Check de OPquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef DinkMonkey het volgende:
Even een vraagje. Wat is ultimate team eigenlijk en moet je ook nog voor dingen betalen?
Precies. Speel dan 4-3-3 als je Assaidi wilt benutten, en dan evt. met Brama erbij op het middenveld (fijne speler imo)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat moet je met een IF Assaidi in 4-3-1-2
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef StijnDa het volgende:
Wil wel Clubs, maar we hebben de stekkers eruit hier. Heel even internet aan gezet maar dat moet er zo ook weer uit vrees ik.
Kromkamp?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn silvers zijn ook zo goed als af. Alleen nog even wachten op Bahia in de goede formatie maar Kah doet het uitstekend eigenlijk en Schaken in 41212, maar die vind je niet zo snel.
Nu nog me brazilian silvers afronden, moet nog 3 spelers maar er staat zo weinig op de markt.
Ja lach de Any uit je Clubs team maar uit, daar weet ik wel wat opquote:
trek het internet er nou maar uit, zometeen slaat de bliksem inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kromkamp?![]()
Dat die in het spel zit
[..]
Ja lach de Any uit je Clubs team maar uit, daar weet ik wel wat op![]()
Bij gebrek aan beterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat moet je met een IF Assaidi in 4-3-1-2
Tiendalli+Silva>Kromkampquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn silvers zijn ook zo goed als af. Alleen nog even wachten op Bahia in de goede formatie maar Kah doet het uitstekend eigenlijk en Schaken in 41212, maar die vind je niet zo snel.
Nu nog me brazilian silvers afronden, moet nog 3 spelers maar er staat zo weinig op de markt.
Ik wist dat je dit ging zeggen maar is niks mis mee natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tiendalli+Silva>Kromkamp
Alderweireld>Bahia/Kah
Eriksen/IF Djuricic/Schone>Fer op CAM
Fer>Iedereen op CDM
Verhoek>Schaken
De Jong>Alle silvers
Mihaylov+Tyton>Vermeer (die liet bij mij ieder afstandsschot door)
IF Assaidi+Biseswar>George
Uiteraard slechts meningen
IK Start uit noorwegen geloof ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Hier de shit die ik gebruik bij FUT, weet iemand van wie die badge is?
[ afbeelding ]
Ah nice, op de web app kan je dat niet zien! Vind het nog wel een leuk logo. Heb ook die skull van die zuid-afrikaanse ploeg maar als je die gebruikt wil de helft van de mensen al niet tegen je spelen...quote:
Orlando Piratesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah nice, op de web app kan je dat niet zien! Vind het nog wel een leuk logo. Heb ook die skull van die zuid-afrikaanse ploeg maar als je die gebruikt wil de helft van de mensen al niet tegen je spelen...
Ja kwam ik ook achter toen ik Goran Popov zochtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik was laatst op zoek naar een paar spelers uit de Oekraine voor een Sovjet team te bouwen, blijken Dinamo Kiev en Shaktar Donetsk (laat staan de rest) helemaal niet in het spel te zitten, jammer.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:17 schreef Santello het volgende:
Baoteng is trouwens een dikke baas Rijstbal.
Pikt alle ballen op, snoeihard schot (niet scherp, maar altijd wel een corner)
Redelijke sprint dus komt altijd goed op, met zijn strength erbij heeft hij altijd de bal!
Tijd om TOTY Balzaretti en Maicon normal te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
De 79 versie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:52 schreef Rijstbal het volgende:
YES! Eindelijk Eriksen kunnen kopen. Dacht dat ik hem kon oppikken voor 400 coins maar in de laatste seconde kwam er een bod van een andere gozer. Uiteindelijk de biddingwar gewonnen. 3100 coins.
De silver denk ikquote:
Ben ook zeer tevreden met Santonquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:39 schreef laucas het volgende:
Maicon = overrated & overpriced
Santon deed het zelfs beter bij mij.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Ben ook zeer tevreden met Santon![]()
Welke Jap? Van inter?
quote:
Ja dat vind ik ook echt een mooi shirt. Ik denk dat ik die ook in het echt wil. En Porto heb ik als uitshirt omdat het samen met FC Barcelona mijn favoriete club is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:56 schreef Santello het volgende:
Boca is mooi!
Ik kan vanavond geen clubs spelen
Jammer dat je geen clubs kan spelen. Of zit je op Xbox?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:56 schreef Santello het volgende:
Boca is mooi!
Ik kan vanavond geen clubs spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |