hij heeft last van lucht met geurtjes en kleurtjesquote:Op maandag 27 juni 2011 01:27 schreef Omdatappel het volgende:
Potjandikkie, OV, ging jij niet slapen?
Grutjes, verslavend dit.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:27 schreef Omdatappel het volgende:
Potjandikkie, OV, ging jij niet slapen?
Naar wel, dat.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
hij heeft last van lucht met geurtjes en kleurtjes
Jij bent lekker niet rood.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:33 schreef MetalIsAwesome het volgende:
NACHTBAGGER NACHTBAGGER NAGTBACHER NAGTBACHER BACHEN JA NACHT IN DER NACHT SCHLAGER JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was er net, alleen niemand reageerde dus ik ging maar een ander topic opzoekenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat het daar zo dood is, kom er nauwelijks meer.
Mja, dat topic is ook echt al meer dan een dag oud ofzo, eerst wel 5 topics per dag en nu nog niet eens eentje.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:35 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik was er net, alleen niemand reageerde dus ik ging maar een ander topic opzoeken
Ja, rijmt ook nog. Dat dit kan op aarde.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dan wel een labiele.
labiel lijkt op debiel.
Labiel welteverstaan erg grappig verhaal, ga het alleen niet uit de doeken doen. Of wacht, zo spannend is het ook niet.quote:
Hé hoi.quote:
Dat geloof ik graag, op FOK! heb je rare mensen die rare gebeurtenissen meemaken.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Labiel welteverstaan erg grappig verhaal, ga het alleen niet uit de doeken doen. Of wacht, zo spannend is het ook niet.
[..]
Hé hoi.
Trio?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien.![]()
Maakt het wel vreemd, Floxcie is ook weer rood nu.
Had je al eerder wat gezegd dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dus alleen als ik zulke dingen zeg, reageer je. Tof wel.
Nu nog waar maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:41 schreef Floxcie het volgende:
Dimens en ik worden rappers. Ttfoe op Lil Wayne en Drake, wij zijn harder.
grutjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:42 schreef MYV het volgende:
Hey me ban op fobo moet vandaag weg zijnHIJ IS ER NOG
PM naar PiRaNiA.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:42 schreef MYV het volgende:
Gewoon zo laten.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:42 schreef MYV het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:43 schreef Floxcie het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.
ik welquote:Op maandag 27 juni 2011 01:43 schreef Floxcie het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.
Lady Bahbah toch.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:42 schreef Floxcie het volgende:
Omdatappel, wil je je verkleden als het meisje in deze video? Wij verkleden ons ook!
Ik kom voor 't eerst vandaag in de NB.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Al eerder dan vandaag in NB ja, maar jij bent zo iemand met keiharde status enzo.
Ja, geen leuk idee? It's not gay when you do it in a 3-way.quote:
Eerder dan vandaag, in NB. Als in, gister in NB ofzo. Snapje?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kom voor 't eerst vandaag in de NB.
Inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:45 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Soberso abonnementen met twee B's schrijven.
Soberso
Gekke jongens toch.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:44 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, geen leuk idee? It's not gay when you do it in a 3-way.
Dat zal een ramp zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:46 schreef MYV het volgende:
IK DRUKTE BIJNA OP RESPECT HYVES.
Straks weten mn duizende hyvesvrienden dat ik FOK!
Ja idd.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, dat topic is ook echt al meer dan een dag oud ofzo, eerst wel 5 topics per dag en nu nog niet eens eentje.
Oh, nou sry dan. Zal niet meer gebeuren.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eerder dan vandaag, in NB. Als in, gister in NB ofzo. Snapje?
Ludo, wat is er nou met Maxim gebeurt ?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, nou sry dan. Zal niet meer gebeuren.
Ja nee /care.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, nou sry dan. Zal niet meer gebeuren.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:47 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Ludo, wat is er nou met Maxim gebeurt ?
Lekker gek, wijffie.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:47 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Doe maar gek, dan doe je al normaal genoeg.
Wij hosselen niet, althans niet jou want die taak is al geklaard door onze gewaardeerde collega Oceanview.quote:
Is dat je pimp?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.
Vraag maar aan de oceanenmeneer.
Nu?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:48 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wij hosselen niet, althans niet jou want die taak is al geklaard door onze gewaardeerde collega Oceanview.
Dimens en ik vragen slechts of jij een gezellige doch interessante conversatie met ons wilt aangaan op MSN.
Di-rectquote:Op maandag 27 juni 2011 01:52 schreef MYV het volgende:
[..]
Allemaal gay dingenKut line-up. Di-rect enzo
oh.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:52 schreef MYV het volgende:
[..]
Allemaal gay dingenKut line-up. Di-rect enzo
Je had wodka in zijn ogen moeten gooien.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:53 schreef MYV het volgende:
Zo'n homo gooide bier over me heenDat was echt de domper van de dag
had hem gestompt en zn ogen eruit gekrastquote:Op maandag 27 juni 2011 01:53 schreef MYV het volgende:
Zo'n homo gooide bier over me heenDat was echt de domper van de dag
Waarmee wou je krassen dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
had hem gestompt en zn ogen eruit gekrast
david ryan harrisquote:Op maandag 27 juni 2011 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ja mrja, album is afgelopen. Welke moet ik nu eens luisteren.
ff kijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je even meatspin zoeken op google, is wel vies hoor.
Die moet ik nog op nieuwe hdd zetten inderdaad. Baas is dat.quote:
Vraag aan Dimens, die zou doorgeven alles.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:56 schreef Floxcie het volgende:
Appel, ik heb je op Skype, op FOK!, mag ik je nu op MSN? Gr, gr, ju b0yy.
Ik hoor nu ook steeds bij Where The Light Is, dan zegt ie af en toe "David Ryan!" enzoquote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die moet ik nog op nieuwe hdd zetten inderdaad. Baas is dat.
Hij wilt zelf hosselenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vraag aan Dimens, die zou doorgeven alles.
Ja klopt. Zo heb ik hem ook ontdekt toen. Had laatst computer aan laten staan, met last.fm aan. Had 'ie hele nacht Craig David afgespeeld. Tsja, gelijk die lijst weer naar de klote.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook steeds bij Where The Light Is, dan zegt ie af en toe "David Ryan!" enzo
wist ik nooit
Dimens, wij mogen nu eindelijk dit t-shirt hosselen kopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vraag aan Dimens, die zou doorgeven alles.
Eindel meisje msn gehosselt alles.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:01 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, wij mogen nu eindelijk dit t-shirt hosselen kopen.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Craig David.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja klopt. Zo heb ik hem ook ontdekt toen. Had laatst computer aan laten staan, met last.fm aan. Had 'ie hele nacht Craig David afgespeeld. Tsja, gelijk die lijst weer naar de klote.
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dimens, wij mogen nu eindelijk dit t-shirt hosselen kopen.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, nu David Ryan Harris.quote:
quote:
Maakt niet uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een troll. Nepmeisje, ditdat.
Ik hossel oude mannen, harde skills heb ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een troll. Nepmeisje, ditdat.
Zoals het een echte held betaamt.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hossel oude mannen, harde skills heb ik.
Heb ik gedaan, maar heb opeens de nieuwste MSN waar je blijkbaar van beide kanten moet toevoegen.quote:
Omdat je geen mod bent.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:07 schreef Dimens het volgende:
Ludo, waarom kan ik niet zien welke mod mij een note heeft gegeven?
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:08 schreef Dimens het volgende:
Skype op mobiel, video bellen voor eckte bazen.
Omdat je hem/haar dan over lastig gaat vallen.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:07 schreef Dimens het volgende:
Ludo, waarom kan ik niet zien welke mod mij een note heeft gegeven?
Zit wat in.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat je hem/haar dan over lastig gaat vallen.
Kan je nu ook andere notes zien dan alleen die van jezelf?quote:Op maandag 27 juni 2011 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zit wat in.
Jammer ook dat niet overal leuk verhaaltje bij staat. Daar ging het mij nou om.
Haha die notes van jou ahaha wat grappig.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kan je nu ook andere notes zien dan alleen die van jezelf?
Ja, dit.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:08 schreef Dimens het volgende:
Skype op mobiel, video bellen voor eckte bazen.
Je hebt er geen van mij, daar gaat het om.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zit wat in.
Jammer ook dat niet overal leuk verhaaltje bij staat. Daar ging het mij nou om.
Ik doe het goed bij jou, ik ben er trots op.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt er geen van mij, daar gaat het om.
Niet gek ook, "geregistreerd op: donderdag 16 september 2010 @ 18:02" en enkel in ONZ.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe het goed bij jou, ik ben er trots op.
Niet alleen ONZ.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet gek ook, "geregistreerd op: donderdag 16 september 2010 @ 18:02" en enkel in ONZ.
Door logisch na te denken wat er genote is.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:16 schreef Dimens het volgende:
Ludo, hoe zie je of het een positieve of negatieve note is?
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Door logisch na te denken wat er genote is.
Ging fout bij mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:26 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Ik wil een friend with benefits. Waarom is het zo moeilijk om er eentje te vinden?
Ik ook, mocht je eentje vinden, vraag of ze een leuke vriendin heeft met dezelfde interesses.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:26 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Ik wil een friend with benefits. Waarom is het zo moeilijk om er eentje te vinden?
Vrienden zat, doe mij alleen maar die benefits.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:26 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Pas daarmee op, groot vitaminentekort!!quote:Op maandag 27 juni 2011 03:12 schreef Absurditeit het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik al weken geen krentenbollen heb gegeten.
Hoiquote:Op maandag 27 juni 2011 03:12 schreef Absurditeit het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik al weken geen krentenbollen heb gegeten.
Hehquote:Op maandag 27 juni 2011 03:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Pas daarmee op, groot vitaminentekort!!
[ afbeelding ]
Nee, nooit, maar mijn mamma koopt ze soms voor me om gezond te doen. Ik vind ze wel lekker!quote:Op maandag 27 juni 2011 03:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hai! Eet jij nog wel geregeld krentenbollen?
Het is natuurlijk ook nog geen eens half 4. Heb je weer Gladiator?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:16 schreef Grunge. het volgende:
Ik moet nog verorberen voor het slapengaan: één bier, één ijsthee, zeven zure matten, één donut, danoontjes, chocolademousse, wat Dorito's. Oei.
Nouja, één lullig biertje maar?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:16 schreef Grunge. het volgende:
Ik moet nog verorberen voor het slapengaan: één bier, één ijsthee, zeven zure matten, één donut, danoontjes, chocolademousse, wat Dorito's. Oei.
Nu nog over, ja. Hierna zeker een maand geen bier. Detoxen. Niet dat geen bier drinken moeilijk voor me is, ik drink daarna wel weer.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:17 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nouja, één lullig biertje maar?
Of gewoon een maand overschakelen op wit bier.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nu nog over, ja. Hierna zeker een maand geen bier. Detoxen. Niet dat geen bier drinken moeilijk voor me is, ik drink daarna wel weer.
ben jaloersquote:Op maandag 27 juni 2011 03:23 schreef MajorTom. het volgende:
Vier Kroketten in de oven.
[ afbeelding ]
Nee, ik word dik. Dat moeten we ook niet hebben. Ik ben helaas geen man dus ik kan ook niet eten en drinken als een man.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:23 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Of gewoon een maand overschakelen op wit bier.
Detoxen doe ik altijd met whisky.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nu nog over, ja. Hierna zeker een maand geen bier. Detoxen. Niet dat geen bier drinken moeilijk voor me is, ik drink daarna wel weer.
Stephen Fry haters?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:24 schreef Grunge. het volgende:
Wat zijn bekende mensen waarvan jullie denken dat er maar weinig mensen zijn die een hekel aan ze hebben, internationaal? Ik denk Johnny Depp, en een beetje Stephen Fry al heeft die laatste wel wat haters.
De winter staat voor de deur, dus een paar extra kilo's kunnen bij jou nog geen kwaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:25 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik word dik. Dat moeten we ook niet hebben. Ik ben helaas geen man dus ik kan ook niet eten en drinken als een man.
Nou, in wodka zitten vrij weinig calorieën. Maar ik vind het wel goed zo, ik ga mijn lijfje helemaal voeden met alles uit de baby- en peuterstraat van de supermarkt.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:25 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Detoxen doe ik altijd met whisky.
Ik krijg trek van al dat geouwehoer over snacks.
Stom..quote:Op maandag 27 juni 2011 03:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn jaloers omdat hij zo'n vat van kennis is.
Moeder Theresa zeker?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:29 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Stom..
Hugh Laurie mischien? Mag ik ook mensen die dood zijn noemen?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
Kortom, wie denk je dat het minst gehaat wordt over de hele linie?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:24 schreef Grunge. het volgende:
Wat zijn bekende mensen waarvan jullie denken dat er maar weinig mensen zijn die een hekel aan ze hebben, internationaal? Ik denk Johnny Depp, en een beetje Stephen Fry al heeft die laatste wel wat haters.
MJ heeft altijd veel haters gehad. Tot na z'n dood. Schijnheiligenquote:Op maandag 27 juni 2011 03:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kortom, wie denk je dat het minst gehaat wordt over de hele linie?
Het is allemaal schijn zoals je kon zien bij Micheal Jackson.
Bij Micheal Jackson viel het inderdaad wel enorm op. De laatste jaren werd hij enorm 'gehaat', gaat hij ineens dood en dan is hij volgens iedereen ineens helemaal geweldig. Heel erg triest..quote:Op maandag 27 juni 2011 03:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kortom, wie denk je dat het minst gehaat wordt over de hele linie?
Het is allemaal schijn zoals je kon zien bij Micheal Jackson.
Ja, inderdaad!quote:Op maandag 27 juni 2011 03:39 schreef psychosomatic het volgende:
Mwa, oudjes als Nicholson, DeNiro en Pacino hebben ook niet zoveel haters. Lijkt wel of dat voorbehouden is aan de jongere generaties.
Zijn beste film.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:40 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Door deze rol kwam alles goed. Qua geen totale kut worden.
Het ergste was nog het predikaat ereburger terwijl ze hem tegelijk helemaal kapot wilden maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:40 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Bij Micheal Jackson viel het inderdaad wel enorm op. De laatste jaren werd hij enorm 'gehaat', gaat hij ineens dood en dan is hij volgens iedereen ineens helemaal geweldig. Heel erg triest..
Triest hèquote:Op maandag 27 juni 2011 03:40 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Bij Micheal Jackson viel het inderdaad wel enorm op. De laatste jaren werd hij enorm 'gehaat', gaat hij ineens dood en dan is hij volgens iedereen ineens helemaal geweldig. Heel erg triest..
Mja, ik moet toegeven dat ik hem in eerste instantie ook totaal niet zag zitten voor die rol dus ik was aangenaam verrast.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:41 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Triest hè. Bij Heath Ledger trouwens ook :R. Toen-ie de Joker ging spelen, dat bekend werd en hij nog leefde
.
Is het sowieso eigenlijk al eens bewezen dat hij echt ooit iets met kinderen heeft gedaan? Kan me herrineren ooit te hebben gelezen dat het eerste gezin dat een aanklacht had ingediend (in de jaren 90?) zelfs heeft toegegeven dat het allemaal verzonnen was en dat ze gewoon achter zijn geld aanzaten.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ergste was nog het predikaat ereburger terwijl ze hem tegelijk helemaal kapot wilden maken.
Nee, geen veroordeling. Die ene troebele afkoopsom was ook niet handig.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:44 schreef MajorTom. het volgende:
Is het sowieso eigenlijk al eens bewezen dat hij echt ooit iets met kinderen heeft gedaan? Kan me herrineren ooit te hebben gelezen dat het eerste gezin dat een aanklacht had ingediend (in de jaren 90?) zelfs heeft toegegeven dat het allemaal verzonnen was en dat ze gewoon achter zijn geld aanzaten.
quote:Weerkundigen hebben het vaak over het hogedrukgebied bij Ierland en Engeland. Vooral in het voorjaar en het begin van de zomer profiteren deze landen daar geregeld van, waardoor het er soms een paar weken achtereen droog en zonnig is. In ons land zit de wind dan in de koude noordhoek, waarmee wolkenvelden van de Noordzee worden aangevoerd.
Hoge cirrusbewolking in Ierland is vaak een voorbode van minder fraai weer (foto: Ria Geurts)
Hoge cirrusbewolking in Ierland is vaak een voorbode van minder fraai weer (foto: Ria Geurts)
In Ierland is het dan vaak zonnig en prima vakantieweer. Mei is daar de zonnigste maand met gemiddeld 6 à 7 uur zon per dag. Op sommige plaatsen in het oosten en zuidoosten is juni nog zonniger; het uiterste zuidoosten van Ierland is gemiddeld zelfs iets zonniger dan de noordwestpunt van ons land.
Het oosten heeft ook de minste neerslag. In juni, juli en augustus valt daar net als in ons land zo'n 200 mm. Veel meer regen valt in het westen, vooral in de bergen. De Ierse westkust ontvangt in de zomermaanden 250 tot 300 mm en krijgt jaarlijks 1000 tot 1500 mm te verwerken. In de bergen valt in een jaar gewoonlijk 2000 tot 3000 mm regen met een record van 4000 mm in 1960.
Onweren doet het niet vaak in Ierland, op de meeste plaatsen op 4 tot 7 dagen per jaar tegen 23 tot 30 onweersdagen in ons land. Tijdens zo'n spaarzame onweersbui kunnen tientallen millimeters in korte tijd vallen. De meeste regen hebben de Ieren echter te danken aan de depressies, die meer dan 100 mm op een dag kunnen opleveren. Het noordwesten ziet veel hagelbuien overtrekken. Hagel komt er jaarlijks op 40 dagen voor, terwijl het aantal hageldagen in ons land varieert van 11 in Brabant tot 26 in Noord-Holland.
De temperatuur wordt in het door water omringde Ierland getemperd. In augustus varieert de zeewatertemperatuur van 15 graden langs de noordkust tot 16 aan de zuidkust. In de zomer van 1995 was het er zeer warm: op 2 augustus van dat jaar noteerde het Ierse weerstation Carlow 31,5 graden. Tropische warmte is in Ierland zeldzaam; Kilkenny Castle noteerde in 1887 op 26 juni 33,3 graden, het absolute record; het record voor de 20e eeuw is 32,5 graden in Boora op 29 juni 1976. In Noord-Ierland is het zomers 's middags gemiddeld zo'n 15 tot 17 graden; in het zuidwesten 18 en Dublin hoort met overdag gemiddeld 20 graden tot de warmste plaatsen.
Speelt af en toe in wat mindere films, maar door films zoals se7en, Twelve Monkeys en The Curious Case of Benjamin Button is dat allemaal vergeven.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:49 schreef Specularium het volgende:
Kom op mensen, Brad Pitt!
Als ik een vrouw was zou ik hem ook doen,
Ik vind Brad Pitt niet lelijk maar ook niet aantrekkelijkquote:Op maandag 27 juni 2011 03:49 schreef Specularium het volgende:
Kom op mensen, Brad Pitt!
Als ik een vrouw was zou ik hem ook doen,
Je hoort wel vaker dat biseksuele vrouwen eerder voor Angelina zouden gaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vind Brad Pitt niet lelijk maar ook niet aantrekkelijk. Hij lijkt me wel heel tof.
Angelina!
Vrouwen gaan ook voor Christina Hendricks las ik gisteren (meest sexy vrouw-iets)quote:Op maandag 27 juni 2011 03:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je hoort wel vaker dat biseksuele vrouwen eerder voor Angelina zouden gaan.
Christina is toch ook meer de leverworst. Op feesten en partijen zal het altijd sneller op zijn dan Gelderse kookworst.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Vrouwen gaan ook voor Christina Hendricks las ik gisteren (meest sexy vrouw-iets). Als ik Mad Men kijk ben ik helemaal gefascineerd, maar blijkbaar ben ik daar niet de enige in.
arme jijquote:Op maandag 27 juni 2011 03:16 schreef Grunge. het volgende:
Neem nog enkele koppen.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:58 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Godver te veel koffie gedronken en nou kan ik niet meer slapen. Morgen tentamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |