Rafa marquez zou ook een goede CDM zijn. Nog wat meer op zijn retour dan Van Bommel en hij heeft een link met je LM en RMquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
lol te grappig om te spelen met mijn ouwe klassiekers, 10 potjes gespeeld 10 gewonnen, niet verwacht
Inzaghi vind ik de meest opmerkelijke en fijnste speler, het is een fragiel mannetje maar zo ontzettend wendbaar en gevaarlijk rond de 16. Vrije trappen met Beckham zijn nog steeds goud though (precisie&curve 90 ofzo).
Yep marquez goede keuze! een dergelijke oude rotten team wil ik ook nog ff hebben!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rafa marquez zou ook een goede CDM zijn. Nog wat meer op zijn retour dan Van Bommel en hij heeft een link met je LM en RM
Ietsje meer, Henry is best rare in 41212, laat staan LM! Maar hij is het waard.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
10k incl. wissels ofzo?
Trouwens als toevoeging voor je oldies, Ronaldo!![]()
Ik heb hem voor je als CDM, formatie weet ik niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Yep marquez goede keuze! een dergelijke oude rotten team wil ik ook nog ff hebben!
Jij kunt dus niet verdedigenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Haha net een heerlijke wedstrijd gewonnen met mijn Eredivisie team..die gast had een compleet IF Ligue 1 team en ik kwam al snel op 1-0. Daarna viel er zo'n kuttige lofted through ball achter mijn verdediging en gaf hij een tikje breed en schoot hij voor open doel naast, maar in mijn poging te blokken gleed Bouma hem onderuit terwijl de bal al weg was en zat ik ineens met rood en een (gescoorde) penalty tegen. Daarna 4-2-2-1 gaan spelen op defensive, maar eigenlijk de hele wedstrijd de betere en veel meer balbezit. Maakte verdiend 2-1, maar met weer zo'n gare through ball maakte hij nog 2-2, waarna ik nog 2 keer op de paal schoot in de laatste 10 minuten. Met bizar veel kutgeluk liep hij uit naar 4-2 in de verlenging met uiteraard 100 celebrations enzo, waarna ik vanaf de 113e minuut (toen hij 4-2 scoorde) alles of niets ging spelen met 3-3-2-1.uiteindelijk eerst Janssen die met zijn eerste balcontact scoorde en in de laatste seconde Doedel die hem van rand 16 ineens de onderste hoek in jaagt
uiteindelijk pingels gewonnen
Jawel, maar met 10 man ontstaan er veel meer gaten en loopt alles uit positie..dan ben je mega kwetsbaar. Raar om meteen met zo'n reactie te komen..quote:
Was maar een grapje hoor... knap dat je hebt gewonnen met een man minder en met zo'n teamquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, maar met 10 man ontstaan er veel meer gaten en loopt alles uit positie..dan ben je mega kwetsbaar. Raar om meteen met zo'n reactie te komen..
Dan is het goed..you were bursting my bubble manquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor... knap dat je hebt gewonnen met een man minder en met zo'n team
Doe er iets aan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
zou ook graag willen maar xbox live doet het nog steeds niet![]()
![]()
ik heb alles al geprobeerd, ik snap er niks van!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doe er iets aan!
We zijn met zijn 2en
Je netwerk kabels al gecontroleerd enzo?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb alles al geprobeerd, ik snap er niks van!
ik ben draadloos, maar ik heb het al geprobeerd met kabel en dat werkte ook nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je netwerk kabels al gecontroleerd enzo?
Hmm jammer...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben draadloos, maar ik heb het al geprobeerd met kabel en dat werkte ook nietcomplete powercycle gedaan, niks, channels veranderd van mn router, nog steeds niks
FC Zolderkamerquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou ik misschien mee mogen clubben? (mijn tag is: viRe Gissoe)
Is goed, heb inmiddels de aanvraag verzonden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
FC ZolderkamerEen aanvraag verzenden en op Rijstbal's goedkeuring wachten.
Heb je een redelijke pro?
Haha dat zit wel goed dan geloof ikquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is goed, heb inmiddels de aanvraag verzonden.
En ik ben best wel een ervaren clubsspeler, speel het veel vaker dan FUT of 1 vs 1 en mijn pro is overall 93 geloof ik.
Ik lurk hier al heel lang hoor, maar meeposten doe ik niet echt omdat het negen van de tien keer over dat ultimate team-onzin gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha dat zit wel goed dan geloof ik![]()
Ik zou je wel willen accepteren maar Rijstbal weigert me manager te maken tot ik 100 wedstrijden heb gespeeld
Blijf je ook een beetje rondhangen in het topic dan?
Ja dat is waarquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik lurk hier al heel lang hoor, maar meeposten doe ik niet echt omdat het negen van de tien keer over dat ultimate team-onzin gaat.Maar ik zal het in de gaten houden
Heb mezelf ook even in de OP gezet.
IF Junkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:45 schreef Vork87 het volgende:
Wat is een goede eredivisiespits voor een zachtprijsje in 4-3-3?
Heb weinig coins omdat ik bidtokens moest halen en mn oude spelers niet verkocht krijgt
Jaa is goed! ik zal je wel Manager makenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha dat zit wel goed dan geloof ik![]()
Ik zou je wel willen accepteren maar Rijstbal weigert me manager te maken tot ik 100 wedstrijden heb gespeeld
Blijf je ook een beetje rondhangen in het topic dan?
Zie OP voor gamertags en Clubs leden![]()
Mido!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef Vork87 het volgende:
En ff vraagje wie is de beste eredivisiekoppert? ST?
ps3 of xbox?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef Vork87 het volgende:
Ja ik zag het, ga toch voor junker staat er nu 1 voor 12.500 dus als iemand me 10k kan sponsoren:P
xbox, ik heb nu 1 in de totaal verkeerde formatie gekocht voor 2.5 k maar de rest klopt qua formatie en alles preciesquote:
Je spreekt jezelf tegen.....quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef Vork87 het volgende:
[..]
xbox, ik heb nu 1 in de totaal verkeerde formatie gekocht voor 2.5 k maar de rest klopt qua formatie en alles precies
Is dat dan heel boeiend?
Als die perfect (dus lichtgroene lijn) aansluit met de LW en RW wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef GuRBuH het volgende:
Kun je 9 Chem halen met een spits die 3-4-3 heeft in een 4-3-3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |