Ja die online pass inderdaad! Die achterop dat boekje staat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens kwam hier laatst ook zo iets langs en was de oplossing nog een paar keer proberen![]()
Gaat het om de online pass? Of wat precies?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Ja die online pass inderdaad! Die achterop dat boekje staat.
Geduld hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef laucas het volgende:
Is een code om online te kunnen dacht ik. Code moest ik ook een paar keer invullen voordat ie het daadwerkelijk deed
Heb hem al wel 15x ingevoerd en ja hij kloptquote:
quote:
Sowieso is het wel aardig om even alles uit te vogelen offline, zeker als je nog geen xbox ervaring hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:46 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]Is mn enige spel atm. Naja dan maar even tegen de computer
Bedankt voor de snelle antwoorden in ieder geval!
Heb het al regelmatig bij vrienden gespeeld! En kon altijd redelijk met ze mee maar kreeg de laatste tijd zovaak op mn ballen dat ik besloten heb dat ik thuis ook wilde oefenen haha.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sowieso is het wel aardig om even alles uit te vogelen offline, zeker als je nog geen xbox ervaring hebt.
Je kan 7 dagen zonder die online pass spelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:46 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]Is mn enige spel atm. Naja dan maar even tegen de computer
Bedankt voor de snelle antwoorden in ieder geval!
Ja okéquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Heb het al regelmatig bij vrienden gespeeld! En kon altijd redelijk met ze mee maar kreeg de laatste tijd zovaak op mn ballen dat ik besloten heb dat ik thuis ook wilde oefenen haha.
@ Laucas
Idd maar zit niks anders op!
Jij woont in brabant.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hmm, die wil ik wel
Hier overigens warm, ik hoor het donderen, mijn pa gaat nu richting tennisbaan en over een kwartiertje barst de hel los denk ik![]()
wat moet je met een IF Assaidi in 4-3-1-2quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Ferdii het volgende:
In vianen nu ook regen en flitsen
mijn zilveren teampje maar wat uitbereid, zit met smacht te wachten op IF matavs, de normale is al superIemand die weet hoe IF sikthorsson (oid) speelt?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |