Ik zou de die hard marathon houden als ik jou wasquote:Op maandag 27 juni 2011 00:24 schreef Michhas het volgende:
Net Die Hard 1 gekeken...
Zal ik maar doorgaan met Die Hard 2?
Ik heb OV.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
[..]
kben er nog[ afbeelding ]
oh sry had je niet gezienquote:Op maandag 27 juni 2011 00:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
[..]
kben er nog[ afbeelding ]
lijkt me stugquote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Wie denken hier nog meer dat ik Socios ben?
Kan niet want je postte terwijl Socios op een meet was.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Socios is nog geen 50.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kan niet want je postte terwijl Socios op een meet was.
HAHA pAK ME DAN ALS JE KAN XDquote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb OV.
AAAHHAHHHAHAHA IK HEB JOU XD
njaquote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh sry had je niet gezien [ afbeelding ]
Beweren zoveel mensen dat dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
En Socios is niet dik dacht ik?quote:
Ben je dat niet dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
die is wel erg mooiquote:Op maandag 27 juni 2011 00:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
HAHA pAK ME DAN ALS JE KAN XD
[..]
nja [ afbeelding ]
Hoor het best vaak ja.quote:
Penisbaard bedoel jequote:Op maandag 27 juni 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
Net als toen iedereen dacht dat Somermeisje kloon was van Panzermaus.
Ja toch, ik ben een dik 50 jarig mannetje toch? Of heb ik iets anders gezegd?quote:
he wat hoezoquote:Op maandag 27 juni 2011 00:35 schreef Oceanview het volgende:
Ik zag aight1 eens op cam smooth boi die gast
DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN DRAKEN Vquote:
Ik zat toevallig iets te doen voor zomermeisje via teamviewer en zij in tc en jij deed ineens je cam aan wat spectaculair moment was.quote:
Godverdomme ik voel me bekeken en viesquote:Op maandag 27 juni 2011 00:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zat toevallig iets te doen voor zomermeisje via teamviewer en zij in tc en jij deed ineens je cam aan wat spectaculair moment was.
sryquote:Op maandag 27 juni 2011 00:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Godverdomme ik voel me bekeken en vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |