quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:05 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Jammer dat je geen clubs kan spelen. Of zit je op Xbox?
Pff, ik zit wel rond de 85 denk ik?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef Rijstbal het volgende:
Nee ik voeg hem wel toeASAP
En speel eerst maar 100 wedstrijden. Dan word je manager
Dat zal bijna iedereen zeggen met Brasilversquote:
EA wil dat de TOTY versies de hoogste ratings hebben van de IF-versies ofzo..quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef Rijstbal het volgende:
Zijn het downgrades? Ik heb die Akinfeev ook, alleen is die van mij 87
Ja ach, mijn Russen zijn de deur uit samen met de Fransen. En anders zou ik er nog niets aan veranderen want het was wel prima. Bizarre winsten op gepakt trouwens. Heb toen alles ingekocht toen niemand zijn spelers kwijtraakte na de TOTY en later alles voor het dubbele verkochtquote:
vargas kan je halen IF...best aardige speler vind ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:48 schreef Santello het volgende:
Di Natale 87 zo duur, heb maar budget van 50k voor een LM
Vind de stats niet super verbeterend, had eerder een discussie hierover geloof ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
vargas kan je halen IF...best aardige speler vind ik
Tomasson heeft best aardige stats en geen verkeerde rating voor een silver. En Vermeer in FUT is gewoon een kutkeeper..de silver tenminste. Zijn zeker 5 betere silver keepers in de Eredivisie..Tyton, Mihaylov, Cassio, Boschker en Luciano (die laatste is nog te betwisten). Nadeel is alleen dat die eerste 2 zijn geupgrade in de winterstop, waardoor de silvers erg rare zijn geworden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef Ferdii het volgende:
Mijn silver team is ook zo goed als af
Speelde net tegen een andere nederlander met een silver eredivisie team met feyenoord logo en shirt.
Was ook nog een echte kakkerlak, weigerde een upgrade in zijn team omdat het blijkbaar een speler van ajax iszo had hij geen vermeer op doel en thomassen in de spits
Vermeer is echt een baas als keeperquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tomasson heeft best aardige stats en geen verkeerde rating voor een silver. En Vermeer in FUT is gewoon een kutkeeper..de silver tenminste. Zijn zeker 5 betere silver keepers in de Eredivisie..Tyton, Mihaylov, Cassio, Boschker en Luciano (die laatste is nog te betwisten). Nadeel is alleen dat die eerste 2 zijn geupgrade in de winterstop, waardoor de silvers erg rare zijn geworden.
Als ik met Vermeer speel dan zit echt ieder schot van buiten de 16 erin als het op doel is..echt bizar. Tyton is echt een eindbaasquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vermeer is echt een baas als keeperDie reflex van hem is echt ziek
enige nadeel is dat hij zo klein oogt. en thomassen is gewoon kut, ondanks zijn stats
Ga dan voor junker oid
Ook maar eens testenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik met Vermeer speel dan zit echt ieder schot van buiten de 16 erin als het op doel is..echt bizar. Tyton is echt een eindbaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |