quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:05 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Jammer dat je geen clubs kan spelen. Of zit je op Xbox?
Pff, ik zit wel rond de 85 denk ik?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef Rijstbal het volgende:
Nee ik voeg hem wel toeASAP
En speel eerst maar 100 wedstrijden. Dan word je manager
Dat zal bijna iedereen zeggen met Brasilversquote:
EA wil dat de TOTY versies de hoogste ratings hebben van de IF-versies ofzo..quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef Rijstbal het volgende:
Zijn het downgrades? Ik heb die Akinfeev ook, alleen is die van mij 87
Ja ach, mijn Russen zijn de deur uit samen met de Fransen. En anders zou ik er nog niets aan veranderen want het was wel prima. Bizarre winsten op gepakt trouwens. Heb toen alles ingekocht toen niemand zijn spelers kwijtraakte na de TOTY en later alles voor het dubbele verkochtquote:
vargas kan je halen IF...best aardige speler vind ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:48 schreef Santello het volgende:
Di Natale 87 zo duur, heb maar budget van 50k voor een LM
Vind de stats niet super verbeterend, had eerder een discussie hierover geloof ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
vargas kan je halen IF...best aardige speler vind ik
Tomasson heeft best aardige stats en geen verkeerde rating voor een silver. En Vermeer in FUT is gewoon een kutkeeper..de silver tenminste. Zijn zeker 5 betere silver keepers in de Eredivisie..Tyton, Mihaylov, Cassio, Boschker en Luciano (die laatste is nog te betwisten). Nadeel is alleen dat die eerste 2 zijn geupgrade in de winterstop, waardoor de silvers erg rare zijn geworden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef Ferdii het volgende:
Mijn silver team is ook zo goed als af
Speelde net tegen een andere nederlander met een silver eredivisie team met feyenoord logo en shirt.
Was ook nog een echte kakkerlak, weigerde een upgrade in zijn team omdat het blijkbaar een speler van ajax iszo had hij geen vermeer op doel en thomassen in de spits
Vermeer is echt een baas als keeperquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tomasson heeft best aardige stats en geen verkeerde rating voor een silver. En Vermeer in FUT is gewoon een kutkeeper..de silver tenminste. Zijn zeker 5 betere silver keepers in de Eredivisie..Tyton, Mihaylov, Cassio, Boschker en Luciano (die laatste is nog te betwisten). Nadeel is alleen dat die eerste 2 zijn geupgrade in de winterstop, waardoor de silvers erg rare zijn geworden.
Als ik met Vermeer speel dan zit echt ieder schot van buiten de 16 erin als het op doel is..echt bizar. Tyton is echt een eindbaasquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vermeer is echt een baas als keeperDie reflex van hem is echt ziek
enige nadeel is dat hij zo klein oogt. en thomassen is gewoon kut, ondanks zijn stats
Ga dan voor junker oid
Ook maar eens testenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik met Vermeer speel dan zit echt ieder schot van buiten de 16 erin als het op doel is..echt bizar. Tyton is echt een eindbaas
weer een speler erbij die niet tegen zijn verlies kan, join the clubquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Nerds bij Ultimate Team die de hele tijd trucs doen en alleen maar lucky goals maken, meestal van die met puisten bedekte Engelse kutjochies die dit de hele dag nonstop spelen en waarvan de naam met zZ of oO begint
Jammer geen upload!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Tim86 het volgende:
Wtf..vandaag 3 wedstrijden verloren omdat IF Buffon aan de crack zit..eerst beukt hij een speler omver en die vliegt tegen de spits met de bal aan en scheids geeft een pingel, daarna pak ik hem met een verdediger af en beukt Buffon de verdediger om en rolt de bal het lege doel in en nu duikt Buffon op een simpele vangbal op de achterlijn, laat hem los, er valt weer een verdediger over hem heen en de spits loopt hem het lege doel in..echt nog nooit zo extreem gezien op 1 avond..te frustrerend.
