Die ja.quote:
Daar had ik het ook niet van.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die jongen upload alleen maar films hoor.
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:24 schreef xSummergirlx het volgende:
haha jaloers omdat ik lapo had haha triest haAHhaaHA doei
ik ga mezelf nu in slaap huilen, gr grquote:Op maandag 27 juni 2011 00:24 schreef xSummergirlx het volgende:
haha jaloers omdat ik lapo had haha triest haAHhaaHA doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Jaloers?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:24 schreef Oceanview het volgende:
Stomme Dimens geen postlimiet van 10 seconde.
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:24 schreef Michhas het volgende:
Net Die Hard 1 gekeken...
Zal ik maar doorgaan met Die Hard 2?
Ik spendeer liever aan iets anders.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
Al die mensen haten dit dat.
Sparen jongens.
Een treinkaartje Zoetermeer?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik spendeer liever aan iets anders.
Ik zou de die hard marathon houden als ik jou wasquote:Op maandag 27 juni 2011 00:24 schreef Michhas het volgende:
Net Die Hard 1 gekeken...
Zal ik maar doorgaan met Die Hard 2?
Ik heb OV.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
[..]
kben er nog[ afbeelding ]
oh sry had je niet gezienquote:Op maandag 27 juni 2011 00:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
[..]
kben er nog[ afbeelding ]
lijkt me stugquote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Wie denken hier nog meer dat ik Socios ben?
Kan niet want je postte terwijl Socios op een meet was.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Socios is nog geen 50.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kan niet want je postte terwijl Socios op een meet was.
HAHA pAK ME DAN ALS JE KAN XDquote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb OV.
AAAHHAHHHAHAHA IK HEB JOU XD
njaquote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh sry had je niet gezien [ afbeelding ]
Beweren zoveel mensen dat dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
En Socios is niet dik dacht ik?quote:
Ben je dat niet dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
die is wel erg mooiquote:Op maandag 27 juni 2011 00:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
HAHA pAK ME DAN ALS JE KAN XD
[..]
nja [ afbeelding ]
Hoor het best vaak ja.quote:
Penisbaard bedoel jequote:Op maandag 27 juni 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
Net als toen iedereen dacht dat Somermeisje kloon was van Panzermaus.
Ja toch, ik ben een dik 50 jarig mannetje toch? Of heb ik iets anders gezegd?quote:
he wat hoezoquote:Op maandag 27 juni 2011 00:35 schreef Oceanview het volgende:
Ik zag aight1 eens op cam smooth boi die gast
DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN Vquote:
Ik zat toevallig iets te doen voor zomermeisje via teamviewer en zij in tc en jij deed ineens je cam aan wat spectaculair moment was.quote:
Godverdomme ik voel me bekeken en viesquote:Op maandag 27 juni 2011 00:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zat toevallig iets te doen voor zomermeisje via teamviewer en zij in tc en jij deed ineens je cam aan wat spectaculair moment was.
sryquote:Op maandag 27 juni 2011 00:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Godverdomme ik voel me bekeken en vies
bedanktquote:
Zijn niet afkomstig van mij sorryquote:Op maandag 27 juni 2011 00:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
bedankt
wil je ook een aighthitler painten voor me
Ik weet het, een dicht bij mij in de buurt.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:39 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, Zoetermeer heeft drie McDonald's 'restaurants'.
3 maarquote:Op maandag 27 juni 2011 00:39 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, Zoetermeer heeft drie McDonald's 'restaurants'.
ben je te lui om een streepje te zetten man wtf :Squote:
Ik was gisteren nog lunchen bij de McDonald's.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet het, een dicht bij mij in de buurt.
Moet je eens naar Amsterdam komen daar liggen er 3 in een straal van 100meterquote:Op maandag 27 juni 2011 00:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
3 maarmoet je eens eindje komen man wij hebben ontelbaar
Sennheiser cx-300/400quote:Op maandag 27 juni 2011 00:40 schreef JApieman het volgende:
Weet iemand goede in-ear oordopjes mijne zijn stuk
nee niet amsterdamquote:Op maandag 27 juni 2011 00:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet je eens naar Amsterdam komen daar liggen er 3 in een straal van 100meter
ja kun je selluf niej doen? ;squote:Op maandag 27 juni 2011 00:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
ben je te lui om een streepje te zetten man wtf :S
Wij hebben ontelbaar +1.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
3 maarmoet je eens eindje komen man wij hebben ontelbaar
Welke dan? waar?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:40 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog lunchen bij de McDonald's.
Nu alweer?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:41 schreef Omdatappel het volgende:
En hoi iedereen die hoi zei enzo, wil wel kwooten maar mobiel alles ditdat kramp oké doei groetjes.
Deze hebben de vorm van een speen, alsjeblieft:quote:Op maandag 27 juni 2011 00:40 schreef JApieman het volgende:
Weet iemand goede in-ear oordopjes mijne zijn stuk
hijs vlieft xdquote:Op maandag 27 juni 2011 00:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ze doen je wel wat hè, je begint er altijd over?
hard hard hard hard hard hard hard hard hard hard hard hard hard hard hard hard hard hard hard hard hardquote:
het is nationale snel jongens dag :Squote:
Met zo'n glijbaan binnen en buiten, ook zat er een clown op een bankje kleine kinderen lastig te vallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe geen plaatjes dan, gvd. Altijd als ik mobiel NB alles. Fuuuu.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
1 drawball voor jou dan
[ afbeelding ]
Ik herken jou aan je gouden haartjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ze doen je wel wat hè, je begint er altijd over?
quote:
ja jij misgien ok op hem want sag fb PS i luf joew xdquote:
Ik heb flappen dit dat.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:42 schreef Oceanview het volgende:
Monster Cable
Met sennheiser ben je al goed uit
sryquote:Op maandag 27 juni 2011 00:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe geen plaatjes dan, gvd. Altijd als ik mobiel NB alles. Fuuuu.
Tfoe helemaal wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
EN JE WOU NIET EENS GEVEN GIERIGE HOLLANDER.
Mensen uit Zoetermeer Hollands noemen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
EN JE WOU NIET EENS GEVEN GIERIGE HOLLANDER.
Mijn dromen vallen in duigen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik herken jou aan je gouden haartjes.
Ik heb bij iedereen wel iets dat ik ze herken.
x'Dquote:
Hè wat.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan bloedden ze dood.
ja wij gaan nu 28x zo snel dan souden jullie dood bloedden snapiej?quote:
Hoe die neger zijn bril afdoet.quote:
Ja ik had nodig jeweetoch voor die telefoon. XDquote:Op maandag 27 juni 2011 00:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
JA MAAR JE WOU WEER TERUG STOMMERIK XD
I knowquote:
haha jij liep vlaks langsmijn huus xddquote:Op maandag 27 juni 2011 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ik had nodig jeweetoch voor die telefoon. XD
Heb ik ook nog liggen ja!quote:
Ik ben dom. Ik snap het niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja wij gaan nu 28x zo snel dan souden jullie dood bloedden snapiej?
Wie wat waarquote:Op maandag 27 juni 2011 00:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik sluit mezelf uit want ik ben 'geval' volgens appel
Meisje is toch ongesteld om de 3 weken en zo'n periode is gemiddeld genomen 28 dagen dus ben je elke dag ongesteld dus bloed je teveel waardoor je dus dood gaat.quote:
Dit doet pijn in mijn hart hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wilde nog even wachten met vertelln.
"Hé buren, hebben jullie nog bier want dat van mij is op"quote:
www.9292ov.nlquote:Op maandag 27 juni 2011 00:54 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, gratis bier en tieten. Kom terug naar Groningen.
Dude, que!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Meisje is toch ongesteld om de 3 weken en zo'n periode is gemiddeld genomen 28 dagen dus ben je elke dag ongesteld dus bloed je teveel waardoor je dus dood gaat.
we maken er 30 van en elke dag 2 eetlepels verliezen is veelquote:Op maandag 27 juni 2011 00:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dude, que!
Dat 28 dagen is bij elk meisje weer anders en het schijnt dat een meisje maar 2 eetlepels bloed verliest tijdens menstruatie.
BOEK VAN MENSTRUATIEWEETJES FOR LIFE.
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:55 schreef aight1 het volgende:
haha omdatappel eet 2 eetlepels bloed per 28 dagen
Ok OV. Jij hebt gelijk. Sorry.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
we maken er 30 van en elke dag 2 eetlepels verliezen is veel
Ok, ken je Chris Hansen van Dateline NBC?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bubble, van die witte sticks met lekkers.
Is dat van de televisie?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:59 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ok, ken je Chris Hansen van Dateline NBC?
ja alles heeft ups en downsquote:
HVJ 4 REAL, NO HOMO.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:59 schreef Oceanview het volgende:
OK JONGENS KGA BIJ SOMURMEISJE IN BED LIGGEN TOEDELS LAFJOE WJNMK
Potjandrie, wat doe je me aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:58 schreef Oceanview het volgende:
Sorry appel van groot plaatje kusjes liefde allesz
nu ik huilenquote:
sry zijn vervlogen tijden geen concurrentiequote:
K, TRUSTE A MATTIE, KUS VOOR JOUW EN DIE SOMERMEID DANN GRquote:Op maandag 27 juni 2011 00:59 schreef Oceanview het volgende:
OK JONGENS KGA BIJ SOMURMEISJE IN BED LIGGEN TOEDELS LAFJOE WJNMK
Hoi Flox.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:03 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Het hoort bij het leven, dus ook bij de nachtbagger.
ohhhh dat is t liefste wat OV ooit tegen me gezegd heeft !quote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef Oceanview het volgende:
ik ben ruggengraat van dit haha iksdeej nou oke gr gr nu echt lafjoe allemaal
Truste OFquote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef Oceanview het volgende:
(L) Floxcie ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden :$:$:$ houden van me schatjeeeuhhh (L)(L) deze liefde is niet oppervlakkig of nep :$(L) Maar het zit diep en is echt.. (L)(K)quote:Op maandag 27 juni 2011 01:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
ohhhh dat is t liefste wat OV ooit tegen me gezegd heeft !
<3quote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef Oceanview het volgende:
fapfapfapquote:Op maandag 27 juni 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
Bewegende beelden van Somormeisje gevonden.
Probeer gewoon johquote:Op maandag 27 juni 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Hé buren, hebben jullie nog bier want dat van mij is op"
"Ja hoor, geen probleem dat je dit op 1 uur 's nachts vraagt hoor."
De ghetto van Nederland?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:07 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Goedenacht appel, hoe staat het leven in de ghetto van Nederland?
stiekem vermijd ik je, nja ok kmoet weer normaal ritme hebben vandaarquote:
Wij zijn niet te breken. (LL)quote:Op maandag 27 juni 2011 01:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
(L) Floxcie ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden :$:$:$ houden van me schatjeeeuhhh (L)(L) deze liefde is niet oppervlakkig of nep :$(L) Maar het zit diep en is echt.. (L)(K)
Lekker, heerlijk weekend, dit, dat. Ik dacht dat je in het westen woonde.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
De ghetto van Nederland?
Wat weet jij over Veenendaal?
Mja, gaat best. En met u?
Ik dacht al zoiets...quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
stiekem vermijd ik je, nja ok kmoet weer normaal ritme hebben vandaar
11/12 uur is normaalquote:Op maandag 27 juni 2011 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets...
Dit is toch normaal?
Nice.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Lekker, heerlijk weekend, dit, dat. Ik dacht dat je in het westen woonde.
Dacht net terug aan dat gesprek op Skype paar dagen terug met jou, OV en Dimens.
Ik de hele tijd.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nice.
Nee nee, midden joh, niet westen.
Hehe. Nouja, zo spectaculair was het niet toch.
Niet spectaculair, wel een beetjequote:Op maandag 27 juni 2011 01:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nice.
Nee nee, midden joh, niet westen.
Hehe. Nouja, zo spectaculair was het niet toch.
Oeps... je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 27 juni 2011 01:14 schreef Omdatappel het volgende: