Heb ik ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bouma linksback? Is allround beter denk ik bovendien meer chemistry.
Aguero gaat naar realquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:34 schreef GuRBuH het volgende:
Transfermarkt in de gaten houden is 2x zo leuk als je FUT speelt. Aguero misschien naar Juve, ik zie mn voorhoede al met Aguero CF/CAM en Ibra en Klose
Ik vind Anita ook lekkerder spelen. Hij is sneller en aggresiever met een tackle. Koppen doet hij ook boven verwachting goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bouma linksback? Is allround beter denk ik bovendien meer chemistry.
Dan moet Real Madrid wel met een enorm bod komen, want in zijn contract staat dat hij er helemaal niet naartoe mag (vanwege de concurrentie). Laat hem maar lekker naar Barça komen als eventuele vervanger van Villa. Met nog zo'n getalenteerde 23-jarige maakt Barça zich dan op voor nog een paar jaar totale dominatie (met Pedro, Messi, Aguëro, Busquets, Fàbregas, Piqué en de nieuwe generatie uit de La Masia).quote:
Ga je er wel erg makkelijk van uit dat barca en fabregas EN aguero kan betalen haha. Ze willen ook al die sanchez halen. Het geld raakt op, ook bij barca.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dan moet Real Madrid wel met een enorm bod komen, want in zijn contract staat dat hij er helemaal niet naartoe mag (vanwege de concurrentie). Laat hem maar lekker naar Barça komen als eventuele vervanger van Villa. Met nog zo'n getalenteerde 23-jarige maakt Barça zich dan op voor nog een paar jaar totale dominatie (met Pedro, Messi, Aguëro, Busquets, Fabregas, Piqué en de nieuwe generatie uit de La Masia).
Meeste spelers heb ik onder de 3000 coins gehaald. De 2 CB's wel 10k per stuk.quote:
| 1 2 3 4 5 | Frey Chalme/Ramos Rami (Valencia) Mexes (Milan) Taiwo (Milan) Toulalan (Malaga) Bodmer IF Cabaye (Newcastle) / Mikel Menez Ibrahimovic Klose (Lazio) |
10K is wel sick..zijn allebei voor een paar honderd coins op te pikken als niet 4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Meeste spelers heb ik onder de 3000 coins gehaald. De 2 CB's wel 10k per stuk.
Ik heb nog wel een 74 koevermans voor jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Meeste spelers heb ik onder de 3000 coins gehaald. De 2 CB's wel 10k per stuk.
Net te laat..quote:
np.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
@StijnDa sorry dat ik ff niet reageerde op party/je berichtje maar was met paar vrienden hier online fifa aant doenVanavond kan ik weer clubs doen, zo rijles+leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |