Lol, mijn team voldoet al bijna. Heb alleen 4 BPL spelers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:18 schreef OmniRocket het volgende:
Washington Open
6800 coins
Start: vrijdag 20.00
Max. number of players from one league: 3
Max. number of players from one country: 5
Eindelijk, zo maak je teams divers
Hele Basis 11 + bankquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
Is het in je hele squad of in je basis? Die regels dan.
Hele squad, anders zou het niet kloppenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
Is het in je hele squad of in je basis? Die regels dan.
Maakt echt niet veel uit..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef Fenomeno het volgende:
welke formaties zijn daar goed geschikt voor?
4-1-2-1-2 sowieso, maar verder?
Maar dat is dan ook een team die je niet vaak tegenkomt. Meestal is het gefocust op een competitie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lol, mijn team voldoet al bijna. Heb alleen 4 BPL spelers.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iFxzIykHba6ng
Haha nee heb nog nooit zo iets gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een team die je niet vaak tegenkomt. Meestal is het gefocust op een competitie.
Je hebt gelijk, zat in gedachte dat bij 4-1-2-1-2 de backs en buitenspelers geen link hebben, my bad.quote:
Hm, ja heb je waarschijnlijk wel gelijk in. Maar ja met compettie schiet je ook niks op eigenlijk aangezien er over 3/4 dagen weer een nieuwe begint. Maar ik vind alles best, ben er rond 9 uur wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:03 schreef StijnDa het volgende:
Ik hoorde dat de beker wedstrijden gisteren ook niet zo boeiend waren?
Dan stel ik voor om gewoon normale wedstrijden te spelen eigenlijk![]()
Was er een bonus voor het winnen van het toernooi?
een achievementquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:03 schreef StijnDa het volgende:
Ik hoorde dat de beker wedstrijden gisteren ook niet zo boeiend waren?
Dan stel ik voor om gewoon normale wedstrijden te spelen eigenlijk![]()
Was er een bonus voor het winnen van het toernooi?
Volgens kwam hier laatst ook zo iets langs en was de oplossing nog een paar keer proberenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:35 schreef Seamonkey- het volgende:
Goedenavond! Ik weet niet of ik hier goed zit anders mijn excuses.
Maar ik heb zojuist een PS3 aangeschaft met FIFA 11. Gloednieuw. Maar nu wil ik mijn FIFA11 activeren na het aanmaken van een account etc en dan zegt ie: De door u ingevoerde code is incorrect of niet meer geldig. Terwijl ik dat spel toch echt net uit het plastic heb gehaald. Snap er helemaal niks van. Iemand een idee? Las wel iets over EU en USA accounts ofzo op google maar dat volg ik niet
Hmm, die wil ik welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een achievementwe zien wel, als mathijs er is, ben ik er ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |