zal worden..maar je moet het zelf weten..via mij kost het je niets en kan je ze er met minimumprijs en buy now erop zetten.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef Vork87 het volgende:
Naja ik zit te denken om te ze laten staan want opzich heb ik ze heel cheap gekocht
Wat denken jullie tot hoeveel er op geboden zal worden?
Volgens mij is het best mogelijk dat je tegen iemand kan spelen die dus halve finale speelt terwijl jij finale speelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Net weer Summer Cup gewonnen.. soms vraag je je af hoe mensen in de finale komen.. hij scoorde een keer en dat was omdat ik bij de 4-0 vol druk ging zetten bij de aftrap en hij steeds bij de aftrap lange bal naar voren deed...
Misschien wil iemand ze hier wel kopen, ben sowieso al arm met mn 2300 coinsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat het met biedingen niet veel zal worden..maar je moet het zelf weten..via mij kost het je niets en kan je ze er met minimumprijs en buy now erop zetten.
Ja, dat gebeurd wel iig. Heb wel eens 2 wedstrijden achter elkaar tegen dezelfde gespeelde waarbij de eerste niet mijn finale was.Ligt er maar net aan hoe druk het is. Denk dat ik mazzel had dat er geen andere finalisten waren, of dat ik gewoon iemand had die door de eerste 3 rondes was heengemazzeld.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Volgens mij is het best mogelijk dat je tegen iemand kan spelen die dus halve finale speelt terwijl jij finale speelt.
Ook nieuwegein, speel bij Vreeswijkquote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Net weer Summer Cup gewonnen.. soms vraag je je af hoe mensen in de finale komen.. hij scoorde een keer en dat was omdat ik bij de 4-0 vol druk ging zetten bij de aftrap en hij steeds bij de aftrap lange bal naar voren deed...
Voor hoeveel heb je ze gekocht dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:28 schreef Vork87 het volgende:
[..]
Misschien wil iemand ze hier wel kopen, ben sowieso al arm met mn 2300 coins
Nee, ze hebben volgens mij last van een bug.. krijg het ook regelmatig nu.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef Neraice het volgende:
De EA site zegt Incorrect password terwijl ik gewoon de goede invul. Reden tot zorg?
Koop die 2 van mij krijg je ze voor de helft van je coinsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
Mijn 1e team en mijn 2e team (op de bank) waarmee ik al mijn wedstrijden speel.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iwfM826xba4YO
Wie zal ik kopen? Heb 71k.
Als je straks nou te weinig lijkt te krijgen voor je spelers kan je altijd nog mijn trade offer acceptenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef Vork87 het volgende:
[..]
Koop die 2 van mij krijg je ze voor de helft van je coins
Nee, niet als ze al op de trade staanquote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef Vork87 het volgende:
Weetniet precies, kan ik dat ergens nog terug zien terwijl ze op de tradepile zitten
Kan idd ja, maar ach je leert ook van je fouten he.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je straks nou te weinig lijkt te krijgen voor je spelers kan je altijd nog mijn trade offer accepten
Neem een Nederlandse coach (in juiste opstelling)quote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef Vork87 het volgende:
[..]
Kan idd ja, maar ach je leert ook van je fouten he.
Ben er gister voor het eerst echt voor gaan zitten via de pc beetje traden enzo
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gzMOKzcPba587
Wil gewoon een leuk eredivisie team maken ofzo zit er te weinig achter om echt een megateam te maken!
Aiiii, wou ik net die trade doen was ik te traagquote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je straks nou te weinig lijkt te krijgen voor je spelers kan je altijd nog mijn trade offer accepten
[..]
Nee, niet als ze al op de trade staan
niet zo eigenwijs doen danquote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef Vork87 het volgende:
[..]
Aiiii, wou ik net die trade doen was ik te traag
eriksen en vertonghen gezamelijk voor 1600 coins
Is goed, denk dat ik nog wel even zilveren pakjes blijf kopen. Geen idee of er tussen de upgrades/transfers nog wat leuks zit.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:35 schreef Rijstbal het volgende:
Tobi, als je ooit een Koreaanse IF uit een silverpack trekt mag ik hem dan van je overnemen?
Tsjah, moet je maar geen geld uitgeven wat je niet kunt missen...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:55 schreef Vork87 het volgende:
Ik haal 1 keer een gold pack ( al me coins weg op de gok )
Krijg ik 3 spelers waarvan 1 nog normaal silver ook, tis niet eerlijk
Pennantquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:37 schreef psychedelicate het volgende:
Van mijn laatste 50k maar een silver English BPL team gemaakt.
[ afbeelding ]
Pakjes moet je inderdaad alleen kopen als je eigenlijk niets meer nodig hebt. Ik koop ze nu omdat ik he gewoon leuk vind om te proberen nog wat winst eruit te halen. Laatste tijd gaat dat wel echt bizar goed. Maar als je een speler van 40k in een zilver pakje krijgt is dat natuurlijk niet verkeerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, moet je maar geen geld uitgeven wat je niet kunt missen...
Die had ik gister nog in een zilver pakje, Volgens mij nog verkocht voor 4k ofzo. Niet verkeerdquote:
Kutgoals & rukwedstrijdquote:Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cmeqy3Nnba58V deze is beter
Mijn dronken polen team nu: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jL6seiuDba582
Won ik met 2-1 van Laucas bronzen Eredivisie team
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Kutgoals & rukwedstrijd
Ik wil een Classic XI maken van te oude spelers, spelers die op hun retour zijn of daar tegen aan zitten of nog aardig presteren op hun leeftijd. Ik heb al een klein lijstje, suggesties zijn welkom!
R. Giggs
R. Carlos
vd Sar
Zanetti
Ronaldinho, voor beetje meer chem
Inzaghi
Fat Ronaldo
Materazzi
v Bommel ?
............
yesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Kent is een feestbeest!
Is FC Zolderkamer al bekerwinnaar geworden eigenlijk?
Scholesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Kutgoals & rukwedstrijd
Ik wil een Classic XI maken van te oude spelers, spelers die op hun retour zijn of daar tegen aan zitten of nog aardig presteren op hun leeftijd. Ik heb al een klein lijstje, suggesties zijn welkom!
R. Giggs
R. Carlos
vd Sar
Zanetti
Inzaghi
Fat Ronaldo
Materazzi
v Bommel ?
............
150kquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:30 schreef Santello het volgende:
TOTY Hamsik 87 te koop voor een FOK! prijsje!
150k pm me
Zo'n beetje heel AC Milanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Kutgoals & rukwedstrijd
R. Giggs
R. Carlos
vd Sar
Zanetti
Inzaghi
Fat Ronaldo
Materazzi
v Bommel ?
............
If henry in de spits!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Kutgoals & rukwedstrijd
R. Giggs
R. Carlos
vd Sar
Zanetti
Inzaghi
Fat Ronaldo
Materazzi
v Bommel ?
............
Haha, dat is een F*ck! prijsje.... Ik had die van mij 2 weken geleden voor 90k.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:30 schreef Santello het volgende:
TOTY Hamsik 87 te koop voor een FOK! prijsje!
150k pm me
Beckham, Scholes en Henry toegevoegd... moet nog versleten verdedigers hebben!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo'n beetje heel AC Milan
+ Del Piero, Totti, van Nistelrooij
Nesta, Chivu?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:46 schreef laucas het volgende:
[..]
Beckham, Scholes en Henry toegevoegd... moet nog versleten verdedigers hebben!
Lucio, Terry, Nesta, Chivuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:46 schreef laucas het volgende:
[..]
Beckham, Scholes en Henry toegevoegd... moet nog versleten verdedigers hebben!
Heb ik ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bouma linksback? Is allround beter denk ik bovendien meer chemistry.
Aguero gaat naar realquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:34 schreef GuRBuH het volgende:
Transfermarkt in de gaten houden is 2x zo leuk als je FUT speelt. Aguero misschien naar Juve, ik zie mn voorhoede al met Aguero CF/CAM en Ibra en Klose
Ik vind Anita ook lekkerder spelen. Hij is sneller en aggresiever met een tackle. Koppen doet hij ook boven verwachting goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bouma linksback? Is allround beter denk ik bovendien meer chemistry.
Dan moet Real Madrid wel met een enorm bod komen, want in zijn contract staat dat hij er helemaal niet naartoe mag (vanwege de concurrentie). Laat hem maar lekker naar Barça komen als eventuele vervanger van Villa. Met nog zo'n getalenteerde 23-jarige maakt Barça zich dan op voor nog een paar jaar totale dominatie (met Pedro, Messi, Aguëro, Busquets, Fàbregas, Piqué en de nieuwe generatie uit de La Masia).quote:
Ga je er wel erg makkelijk van uit dat barca en fabregas EN aguero kan betalen haha. Ze willen ook al die sanchez halen. Het geld raakt op, ook bij barca.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dan moet Real Madrid wel met een enorm bod komen, want in zijn contract staat dat hij er helemaal niet naartoe mag (vanwege de concurrentie). Laat hem maar lekker naar Barça komen als eventuele vervanger van Villa. Met nog zo'n getalenteerde 23-jarige maakt Barça zich dan op voor nog een paar jaar totale dominatie (met Pedro, Messi, Aguëro, Busquets, Fabregas, Piqué en de nieuwe generatie uit de La Masia).
Meeste spelers heb ik onder de 3000 coins gehaald. De 2 CB's wel 10k per stuk.quote:
1 2 3 4 5 | Frey Chalme/Ramos Rami (Valencia) Mexes (Milan) Taiwo (Milan) Toulalan (Malaga) Bodmer IF Cabaye (Newcastle) / Mikel Menez Ibrahimovic Klose (Lazio) |
10K is wel sick..zijn allebei voor een paar honderd coins op te pikken als niet 4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Meeste spelers heb ik onder de 3000 coins gehaald. De 2 CB's wel 10k per stuk.
Ik heb nog wel een 74 koevermans voor jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Meeste spelers heb ik onder de 3000 coins gehaald. De 2 CB's wel 10k per stuk.
Net te laat..quote:
np.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
@StijnDa sorry dat ik ff niet reageerde op party/je berichtje maar was met paar vrienden hier online fifa aant doenVanavond kan ik weer clubs doen, zo rijles+leren.
Sneijder voor een prix ami: 175.000 coinsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Santello het volgende:
Doeldeop vanaaf Stijn!
JPG wat moet je voor Sneijder?
Ik zie mensen die spelers kopen vanwege de zomertransfers.
Het is toch zou dat de oude kaarten gewoon blijven bestaan?
Dus je kan ze nog niet samenstellen?
Over maandje mss okquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Sneijder voor een prix ami: 175.000 coins
Mag ook in 8 termijnen van 25.000quote:
25k per maand hoop ik danquote:
Istanbul! Heb ook met Nederlands team gespeeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:12 schreef Erik1991 het volgende:
Ik speel nu veelal met een Nederlands team. Iemand die me kan helpen aan een oranje thuis tenue? Ik heb het uitshirt van Valencia (ook oranje), maar een ploeg met een oranje kit als thuistenue kon ik niet zo 1,2,3 bedenken.
Lol, mijn team voldoet al bijna. Heb alleen 4 BPL spelers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:18 schreef OmniRocket het volgende:
Washington Open
6800 coins
Start: vrijdag 20.00
Max. number of players from one league: 3
Max. number of players from one country: 5
Eindelijk, zo maak je teams divers
Hele Basis 11 + bankquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
Is het in je hele squad of in je basis? Die regels dan.
Hele squad, anders zou het niet kloppenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
Is het in je hele squad of in je basis? Die regels dan.
Maakt echt niet veel uit..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef Fenomeno het volgende:
welke formaties zijn daar goed geschikt voor?
4-1-2-1-2 sowieso, maar verder?
Maar dat is dan ook een team die je niet vaak tegenkomt. Meestal is het gefocust op een competitie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lol, mijn team voldoet al bijna. Heb alleen 4 BPL spelers.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iFxzIykHba6ng
Haha nee heb nog nooit zo iets gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een team die je niet vaak tegenkomt. Meestal is het gefocust op een competitie.
Je hebt gelijk, zat in gedachte dat bij 4-1-2-1-2 de backs en buitenspelers geen link hebben, my bad.quote:
Hm, ja heb je waarschijnlijk wel gelijk in. Maar ja met compettie schiet je ook niks op eigenlijk aangezien er over 3/4 dagen weer een nieuwe begint. Maar ik vind alles best, ben er rond 9 uur wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:03 schreef StijnDa het volgende:
Ik hoorde dat de beker wedstrijden gisteren ook niet zo boeiend waren?
Dan stel ik voor om gewoon normale wedstrijden te spelen eigenlijk![]()
Was er een bonus voor het winnen van het toernooi?
een achievementquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:03 schreef StijnDa het volgende:
Ik hoorde dat de beker wedstrijden gisteren ook niet zo boeiend waren?
Dan stel ik voor om gewoon normale wedstrijden te spelen eigenlijk![]()
Was er een bonus voor het winnen van het toernooi?
Volgens kwam hier laatst ook zo iets langs en was de oplossing nog een paar keer proberenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:35 schreef Seamonkey- het volgende:
Goedenavond! Ik weet niet of ik hier goed zit anders mijn excuses.
Maar ik heb zojuist een PS3 aangeschaft met FIFA 11. Gloednieuw. Maar nu wil ik mijn FIFA11 activeren na het aanmaken van een account etc en dan zegt ie: De door u ingevoerde code is incorrect of niet meer geldig. Terwijl ik dat spel toch echt net uit het plastic heb gehaald. Snap er helemaal niks van. Iemand een idee? Las wel iets over EU en USA accounts ofzo op google maar dat volg ik niet
Hmm, die wil ik welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een achievementwe zien wel, als mathijs er is, ben ik er ook
Ja die online pass inderdaad! Die achterop dat boekje staat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens kwam hier laatst ook zo iets langs en was de oplossing nog een paar keer proberen![]()
Gaat het om de online pass? Of wat precies?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Ja die online pass inderdaad! Die achterop dat boekje staat.
Geduld hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef laucas het volgende:
Is een code om online te kunnen dacht ik. Code moest ik ook een paar keer invullen voordat ie het daadwerkelijk deed
Heb hem al wel 15x ingevoerd en ja hij kloptquote:
quote:
Sowieso is het wel aardig om even alles uit te vogelen offline, zeker als je nog geen xbox ervaring hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:46 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]Is mn enige spel atm. Naja dan maar even tegen de computer
Bedankt voor de snelle antwoorden in ieder geval!
Heb het al regelmatig bij vrienden gespeeld! En kon altijd redelijk met ze mee maar kreeg de laatste tijd zovaak op mn ballen dat ik besloten heb dat ik thuis ook wilde oefenen haha.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sowieso is het wel aardig om even alles uit te vogelen offline, zeker als je nog geen xbox ervaring hebt.
Je kan 7 dagen zonder die online pass spelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:46 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]Is mn enige spel atm. Naja dan maar even tegen de computer
Bedankt voor de snelle antwoorden in ieder geval!
Ja okéquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Heb het al regelmatig bij vrienden gespeeld! En kon altijd redelijk met ze mee maar kreeg de laatste tijd zovaak op mn ballen dat ik besloten heb dat ik thuis ook wilde oefenen haha.
@ Laucas
Idd maar zit niks anders op!
Jij woont in brabant.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hmm, die wil ik wel
Hier overigens warm, ik hoor het donderen, mijn pa gaat nu richting tennisbaan en over een kwartiertje barst de hel los denk ik![]()
wat moet je met een IF Assaidi in 4-3-1-2quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Ferdii het volgende:
In vianen nu ook regen en flitsen
mijn zilveren teampje maar wat uitbereid, zit met smacht te wachten op IF matavs, de normale is al superIemand die weet hoe IF sikthorsson (oid) speelt?
[ afbeelding ]
Check de OPquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef DinkMonkey het volgende:
Even een vraagje. Wat is ultimate team eigenlijk en moet je ook nog voor dingen betalen?
Precies. Speel dan 4-3-3 als je Assaidi wilt benutten, en dan evt. met Brama erbij op het middenveld (fijne speler imo)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat moet je met een IF Assaidi in 4-3-1-2
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef StijnDa het volgende:
Wil wel Clubs, maar we hebben de stekkers eruit hier. Heel even internet aan gezet maar dat moet er zo ook weer uit vrees ik.
Kromkamp?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn silvers zijn ook zo goed als af. Alleen nog even wachten op Bahia in de goede formatie maar Kah doet het uitstekend eigenlijk en Schaken in 41212, maar die vind je niet zo snel.
Nu nog me brazilian silvers afronden, moet nog 3 spelers maar er staat zo weinig op de markt.
Ja lach de Any uit je Clubs team maar uit, daar weet ik wel wat opquote:
trek het internet er nou maar uit, zometeen slaat de bliksem inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kromkamp?![]()
Dat die in het spel zit
[..]
Ja lach de Any uit je Clubs team maar uit, daar weet ik wel wat op![]()
Bij gebrek aan beterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat moet je met een IF Assaidi in 4-3-1-2
Tiendalli+Silva>Kromkampquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn silvers zijn ook zo goed als af. Alleen nog even wachten op Bahia in de goede formatie maar Kah doet het uitstekend eigenlijk en Schaken in 41212, maar die vind je niet zo snel.
Nu nog me brazilian silvers afronden, moet nog 3 spelers maar er staat zo weinig op de markt.
Ik wist dat je dit ging zeggen maar is niks mis mee natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tiendalli+Silva>Kromkamp
Alderweireld>Bahia/Kah
Eriksen/IF Djuricic/Schone>Fer op CAM
Fer>Iedereen op CDM
Verhoek>Schaken
De Jong>Alle silvers
Mihaylov+Tyton>Vermeer (die liet bij mij ieder afstandsschot door)
IF Assaidi+Biseswar>George
Uiteraard slechts meningen
IK Start uit noorwegen geloof ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Hier de shit die ik gebruik bij FUT, weet iemand van wie die badge is?
[ afbeelding ]
Ah nice, op de web app kan je dat niet zien! Vind het nog wel een leuk logo. Heb ook die skull van die zuid-afrikaanse ploeg maar als je die gebruikt wil de helft van de mensen al niet tegen je spelen...quote:
Orlando Piratesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah nice, op de web app kan je dat niet zien! Vind het nog wel een leuk logo. Heb ook die skull van die zuid-afrikaanse ploeg maar als je die gebruikt wil de helft van de mensen al niet tegen je spelen...
Ja kwam ik ook achter toen ik Goran Popov zochtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik was laatst op zoek naar een paar spelers uit de Oekraine voor een Sovjet team te bouwen, blijken Dinamo Kiev en Shaktar Donetsk (laat staan de rest) helemaal niet in het spel te zitten, jammer.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:17 schreef Santello het volgende:
Baoteng is trouwens een dikke baas Rijstbal.
Pikt alle ballen op, snoeihard schot (niet scherp, maar altijd wel een corner)
Redelijke sprint dus komt altijd goed op, met zijn strength erbij heeft hij altijd de bal!
Tijd om TOTY Balzaretti en Maicon normal te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
De 79 versie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:52 schreef Rijstbal het volgende:
YES! Eindelijk Eriksen kunnen kopen. Dacht dat ik hem kon oppikken voor 400 coins maar in de laatste seconde kwam er een bod van een andere gozer. Uiteindelijk de biddingwar gewonnen. 3100 coins.
De silver denk ikquote:
Ben ook zeer tevreden met Santonquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:39 schreef laucas het volgende:
Maicon = overrated & overpriced
Santon deed het zelfs beter bij mij.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Ben ook zeer tevreden met Santon![]()
Welke Jap? Van inter?
quote:
Ja dat vind ik ook echt een mooi shirt. Ik denk dat ik die ook in het echt wil. En Porto heb ik als uitshirt omdat het samen met FC Barcelona mijn favoriete club is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:56 schreef Santello het volgende:
Boca is mooi!
Ik kan vanavond geen clubs spelen
Jammer dat je geen clubs kan spelen. Of zit je op Xbox?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:56 schreef Santello het volgende:
Boca is mooi!
Ik kan vanavond geen clubs spelen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:05 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Jammer dat je geen clubs kan spelen. Of zit je op Xbox?
Pff, ik zit wel rond de 85 denk ik?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef Rijstbal het volgende:
Nee ik voeg hem wel toeASAP
En speel eerst maar 100 wedstrijden. Dan word je manager
Dat zal bijna iedereen zeggen met Brasilversquote:
EA wil dat de TOTY versies de hoogste ratings hebben van de IF-versies ofzo..quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef Rijstbal het volgende:
Zijn het downgrades? Ik heb die Akinfeev ook, alleen is die van mij 87
Ja ach, mijn Russen zijn de deur uit samen met de Fransen. En anders zou ik er nog niets aan veranderen want het was wel prima. Bizarre winsten op gepakt trouwens. Heb toen alles ingekocht toen niemand zijn spelers kwijtraakte na de TOTY en later alles voor het dubbele verkochtquote:
vargas kan je halen IF...best aardige speler vind ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:48 schreef Santello het volgende:
Di Natale 87 zo duur, heb maar budget van 50k voor een LM
Vind de stats niet super verbeterend, had eerder een discussie hierover geloof ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
vargas kan je halen IF...best aardige speler vind ik
Tomasson heeft best aardige stats en geen verkeerde rating voor een silver. En Vermeer in FUT is gewoon een kutkeeper..de silver tenminste. Zijn zeker 5 betere silver keepers in de Eredivisie..Tyton, Mihaylov, Cassio, Boschker en Luciano (die laatste is nog te betwisten). Nadeel is alleen dat die eerste 2 zijn geupgrade in de winterstop, waardoor de silvers erg rare zijn geworden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef Ferdii het volgende:
Mijn silver team is ook zo goed als af
Speelde net tegen een andere nederlander met een silver eredivisie team met feyenoord logo en shirt.
Was ook nog een echte kakkerlak, weigerde een upgrade in zijn team omdat het blijkbaar een speler van ajax iszo had hij geen vermeer op doel en thomassen in de spits
Vermeer is echt een baas als keeperquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tomasson heeft best aardige stats en geen verkeerde rating voor een silver. En Vermeer in FUT is gewoon een kutkeeper..de silver tenminste. Zijn zeker 5 betere silver keepers in de Eredivisie..Tyton, Mihaylov, Cassio, Boschker en Luciano (die laatste is nog te betwisten). Nadeel is alleen dat die eerste 2 zijn geupgrade in de winterstop, waardoor de silvers erg rare zijn geworden.
Als ik met Vermeer speel dan zit echt ieder schot van buiten de 16 erin als het op doel is..echt bizar. Tyton is echt een eindbaasquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vermeer is echt een baas als keeperDie reflex van hem is echt ziek
enige nadeel is dat hij zo klein oogt. en thomassen is gewoon kut, ondanks zijn stats
Ga dan voor junker oid
Ook maar eens testenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik met Vermeer speel dan zit echt ieder schot van buiten de 16 erin als het op doel is..echt bizar. Tyton is echt een eindbaas
weer een speler erbij die niet tegen zijn verlies kan, join the clubquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Nerds bij Ultimate Team die de hele tijd trucs doen en alleen maar lucky goals maken, meestal van die met puisten bedekte Engelse kutjochies die dit de hele dag nonstop spelen en waarvan de naam met zZ of oO begint
Jammer geen upload!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Tim86 het volgende:
Wtf..vandaag 3 wedstrijden verloren omdat IF Buffon aan de crack zit..eerst beukt hij een speler omver en die vliegt tegen de spits met de bal aan en scheids geeft een pingel, daarna pak ik hem met een verdediger af en beukt Buffon de verdediger om en rolt de bal het lege doel in en nu duikt Buffon op een simpele vangbal op de achterlijn, laat hem los, er valt weer een verdediger over hem heen en de spits loopt hem het lege doel in..echt nog nooit zo extreem gezien op 1 avond..te frustrerend.
De positionering van CPU is in FIFA11 gewoonweg kut, daar valt niks aan te doen (de enige oplossing die ik heb gevonden is met 3 verdedigers spelen). Wat ik altijd doe is, inderdaad, de man met de bal lastig vallen met een CPU terwijl ik er zelf achter jockey (één van de triggers ingedrukt houden) als rugdekking of om speellijnen te blocken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:54 schreef LinQ het volgende:
Ander frustrerend ding is dat de computer gestuurde verdediger zich ontzettend kut positioneren, dekken vaak de buitenkant ipv de binnenkant, bij voorzetten lopen ze bij hun directe tegenstander weg, etc. Kan ik hier nog iets aan doen? Of moet ik minder de man met de bal verdedigen maar meer de vrijlopende/diepgaande spelers en de man met de bal door een computer gestuurde speler aanvallen door B in te drukken?
Ik zal dat de volgende keer proberenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:26 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De positionering van CPU is in FIFA11 gewoonweg kut, daar valt niks aan te doen (de enige oplossing die ik heb gevonden is met 3 verdedigers spelen). Wat ik altijd doe is, inderdaad, de man met de bal lastig vallen met een CPU terwijl ik er zelf achter jockey (één van de triggers ingedrukt houden) als rugdekking of om speellijnen te blocken.
Misschien een noob vraag, maar hoe "spam ik de offside trap"?quote:Een ander essentieel element in mijn verdediging is de offside trap. Wanneer de bal nog diep op de helft van de tegenstander is spam ik offside traps, zodat alle verdedigers op de middenlijn staan. Gepaard met de CDMs (in een 3-5-2 opstelling) krijg je zo op het middenveld een muur van spelers waar men nauwelijks doorheen kan komen.
Een Serie A team is wel ideaal voor een opstelling met maar 3 verdedigers. Bovendien zijn 3-5-2 formation cards maar 1k per stuk, 't kan niet echt kwaad om het eens te proberen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:33 schreef LinQ het volgende:
Ik zal dat de volgende keer proberenIk speel atm met 4-2-3-1 opstelling, ik hou niet van italiaans (c.q. verdedigend/counter) voetbal, maar heb wel een serie A team haha
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cx1g5tPqba6Uo
Een offside trap doe je door twee keer omhoog te drukken op de D-pad (Xbox). Herhaal dit een paar keer totdat je ziet dat er een lange bal komt/totdat ze te dicht bij de middenlijn komen. Je kan de offside trap natuurlijk ook gebruiken als een echte buitenspelval, maar hiervoor moet je timing erg goed zijn (het heeft mij ook al aardig wat doelpunten gekost).quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:33 schreef LinQ het volgende:
Misschien een noob vraag, maar hoe "spam ik de offside trap"?
Het ligt niet aan FIFA hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:00 schreef mr-green het volgende:
Frustratie post
Eerste potje gaat helemaal gelijk op en win ik echt met geluk in de 90e minuut met een kopbal.
Tweede potje gaat ineens alles fout bij mij en alles goed bij de tegenstander. En dan speel ik echt niet anders dan potje 1....
Zo verneukt dat fifa.. Hoop heilig dat ze daar iets aan doen bij 12
Onmogelijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het ligt niet aan FIFA hoor, ligt aan jezelf.
ik ga met een vriend gamen, dus ik pas voor nuquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:04 schreef StijnDa het volgende:
Iemand Clubs? Ik zie Mathijs/Kamikazie al online in ieder geval..
Jammer...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga met een vriend gamen, dus ik pas voor numisschien vanavond nog?
hoe duur was dat team?:)quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
lol te grappig om te spelen met mijn ouwe klassiekers, 10 potjes gespeeld 10 gewonnen, niet verwacht
Inzaghi vind ik de meest opmerkelijke en fijnste speler, het is een fragiel mannetje maar zo ontzettend wendbaar en gevaarlijk rond de 16. Vrije trappen met Beckham zijn nog steeds goud though (precisie&curve 90 ofzo).
Rafa marquez zou ook een goede CDM zijn. Nog wat meer op zijn retour dan Van Bommel en hij heeft een link met je LM en RMquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
lol te grappig om te spelen met mijn ouwe klassiekers, 10 potjes gespeeld 10 gewonnen, niet verwacht
Inzaghi vind ik de meest opmerkelijke en fijnste speler, het is een fragiel mannetje maar zo ontzettend wendbaar en gevaarlijk rond de 16. Vrije trappen met Beckham zijn nog steeds goud though (precisie&curve 90 ofzo).
Yep marquez goede keuze! een dergelijke oude rotten team wil ik ook nog ff hebben!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rafa marquez zou ook een goede CDM zijn. Nog wat meer op zijn retour dan Van Bommel en hij heeft een link met je LM en RM
Ietsje meer, Henry is best rare in 41212, laat staan LM! Maar hij is het waard.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
10k incl. wissels ofzo?
Trouwens als toevoeging voor je oldies, Ronaldo!![]()
Ik heb hem voor je als CDM, formatie weet ik niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Yep marquez goede keuze! een dergelijke oude rotten team wil ik ook nog ff hebben!
Jij kunt dus niet verdedigenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Haha net een heerlijke wedstrijd gewonnen met mijn Eredivisie team..die gast had een compleet IF Ligue 1 team en ik kwam al snel op 1-0. Daarna viel er zo'n kuttige lofted through ball achter mijn verdediging en gaf hij een tikje breed en schoot hij voor open doel naast, maar in mijn poging te blokken gleed Bouma hem onderuit terwijl de bal al weg was en zat ik ineens met rood en een (gescoorde) penalty tegen. Daarna 4-2-2-1 gaan spelen op defensive, maar eigenlijk de hele wedstrijd de betere en veel meer balbezit. Maakte verdiend 2-1, maar met weer zo'n gare through ball maakte hij nog 2-2, waarna ik nog 2 keer op de paal schoot in de laatste 10 minuten. Met bizar veel kutgeluk liep hij uit naar 4-2 in de verlenging met uiteraard 100 celebrations enzo, waarna ik vanaf de 113e minuut (toen hij 4-2 scoorde) alles of niets ging spelen met 3-3-2-1.uiteindelijk eerst Janssen die met zijn eerste balcontact scoorde en in de laatste seconde Doedel die hem van rand 16 ineens de onderste hoek in jaagt
uiteindelijk pingels gewonnen
Jawel, maar met 10 man ontstaan er veel meer gaten en loopt alles uit positie..dan ben je mega kwetsbaar. Raar om meteen met zo'n reactie te komen..quote:
Was maar een grapje hoor... knap dat je hebt gewonnen met een man minder en met zo'n teamquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, maar met 10 man ontstaan er veel meer gaten en loopt alles uit positie..dan ben je mega kwetsbaar. Raar om meteen met zo'n reactie te komen..
Dan is het goed..you were bursting my bubble manquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor... knap dat je hebt gewonnen met een man minder en met zo'n team
Doe er iets aan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
zou ook graag willen maar xbox live doet het nog steeds niet![]()
![]()
ik heb alles al geprobeerd, ik snap er niks van!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doe er iets aan!
We zijn met zijn 2en
Je netwerk kabels al gecontroleerd enzo?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb alles al geprobeerd, ik snap er niks van!
ik ben draadloos, maar ik heb het al geprobeerd met kabel en dat werkte ook nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je netwerk kabels al gecontroleerd enzo?
Hmm jammer...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben draadloos, maar ik heb het al geprobeerd met kabel en dat werkte ook nietcomplete powercycle gedaan, niks, channels veranderd van mn router, nog steeds niks
FC Zolderkamerquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou ik misschien mee mogen clubben? (mijn tag is: viRe Gissoe)
Is goed, heb inmiddels de aanvraag verzonden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
FC ZolderkamerEen aanvraag verzenden en op Rijstbal's goedkeuring wachten.
Heb je een redelijke pro?
Haha dat zit wel goed dan geloof ikquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is goed, heb inmiddels de aanvraag verzonden.
En ik ben best wel een ervaren clubsspeler, speel het veel vaker dan FUT of 1 vs 1 en mijn pro is overall 93 geloof ik.
Ik lurk hier al heel lang hoor, maar meeposten doe ik niet echt omdat het negen van de tien keer over dat ultimate team-onzin gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha dat zit wel goed dan geloof ik![]()
Ik zou je wel willen accepteren maar Rijstbal weigert me manager te maken tot ik 100 wedstrijden heb gespeeld
Blijf je ook een beetje rondhangen in het topic dan?
Ja dat is waarquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik lurk hier al heel lang hoor, maar meeposten doe ik niet echt omdat het negen van de tien keer over dat ultimate team-onzin gaat.Maar ik zal het in de gaten houden
Heb mezelf ook even in de OP gezet.
IF Junkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:45 schreef Vork87 het volgende:
Wat is een goede eredivisiespits voor een zachtprijsje in 4-3-3?
Heb weinig coins omdat ik bidtokens moest halen en mn oude spelers niet verkocht krijgt
Jaa is goed! ik zal je wel Manager makenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha dat zit wel goed dan geloof ik![]()
Ik zou je wel willen accepteren maar Rijstbal weigert me manager te maken tot ik 100 wedstrijden heb gespeeld
Blijf je ook een beetje rondhangen in het topic dan?
Zie OP voor gamertags en Clubs leden![]()
Mido!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef Vork87 het volgende:
En ff vraagje wie is de beste eredivisiekoppert? ST?
ps3 of xbox?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef Vork87 het volgende:
Ja ik zag het, ga toch voor junker staat er nu 1 voor 12.500 dus als iemand me 10k kan sponsoren:P
xbox, ik heb nu 1 in de totaal verkeerde formatie gekocht voor 2.5 k maar de rest klopt qua formatie en alles preciesquote:
Je spreekt jezelf tegen.....quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef Vork87 het volgende:
[..]
xbox, ik heb nu 1 in de totaal verkeerde formatie gekocht voor 2.5 k maar de rest klopt qua formatie en alles precies
Is dat dan heel boeiend?
Als die perfect (dus lichtgroene lijn) aansluit met de LW en RW wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef GuRBuH het volgende:
Kun je 9 Chem halen met een spits die 3-4-3 heeft in een 4-3-3?
Hmmk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:29 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Als die perfect (dus lichtgroene lijn) aansluit met de LW en RW wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |