abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98829095
Mijn teams zijn af! en nu echt af. Ik mag hopen dat ze geen IF's hebben tijdens de Copa America anders moet ik weer gaan sparen! :')

Colombia

Liga Portugese

Ben nu met mijn laatste geld een Eredivisie Silver aan het maken.
pi_98829706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:05 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Jammer dat je geen clubs kan spelen. Of zit je op Xbox? :')
:7
pi_98829944
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef Rijstbal het volgende:
Nee ik voeg hem wel toe :P ASAP
En speel eerst maar 100 wedstrijden. Dan word je manager :D
Pff, ik zit wel rond de 85 denk ik? :P
pi_98830245
w00t, 3 gouden achievements behaald in een korte tijd met mn VP, nu 87 :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:41:23 #205
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98830432
Spammerd
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_98830999

:)
pi_98831137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:55 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]

:)
hebben ze allemaal 5* skillmoves?
pi_98831282
lol das bijna exact mijn team.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_98831412
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
lol das bijna exact mijn team.
Dat zal bijna iedereen zeggen met Brasilvers ;)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98832329
Het wint ook niet de originaliteitsprijs :P
pi_98832571
Here is the team of the week for June 29 - July 6 and will be available at 6pm London Time.

We did something a little different this week.
We took Players from Leagues, U21 matches and the Gold Cup matches.

The team can be seen here:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gG6Z3cSHba6wy

First XI:
GK - Igor Akinfeev 84>86
CB - Yegor Filipenko 63>64
CB - Chris Smalling 76>80
RB - Steve Cherundolo 72>74
CM - Igor Semshov 77>81
CDM - Javi Martínez 80>84
CAM - Andrés D'Alessandro 79>83
RM - Pablo Barrera 77>82
ST - Javier Hernandez 79>85
ST - Liédson - 80>84
ST - Adrián 74>80

Subs
GK - Yann Sommer 65>72
CB - Andre Muri 68>74
RWB - Leo Moura - 73>74
RM - Bořek Dočkal - 61>64
CM - Mikkel Diskerud 68>74
CAM - Sang * Lee 65>72
ST - Andrés Mendoza 70>74
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98832615
Cherundolo en Barrera wil ik wel hebben. Debiele re-release weer van Hernandez..die 86 versie is al sinds TOTY (most improved uit) en daarna is de 85 nog 3 keer gerereleased..alsof iemand daarop zit te wachten :')

Semshov ziet er ook goed uit :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:38:04 #213
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98832756
Zijn het downgrades? Ik heb die Akinfeev ook, alleen is die van mij 87 :')
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:41:32 #214
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98832910
Laucas, er zit een Russische cm tussen ^O^
pi_98832987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef Rijstbal het volgende:
Zijn het downgrades? Ik heb die Akinfeev ook, alleen is die van mij 87 :')
EA wil dat de TOTY versies de hoogste ratings hebben van de IF-versies ofzo..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98833199
Di Natale 87 zo duur, heb maar budget van 50k voor een LM
pi_98833632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef Rijstbal het volgende:
Laucas, er zit een Russische cm tussen ^O^
Ja ach, mijn Russen zijn de deur uit samen met de Fransen. En anders zou ik er nog niets aan veranderen want het was wel prima. Bizarre winsten op gepakt trouwens. Heb toen alles ingekocht toen niemand zijn spelers kwijtraakte na de TOTY en later alles voor het dubbele verkocht :')

Net een paar potje met me brasilvers gespeeld, nog nooit voelde een team zo fijn aan. Heeft wel de nodige coins gekost maar de echte goeie werden ook wel keihard gepricefixt. Vooral vrije trappen met Geovanni zijn heerlijk en bij corners lijken verdedigers zijn trap automatisch te triggeren want het is gewoon bijna standaard een goal lol.
pi_98834170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:48 schreef Santello het volgende:
Di Natale 87 zo duur, heb maar budget van 50k voor een LM
vargas kan je halen IF...best aardige speler vind ik
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_98834383
Mijn silver team is ook zo goed als af :)

Speelde net tegen een andere nederlander met een silver eredivisie team met feyenoord logo en shirt.

Was ook nog een echte kakkerlak, weigerde een upgrade in zijn team omdat het blijkbaar een speler van ajax is :P zo had hij geen vermeer op doel en thomassen in de spits :')
hardcoholic
pi_98834385
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

vargas kan je halen IF...best aardige speler vind ik
Vind de stats niet super verbeterend, had eerder een discussie hierover geloof ik.
En die vonden Vargas allemaal kut, ben wel tevreden met de normal Vargas hoor
pi_98834493
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef Ferdii het volgende:
Mijn silver team is ook zo goed als af :)

Speelde net tegen een andere nederlander met een silver eredivisie team met feyenoord logo en shirt.

Was ook nog een echte kakkerlak, weigerde een upgrade in zijn team omdat het blijkbaar een speler van ajax is :P zo had hij geen vermeer op doel en thomassen in de spits :')
Tomasson heeft best aardige stats en geen verkeerde rating voor een silver. En Vermeer in FUT is gewoon een kutkeeper..de silver tenminste. Zijn zeker 5 betere silver keepers in de Eredivisie..Tyton, Mihaylov, Cassio, Boschker en Luciano (die laatste is nog te betwisten). Nadeel is alleen dat die eerste 2 zijn geupgrade in de winterstop, waardoor de silvers erg rare zijn geworden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98834566
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Tomasson heeft best aardige stats en geen verkeerde rating voor een silver. En Vermeer in FUT is gewoon een kutkeeper..de silver tenminste. Zijn zeker 5 betere silver keepers in de Eredivisie..Tyton, Mihaylov, Cassio, Boschker en Luciano (die laatste is nog te betwisten). Nadeel is alleen dat die eerste 2 zijn geupgrade in de winterstop, waardoor de silvers erg rare zijn geworden.
Vermeer is echt een baas als keeper :D Die reflex van hem is echt ziek :D enige nadeel is dat hij zo klein oogt. en thomassen is gewoon kut, ondanks zijn stats :P Ga dan voor junker oid
hardcoholic
pi_98834709
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Vermeer is echt een baas als keeper :D Die reflex van hem is echt ziek :D enige nadeel is dat hij zo klein oogt. en thomassen is gewoon kut, ondanks zijn stats :P Ga dan voor junker oid
Als ik met Vermeer speel dan zit echt ieder schot van buiten de 16 erin als het op doel is..echt bizar. Tyton is echt een eindbaas :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98834866
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als ik met Vermeer speel dan zit echt ieder schot van buiten de 16 erin als het op doel is..echt bizar. Tyton is echt een eindbaas :)
Ook maar eens testen :) Zoveel schoten krijg ik niet tegen van buiten de 16 :P heb voornamelijk doelpunten tegen uit corners/voorzetten en 1 op 1 met de keeper. En daar is vermeer weer een held mee :)

/edit

Staat toevallig een silver tyton op voor 450 coins, toch maar gekocht :') was nog in 4-3-1-2 opstelling ook :D

/edit

mijn teampje nu :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Ferdii op 29-06-2011 20:29:24 ]
hardcoholic
pi_98835973
Sowieso een goede investering..kan je voor het tienvoudige verkopen :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98842170
Nerds bij Ultimate Team die de hele tijd trucs doen en alleen maar lucky goals maken, meestal van die met puisten bedekte Engelse kutjochies die dit de hele dag nonstop spelen en waarvan de naam met zZ of oO begint :r
pi_98842264
Gooi die frustratie eruit!
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_98844826
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Nerds bij Ultimate Team die de hele tijd trucs doen en alleen maar lucky goals maken, meestal van die met puisten bedekte Engelse kutjochies die dit de hele dag nonstop spelen en waarvan de naam met zZ of oO begint :r
weer een speler erbij die niet tegen zijn verlies kan, join the club :)
pi_98844842
Iemand potje fifa @ xbox?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_98844905
nu potje FUT tegen iemand met teamnaam Barca en shirtje van Barcelona... zulke spelers onderschat ik altijd snel ;(
pi_98845627
Wtf..vandaag 3 wedstrijden verloren omdat IF Buffon aan de crack zit..eerst beukt hij een speler omver en die vliegt tegen de spits met de bal aan en scheids geeft een pingel, daarna pak ik hem met een verdediger af en beukt Buffon de verdediger om en rolt de bal het lege doel in en nu duikt Buffon op een simpele vangbal op de achterlijn, laat hem los, er valt weer een verdediger over hem heen en de spits loopt hem het lege doel in..echt nog nooit zo extreem gezien op 1 avond..te frustrerend.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98845765
ik verlies ineens veel omdat ik ineens keihard zuig :{

gatenkaas achterin, totaal geen creativiteit voorin...
1 op 1 kansen missen, voorzetten die niet meer aankomen

[ Bericht 15% gewijzigd door OmniRocket op 29-06-2011 23:23:46 ]
pi_98847776
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Tim86 het volgende:
Wtf..vandaag 3 wedstrijden verloren omdat IF Buffon aan de crack zit..eerst beukt hij een speler omver en die vliegt tegen de spits met de bal aan en scheids geeft een pingel, daarna pak ik hem met een verdediger af en beukt Buffon de verdediger om en rolt de bal het lege doel in en nu duikt Buffon op een simpele vangbal op de achterlijn, laat hem los, er valt weer een verdediger over hem heen en de spits loopt hem het lege doel in..echt nog nooit zo extreem gezien op 1 avond..te frustrerend.
Jammer geen upload! :+
pi_98848061
zo nog een potje eerste ronde om te winnen, en dan speel ik voorlopig ff niet meer, misschien dat het daarna weer beter gaat.

3-1 gewonnen.. pauze tot augustus!

[ Bericht 15% gewijzigd door OmniRocket op 30-06-2011 00:08:27 ]
pi_98849712
Mijn zilveren IF MLS team staat alweer op de trade pile. Op IF Folan (Ierse spits, wat een fucking beest) na was het een erg matig en vooral saai elftal. Ik ga nu mijn zilveren Spaans BBVA team ombouwen tot een zilver Spaans team, met upgrades als IF Soriano (Liga Adelante, FC Barcelona B) en misschien wat IF verdedigers. Helaas zijn 7 van de 9 zilveren Spaanse IFs verdedigers (5 fucking CBs).

Edit: Shit, net 75k (zo'n 30k teveel) op IF Soriano geboden, omdat ik per ongeluk op Place Bid drukte i.p.v. Trade Offer.

[ Bericht 7% gewijzigd door psychedelicate op 30-06-2011 00:55:26 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:54:55 #236
123411 LinQ
Met een Q
pi_98855657
Waarom komen kluts ballen altijd bij de tegenstander terecht? :P Ik moet telkens 3x de bal afpakken voor ik hem ook daadwerkelijk heb, 9-10 keer tik ik de bal voor de tegenstander zijn voeten weg, loopt mijn verdediger tegen de man aan waarvan ik de bal afpakte en rolt de bal toevallig weer bij 1 van de tegenstanders in de voeten :S En alle tackles van de tegenstander lukken natuurlijk wel in 1x. Krijg zo onwijs veel tegen doelpunten op deze manier, zal ook wel aan mij liggen :P

Ander frustrerend ding is dat de computer gestuurde verdediger zich ontzettend kut positioneren, dekken vaak de buitenkant ipv de binnenkant, bij voorzetten lopen ze bij hun directe tegenstander weg, etc. Kan ik hier nog iets aan doen? Of moet ik minder de man met de bal verdedigen maar meer de vrijlopende/diepgaande spelers en de man met de bal door een computer gestuurde speler aanvallen door B in te drukken?

Gisteren met 6-0 verloren doordat de tegenstander Eto'o een diepebal geeft richting de cornervlag en mijn verdediger weg is omdat hij telkens op het moment van passen in probeert te stappen. Vervolgens zet hij de bal voor op Ibrahimovic, die tussen twee verdedigers loopt, maar de voorste (waar ik naar overschakel) loopt twee meter te ver door en is dus te laat terug en de achterste kan niet voor ibrahimovic komen (opzich logisch). Op deze manier 4 van de 6 doelpunten tegen gekregen, frustrerend.
Laten we lekker linQ gaan doen!
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:00:15 #237
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_98855744
Frustratie post :(

Eerste potje gaat helemaal gelijk op en win ik echt met geluk in de 90e minuut met een kopbal.

Tweede potje gaat ineens alles fout bij mij en alles goed bij de tegenstander. En dan speel ik echt niet anders dan potje 1....

Zo verneukt dat fifa.. Hoop heilig dat ze daar iets aan doen bij 12
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:38:30 #238
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98859763
Man, ik haat gasten die 90 minuten lang bezig zijn met proberen hun spitsen zo te positioneren dat ze em in de bovenhoek kunnen finessen |:(
pi_98861069
Haha 3 frustratie posts zo vroeg in de morgen :P
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:18:06 #240
123411 LinQ
Met een Q
pi_98861305
Haha dat van mij is van gisteravond, maar heb het vanmorgen pas gepost ;) ben gewoon aan het "werk" ;)
pi_98861592
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:54 schreef LinQ het volgende:
Ander frustrerend ding is dat de computer gestuurde verdediger zich ontzettend kut positioneren, dekken vaak de buitenkant ipv de binnenkant, bij voorzetten lopen ze bij hun directe tegenstander weg, etc. Kan ik hier nog iets aan doen? Of moet ik minder de man met de bal verdedigen maar meer de vrijlopende/diepgaande spelers en de man met de bal door een computer gestuurde speler aanvallen door B in te drukken?
De positionering van CPU is in FIFA11 gewoonweg kut, daar valt niks aan te doen (de enige oplossing die ik heb gevonden is met 3 verdedigers spelen). Wat ik altijd doe is, inderdaad, de man met de bal lastig vallen met een CPU terwijl ik er zelf achter jockey (één van de triggers ingedrukt houden) als rugdekking of om speellijnen te blocken.

Een ander essentieel element in mijn verdediging is de offside trap. Wanneer de bal nog diep op de helft van de tegenstander is spam ik offside traps, zodat alle verdedigers op de middenlijn staan. Gepaard met de CDMs (in een 3-5-2 opstelling) krijg je zo op het middenveld een muur van spelers waar men nauwelijks doorheen kan komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door psychedelicate op 30-06-2011 12:32:24 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:33:33 #242
123411 LinQ
Met een Q
pi_98861835
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:26 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

De positionering van CPU is in FIFA11 gewoonweg kut, daar valt niks aan te doen (de enige oplossing die ik heb gevonden is met 3 verdedigers spelen). Wat ik altijd doe is, inderdaad, de man met de bal lastig vallen met een CPU terwijl ik er zelf achter jockey (één van de triggers ingedrukt houden) als rugdekking of om speellijnen te blocken.
Ik zal dat de volgende keer proberen ;) Ik speel atm met 4-2-3-1 opstelling, ik hou niet van italiaans (c.q. verdedigend/counter) voetbal, maar heb wel een serie A team haha :P

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cx1g5tPqba6Uo

quote:
Een ander essentieel element in mijn verdediging is de offside trap. Wanneer de bal nog diep op de helft van de tegenstander is spam ik offside traps, zodat alle verdedigers op de middenlijn staan. Gepaard met de CDMs (in een 3-5-2 opstelling) krijg je zo op het middenveld een muur van spelers waar men nauwelijks doorheen kan komen.
Misschien een noob vraag, maar hoe "spam ik de offside trap"?
pi_98862080
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:33 schreef LinQ het volgende:

Ik zal dat de volgende keer proberen ;) Ik speel atm met 4-2-3-1 opstelling, ik hou niet van italiaans (c.q. verdedigend/counter) voetbal, maar heb wel een serie A team haha :P

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cx1g5tPqba6Uo
Een Serie A team is wel ideaal voor een opstelling met maar 3 verdedigers. Bovendien zijn 3-5-2 formation cards maar 1k per stuk, 't kan niet echt kwaad om het eens te proberen.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:33 schreef LinQ het volgende:

Misschien een noob vraag, maar hoe "spam ik de offside trap"?
Een offside trap doe je door twee keer omhoog te drukken op de D-pad (Xbox). Herhaal dit een paar keer totdat je ziet dat er een lange bal komt/totdat ze te dicht bij de middenlijn komen. Je kan de offside trap natuurlijk ook gebruiken als een echte buitenspelval, maar hiervoor moet je timing erg goed zijn (het heeft mij ook al aardig wat doelpunten gekost).
pi_98862382
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:00 schreef mr-green het volgende:
Frustratie post :(

Eerste potje gaat helemaal gelijk op en win ik echt met geluk in de 90e minuut met een kopbal.

Tweede potje gaat ineens alles fout bij mij en alles goed bij de tegenstander. En dan speel ik echt niet anders dan potje 1....

Zo verneukt dat fifa.. Hoop heilig dat ze daar iets aan doen bij 12
Het ligt niet aan FIFA hoor :), ligt aan jezelf.
pi_98865763

lol te grappig om te spelen met mijn ouwe klassiekers, 10 potjes gespeeld 10 gewonnen, niet verwacht :P

Inzaghi vind ik de meest opmerkelijke en fijnste speler, het is een fragiel mannetje maar zo ontzettend wendbaar en gevaarlijk rond de 16. Vrije trappen met Beckham zijn nog steeds goud though (precisie&curve 90 ofzo).
pi_98867689
Iemand Clubs? Ik zie Mathijs/Kamikazie al online in ieder geval..
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:05:37 #247
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_98867709
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:48 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Het ligt niet aan FIFA hoor :), ligt aan jezelf.
Onmogelijk O-)
pi_98867856
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:04 schreef StijnDa het volgende:
Iemand Clubs? Ik zie Mathijs/Kamikazie al online in ieder geval..
ik ga met een vriend gamen, dus ik pas voor nu :P misschien vanavond nog?
pi_98867914
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik ga met een vriend gamen, dus ik pas voor nu :P misschien vanavond nog?
Jammer...
Ik heb een feest vanavond, maar misschien daar voor nog even 2 potjes ofzo.
pi_98868806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]

lol te grappig om te spelen met mijn ouwe klassiekers, 10 potjes gespeeld 10 gewonnen, niet verwacht :P

Inzaghi vind ik de meest opmerkelijke en fijnste speler, het is een fragiel mannetje maar zo ontzettend wendbaar en gevaarlijk rond de 16. Vrije trappen met Beckham zijn nog steeds goud though (precisie&curve 90 ofzo).
hoe duur was dat team?:)
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')