De positionering van CPU is in FIFA11 gewoonweg kut, daar valt niks aan te doen (de enige oplossing die ik heb gevonden is met 3 verdedigers spelen). Wat ik altijd doe is, inderdaad, de man met de bal lastig vallen met een CPU terwijl ik er zelf achter jockey (één van de triggers ingedrukt houden) als rugdekking of om speellijnen te blocken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:54 schreef LinQ het volgende:
Ander frustrerend ding is dat de computer gestuurde verdediger zich ontzettend kut positioneren, dekken vaak de buitenkant ipv de binnenkant, bij voorzetten lopen ze bij hun directe tegenstander weg, etc. Kan ik hier nog iets aan doen? Of moet ik minder de man met de bal verdedigen maar meer de vrijlopende/diepgaande spelers en de man met de bal door een computer gestuurde speler aanvallen door B in te drukken?
Ik zal dat de volgende keer proberenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:26 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De positionering van CPU is in FIFA11 gewoonweg kut, daar valt niks aan te doen (de enige oplossing die ik heb gevonden is met 3 verdedigers spelen). Wat ik altijd doe is, inderdaad, de man met de bal lastig vallen met een CPU terwijl ik er zelf achter jockey (één van de triggers ingedrukt houden) als rugdekking of om speellijnen te blocken.
Misschien een noob vraag, maar hoe "spam ik de offside trap"?quote:Een ander essentieel element in mijn verdediging is de offside trap. Wanneer de bal nog diep op de helft van de tegenstander is spam ik offside traps, zodat alle verdedigers op de middenlijn staan. Gepaard met de CDMs (in een 3-5-2 opstelling) krijg je zo op het middenveld een muur van spelers waar men nauwelijks doorheen kan komen.
Een Serie A team is wel ideaal voor een opstelling met maar 3 verdedigers. Bovendien zijn 3-5-2 formation cards maar 1k per stuk, 't kan niet echt kwaad om het eens te proberen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:33 schreef LinQ het volgende:
Ik zal dat de volgende keer proberenIk speel atm met 4-2-3-1 opstelling, ik hou niet van italiaans (c.q. verdedigend/counter) voetbal, maar heb wel een serie A team haha
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cx1g5tPqba6Uo
Een offside trap doe je door twee keer omhoog te drukken op de D-pad (Xbox). Herhaal dit een paar keer totdat je ziet dat er een lange bal komt/totdat ze te dicht bij de middenlijn komen. Je kan de offside trap natuurlijk ook gebruiken als een echte buitenspelval, maar hiervoor moet je timing erg goed zijn (het heeft mij ook al aardig wat doelpunten gekost).quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:33 schreef LinQ het volgende:
Misschien een noob vraag, maar hoe "spam ik de offside trap"?
Het ligt niet aan FIFA hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:00 schreef mr-green het volgende:
Frustratie post
Eerste potje gaat helemaal gelijk op en win ik echt met geluk in de 90e minuut met een kopbal.
Tweede potje gaat ineens alles fout bij mij en alles goed bij de tegenstander. En dan speel ik echt niet anders dan potje 1....
Zo verneukt dat fifa.. Hoop heilig dat ze daar iets aan doen bij 12
Onmogelijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het ligt niet aan FIFA hoor, ligt aan jezelf.
ik ga met een vriend gamen, dus ik pas voor nuquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:04 schreef StijnDa het volgende:
Iemand Clubs? Ik zie Mathijs/Kamikazie al online in ieder geval..
Jammer...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga met een vriend gamen, dus ik pas voor numisschien vanavond nog?
hoe duur was dat team?:)quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
lol te grappig om te spelen met mijn ouwe klassiekers, 10 potjes gespeeld 10 gewonnen, niet verwacht
Inzaghi vind ik de meest opmerkelijke en fijnste speler, het is een fragiel mannetje maar zo ontzettend wendbaar en gevaarlijk rond de 16. Vrije trappen met Beckham zijn nog steeds goud though (precisie&curve 90 ofzo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |